Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Svart Salt. 5,8 % Op de heenweg ook al eentje van gehadEcht dat je denkt "ja, zoute drop en bier samen, dat is dit!"
En hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
Morgenochtend om 11 uur landen we in Hirtshals. Kleine 20 uur nog dus. We zijn precies op de helft ongeveerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe lang moet je nog?
Dit lijkt me zo hel op de fiets
oh die rand komt wel dichterbij. Misschien dat wij over een kwartiertje ook zon hebben dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat je wel goed kunt zien dat net 3 km ten noorden van onze positie de bewolking ophoudt. DAAR is het mooi weer.
Luxe boot, eentje met golfslagbadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Het feest is net voorbij" die bedoel ik
Voor mij wel in elk geval - als je ze kent kan het niet missenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?
Wat een mooi groot glas-in-lood!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef z80 het volgende:
Ik zag in het vorig lijstje een het gaan over rozen.
Dit is de door de dakdekkers en steigerbouwers mishandelde versie bij mijn voordeur.
Met rechts onder de roos een aangewaaide kruisbes.
[ afbeelding ]
Ja hé. Eigen ontwerp naar voorbeeld van een klein deco raampje voor in de vensterbank. Ben er nog steeds blij mee.quote:
Buurhond aan buurtbeer voeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tweede kip in een week dood door buurhond
Maarn, denk ik?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:24 schreef borisz het volgende:
Fles
Op tijd thuis voor ADO - Telstar.
Gewandeld Soesterberg - Baarn. en boodschappen binnen. Alle wolvenbordjes uit het najaar waren al weer weggehaald. Wrs issie dood
Afgelopen najaar ongeveer hetzelfde gelopen, maar toen over andere paden. En leuk om nu in het groen te lopen wat toen geel/rood was.
Een dergelijk overkoepelend topic is er niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
Wie weet of er een fok topic is, dat is gerelateerd aan de aankomende festivals?
Wij hebben nog een tent in de aanbieding nl.
Aha. Dank je. V&A zie ik alleen maar techniek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dergelijk overkoepelend topic is er niet.
Wat er wel is, is per festival in MUZ…
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha. Dank je. V&A zie ik alleen maar techniek.
Edit: hij staat😎 MUZ / Wie zoekt een festival tent?
Ooit de fout begaan om een goeie de Waard tent naar de vaalt te brengen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de vele tenten waarin de optredens plaatsvinden, ben ik benieuwd naar de reacties…
Het is een mooi tentje voor een festival voor een zeer schappelijke prijs.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ooit de fout begaan om een goeie de Waard tent naar de vaalt te brengen.
Zie ik later op mp talloze adv. op zoek naar een slaap! tent voor een festival.
Dus ik dacht aan al die festival gangers op fok deze keer.
Wat leuk dat het geslaagd is voor de jubilaris. En nu thuis op de bank?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had een leuke dag![]()
Nu wel KLAAR na acht uur rondrennen.
Maar als iedereen elkaar zo’n beetje kent trommel je in een minuut wat mannen op om stoelen klaar te zetten. En vraag je een vage bekende of die technisch is, die een mij onbekende persoon optrommelde die met zijn hoofd onder het mengpaneel dook en zo geluid uit de microfoons kreeg toen ik geen personeel kon vinden.
Iedereen blij en enthousiast, ruimtes en buitenboel samen in 10 minuten opgeruimd. En de jubilaris had (tot haar eigen verbazing) echt een feestje gehad
Goed geregeld Cat👍🏼 ( en de vega lactose allergische hapjes gingen ook goed? )quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had een leuke dag![]()
Nu wel KLAAR na acht uur rondrennen.
Maar als iedereen elkaar zo’n beetje kent trommel je in een minuut wat mannen op om stoelen klaar te zetten. En vraag je een vage bekende of die technisch is, die een mij onbekende persoon optrommelde die met zijn hoofd onder het mengpaneel dook en zo geluid uit de microfoons kreeg toen ik geen personeel kon vinden.
Iedereen blij en enthousiast, ruimtes en buitenboel samen in 10 minuten opgeruimd. En de jubilaris had (tot haar eigen verbazing) echt een feestje gehad
Voor de puber kinderen😇quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef Blues het volgende:
Mooie tent!
Ik gooi m ook ff in mijn collega app.
Nee helaas niet en door idiote regels moet alles ook groter en commerciëler.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Las vandaag met stijgende op FtM een heel stuk over festivals die waren opgekocht door een groot (afbraak) hedgefonds en dat ze waarschijnlijk nog duurder gaan worden. Ook oa zwarte cross zit daarbij. Dacht altijd (naief als ik ben) dat festivals altijd heel lokaal waren maar het is gewoon een enorme business
Niet alleen door regels maar ook doordat de hedgefunds zoveel mogelijk geld willen binnengraaienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee helaas niet en door idiote regels moet alles ook groter en commerciëler.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha jezus @:Dr_Flash![]()
ik zou kotsend en rillend onder een tafel zitten, denkend dat we dood gaan, en jij duikt even het zwembad in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |