In deze SC kan dat bijna niet anders.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil Andro-dinges hier nog wat kwijt?
Die leiden we even stiekem naar een andere journaalstudio.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil Andro-dinges hier nog wat kwijt?
Dat voelt bijna nostalgisch aan he.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh nee? Nou ik weet het wel zeker van deze user. Want waarom ineens de woorden hoezee?
Maar laat maar, ik stop hiermee. Ik ben nu ontzettend boos maar vooral verdrietig. Want dit moest een leuke avond worden nou ik ga wel wat anders doen.
[ afbeelding ]
Joe joe!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:03 schreef summer52 het volgende:
Niemand hoeft te reageren. Ik ben er klaar mee. En Nexum neem ik zoal niet serieus. Dus daar reageer ik al helemaal niet op.
Fijne avond iedereen.
Nu je erover begint: wel bijnaquote:
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het alquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je erover begint: wel bijna
Mijn pakketje lag niet zoals gevraagd netjes in het houthok op de oprit, waar ze normaal altijd wel neergelegd worden, maar pal voor de voordeurZo voor het grijpen.
Wat een leed, Ari, wat een leedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn pakketje lag niet zoals gevraagd netjes in het houthok op de oprit, waar ze normaal altijd wel neergelegd worden, maar pal voor de voordeurZo voor het grijpen.
Ja sorryyyy ik dacht dat men wel zou snappen dat ik zo'n vraag nooit serieus bedoel!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @:Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het al
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorryyyy ik dacht dat men wel zou snappen dat ik zo'n vraag nooit serieus bedoel!
Toch juist sympathiek van de bezorger dat je alleen maar je deur hoeft open te doen om je pakketje te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet zomaar een willekeurig pakketjesverhaal hè, dit was een potentiele tragedie!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @:Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het al
De VAR heeft ernaar gekeken en laat je wegkomen met een waarschuwing.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet zomaar een willekeurig pakketjesverhaal hè, dit was een potentiele tragedie!
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij sommigen vlogen de sjoelstenen wel door het café heen. En bij @:ijs_beer de cherrytomaten tijdens het eten.
De zaak is inmiddels verjaard, dus je kunt er gewoon voor uitkomenquote:
Ishtar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:33 schreef usagi414 het volgende:
Is het heel erg dat ik bij de naam Diego Ulissi aan een songfestival liedje moet denken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |