Heet dat bij iedereen zo of alleen bij lesbo's met een bob?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:58 schreef Clubsoda het volgende:
Hoewel ik sinds kort weet dat dat een CLB (cunty little bob) heet en enorm hip is
Een lesbo met een bob. Ik raak ervan in de war!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Heet dat bij iedereen zo of alleen bij lesbo's met een bob?
Bij iedereen. Het komt uit het nieuwste seizoen van the White Lotus, waar een van de personages (een vrij conservatieve republikeinsstemmende Texaanse vrouw, zeker niet queerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heet dat bij iedereen zo of alleen bij lesbo's met een bob?
Ja, maar in die stad zijn dus genoeg kappers te vinden die kort willen knippen, aldus Tele's collega's (en jij en ik) maar in de stad waar Tele woont niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet heel niet wat tele's stad is, maar zij had het over vlindertje city. Nou vind ik dat gewoon mijn stad en daar ga ik dus ook naar de kapper.
Jasses. Sterkte met je tocht naar huis! Stampend op de woeste baren!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles weer going south trouwens.
We kunnen elk moment in beweging komen, al is het meer dan een uur te laat. Windkracht 7 en golven van 3 meter verwacht volgens de boordradio.
SERIOUS PUKING
Enig idee hoe dat kwam?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:23 schreef Queller het volgende:
Had ik al eens verteld dat mijn haar eind vorig jaar woest actief begon uit te vallen? Inmiddels is dat gestopt en groeit er weer nieuw haar. Ik heb nu coupe paardenbloem; die nieuwe sprietjes gaan alle kanten op. Schattig bij een pasgeboren baby. Een beetje lullig bij mij. Het doet gelukkig geen pijn en ik ga er niet dood aan.
Prachtige nevel ook hier in ons beekdal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 06:47 schreef AnneX het volgende:
Er hangt een prachtige nevel in de polder, zag ik.
Nee? Of had Tele gewoon pech met haar domme?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 05:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar in die stad zijn dus genoeg kappers te vinden die kort willen knippen, aldus Tele's collega's (en jij en ik) maar in de stad waar Tele woont niet.
Ik lees het als: mijn collega's met kort haar gaan naar een queer kapper in stad 1 en zien er goed uit. Ik zocht die ook in stad 2. Maar kon het niet vinden en die ik wel vond was geen succes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee? Of had Tele gewoon pech met haar domme?
Mijn kapper is overigens niks queer aan, maar ze kan wel knippen. Kort en naar het schijnt ook lang. Goed genoeg dat nieuwe klanten op het moment geen afspraken kunnen plannen en ze haar vakantieplannen voor september snel moet gaan vastleggen omdat de eerste afspraken rond augustus al in het systeem belanden.
Vind ik best indrukwekkend, maar misschien zegt het iets over dat er te weinig fijne kappers zijn.
Oh, kapsel. Niet op geletquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Is een kapsel als dit nog te verantwoorden?
[ afbeelding ]
Dat was wel de boodschap ongeveer idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik lees het als: mijn collega's met kort haar gaan naar een queer kapper in stad 1 en zien er goed uit. Ik zocht die ook in stad 2. Maar kon het niet vinden en die ik wel vond was geen succes.
Maar ik kan het ook mis hebben. Het is ook niet bijzonder belangrijk
Heb je de lijnbus die de hoofdstad uitgaat nog gepakt? Ik vond dat wel heel vet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je ook een keer meet Catjen?Het is hier zo mooi
![]()
Alleen als je in Berlijn woontquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Is een kapsel als dit nog te verantwoorden?
[ afbeelding ]
Welke precies? Er zijn er nogal een paar. Ik heb de 5 en de 400 gedaan. De 5 is stadsvervoer dus gratiesjquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heb je de lijnbus die de hoofdstad uitgaat nog gepakt? Ik vond dat wel heel vet.
Dank voor deze tip. Ik haalde altijd gewoon die pakjes met 5 ofzo bij de dm. Maar deze zijn veel goedkoper. Nu onderweg vanuit Italië naar huis dus meteen even gestopt om ze in te slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Die dingen kosten bij de DM 6 cent per stuk. in een 32 stuks verpakking.
https://www.dm.de/dontode(...)-p4066447705065.html
verschillende maten zowel recht al haaks verkrijgbaar.
Dan ga je ze toch niet hergebruiken? Goed reinigen is duurder dan en nieuwe pakken.
De 5 naar het eindpunt inderdaad, toen teruggelopen door de heuvels.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke precies? Er zijn er nogal een paar. Ik heb de 5 en de 400 gedaan. De 5 is stadsvervoer dus gratiesj
Ja dat was ik oorspronkelijk ook van plan. Maar toen ik zag wat een eind het was en vooral dat er nog 250 meter in geklommen en gedaald moest worden ook, dacht ik, meh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De 5 naar het eindpunt inderdaad, toen teruggelopen door de heuvels.
eh ik ben geen Haarlemmer en ik kom nooit op de marktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Haarlemmers @:Blues en @:borisz:
Hebben jullie enig idee waar de olie- en azijnkraam van de man met grote hoed en bril, die voorheen op de markt in Haarlem stond, gebleven is? Of weten jullie misschien onder welk label hij z'n producten verkocht?
Hij is plotseling verdwenen en niemand lijkt te weten waarheen en waarom.
Maar we missen z'n producten…
Een luie schildklier. En dat ik niet wist dat je dat ding periodiek moet laten controleren. Retrospectief had ik het ook aan andere dingen kunnen merken, maar daarvan dacht ik: ouderdom.quote:
Ow echt? Haarpijn. Ja, dat bestaat. Ik voel en voelde er niets van. Het was vooral irritant; overal haar. Wat ik vervelend vond, was het idee dat het zichtbaar zou worden. Het idee dat mensen het zagen, maar het niet wilden zeggen. Of dat ze het toch op een gegeven moment gingen vragen en ik het dan meermaals per dag moest uitleggen. Dus heb ik het zelf breed verteld. Daarna kon ik het vergeten.quote:Heb je trouwens geluk mee. Ik vond het verrassend pijnlijk, zowel het uitvallen van mijn haar als het weer teruggroeien.
Lombokquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Over stad 1 gesproken. Ik liep laatst voor het eerst in tijden door Lombok (wantSoek Thai
) en daar stikte het van de rozen overal tegen de gevels.
Nog nooit gezien. Was ik vroegah zo'n rooshater dat ik het heb verdrongen of zou dat nieuw zijn?
Meter of drie. Spectaculair gezicht is het allemaal nog niet, maar het is ietsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:47 schreef Barreltje het volgende:
hoest met de golven op de terugweg fles ?
en ik dacht eigenlijk dat je verder noordelijk zou gaan eigenlijk
klein slokje olijfoliequote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval heb je een vaste hand om lettertjes te kunnen posten. 👍🏼
Plotse blafhoest. Zo maar. En dan een rauwe keel.
Wat kan ik daar tegen doen?
Fisherman’s friend.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef AnneX het volgende:
Dat herken ik wel. Behalve dat ik natuurlijk niet oud benquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Lombok
Ik zie ook veel meer nu ik ouT ben, ik denk dat dat het is![]()
Maar ook dat, nu ik niet meer in U woon, ik veel meer kan waarderen/zie wat mooi in die stad is. Want toen ik er nog woonde 'gebruikte' ik de stad gewoon zonder iets echt te 'zien'.
Dat Dropbock bier? Ik weet nog steeds niet wat ik daar van vind. Maar wel heel interessant om te proeven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meter of drie. Spectaculair gezicht is het allemaal nog niet, maar het is ietsLekker van links naar rechts door de gangpaden zwalken maar verder nergens last van.
Ik heb bij die rondrit donderdag ook een stuk gereden waarvan de chauffeur zei "kijk uit, meeste mensen worden op dit stuk wagenziek". 10 km kronkelweggetje (tussen Hvalvik en Saksun) maar nergens last van gehad![]()
Het schijnt wel aardig te waaien. Ik ga zo maar weer eens aan dek kijken. Eerst nog wat zoute-drop-bier kopen voor vanmiddagIdeetje voor @:sarabi misschien?
Hier al een paar dagen hooikoorts from hell, met keelamandelen die eruit zien alsof ze uit een horrorfilm komen en af en toe voelt het alsof ik glas op hoest.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef AnneX het volgende:
Nee Svart Salt. 5,8 % Op de heenweg ook al eentje van gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat Dropbock bier? Ik weet nog steeds niet wat ik daar van vind. Maar wel heel interessant om te proeven.
Ondertussen zit ik aan een slush puppy gemaakt van zuur bier
Nu wil ik die foto's zienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy Mother of GodDat was even sensatie zeg
Ik had het nog aan de receptie gevraagd of het wel open was want ja deining ditdat. Nee hoor hele dag van 9 tot 18 uur. Nou ja prima. Ik daar heen, dek 1. Moet je nagaan: dek 3 en 4 zijn de autodekken en de lift gaat niet lager dan dek 2, dus de bodem van de kelder zo'n beetje. En ja hoor, dat zwembad. Badmeesteresje erbij "ja het is gesloten want het is niet veilig"
![]()
Even puppy oogjes op gezet en beloofd dat ik niet zou verzuipen. En ik mocht er even in. Nou het was inderdaad niet veiligde golven sloegen letterlijk tegen het plafond
![]()
Maar ze heeft een paar foto's gemaakt en toen ben ik er gauw weer uit gekomen
Adrenaline zit er weer even genoeg in voorlopig
Nakend dik bejaardenlijf ja?quote:
Nee, die golven en hoe jij dat overleeftquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nakend dik bejaardenlijf ja?Mwoa
Bij terugkomst doe ik wel een filmpje van de golverij
Ja, nou. Ik kijk volgende week wel wat er toonbaar isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die golven en hoe jij dat overleeft
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik kijk volgende week wel wat er toonbaar is
Dat lachje erbijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier dan. Speciaal voor @:Cat-astrophe die zo van zwemmen houdt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zekers! Sensatiequote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lachje erbij![]()
![]()
![]()
Held
Dit zijn toch mooie dingen om mee te maken joh![]()
Blij dat ik effe lag te lopen te zitten te lurken hier
Ik vraag erom en het is speciaal voor @Cat-astrophequote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier dan. Speciaal voor @:Cat-astrophe die zo van zwemmen houdt![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |