In deze SC kan dat bijna niet anders.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil Andro-dinges hier nog wat kwijt?
Die leiden we even stiekem naar een andere journaalstudio.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil Andro-dinges hier nog wat kwijt?
Dat voelt bijna nostalgisch aan he.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:55 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh nee? Nou ik weet het wel zeker van deze user. Want waarom ineens de woorden hoezee?
Maar laat maar, ik stop hiermee. Ik ben nu ontzettend boos maar vooral verdrietig. Want dit moest een leuke avond worden nou ik ga wel wat anders doen.
[ afbeelding ]
Joe joe!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:03 schreef summer52 het volgende:
Niemand hoeft te reageren. Ik ben er klaar mee. En Nexum neem ik zoal niet serieus. Dus daar reageer ik al helemaal niet op.
Fijne avond iedereen.
Nu je erover begint: wel bijnaquote:
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het alquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je erover begint: wel bijna
Mijn pakketje lag niet zoals gevraagd netjes in het houthok op de oprit, waar ze normaal altijd wel neergelegd worden, maar pal voor de voordeurZo voor het grijpen.
Wat een leed, Ari, wat een leedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn pakketje lag niet zoals gevraagd netjes in het houthok op de oprit, waar ze normaal altijd wel neergelegd worden, maar pal voor de voordeurZo voor het grijpen.
Ja sorryyyy ik dacht dat men wel zou snappen dat ik zo'n vraag nooit serieus bedoel!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @:Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het al
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorryyyy ik dacht dat men wel zou snappen dat ik zo'n vraag nooit serieus bedoel!
Toch juist sympathiek van de bezorger dat je alleen maar je deur hoeft open te doen om je pakketje te pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet zomaar een willekeurig pakketjesverhaal hè, dit was een potentiele tragedie!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je nou weer wat je gedaan hebt @:Strani niemand had het over pakketjes, maar hier begint het al
De VAR heeft ernaar gekeken en laat je wegkomen met een waarschuwing.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dit is natuurlijk niet zomaar een willekeurig pakketjesverhaal hè, dit was een potentiele tragedie!
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij sommigen vlogen de sjoelstenen wel door het café heen. En bij @:ijs_beer de cherrytomaten tijdens het eten.
De zaak is inmiddels verjaard, dus je kunt er gewoon voor uitkomenquote:
Ishtar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:33 schreef usagi414 het volgende:
Is het heel erg dat ik bij de naam Diego Ulissi aan een songfestival liedje moet denken ?
quote:
Wel een echte Italiaanse he, anders krijg je een boze brief van de Italiaanse autoriteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:37 schreef ijs_beer het volgende:
Plots had ik een briljant idee, tijd voor pizza!![]()
![]()
![]()
![]()
O julissi na jalini. Italiaans voor Ulissi pakt vandaag de roze trui.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]![]()
Het kwam van de week weer langs bij op weg naar Bazel bij de VRT.
Yes, ik heb gewoon, heel basic, chips.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Is dit de juiste plek om te vragen welke hapjes jullie in huis halen voor morgen?![]()
Ik gebruikte dit woord expres omdat ik vind dat de EBU hier dusdanig censureert dat het fascistisch aandoet. Uiteraard ben ik geen antisemiet, mijn halve familie is joods. Maar deze user is nogal extreem gevoelig als het gaat over de minste kritiek op Israël (en dit was niet eens kritiek op Israël).quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand de link tussen Hoezee, en WOII legt. En Blackswangreen is soms weleens vermoeiend in discussiesmaar die heb ik nog nooit op antisemitisme kunnen betrappen, dus maar de vraag of die het zo bedoelde
![]()
Nexum daartegen...
Ik kon mij bij ook niet voorstellen dat het antisemtisme wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gebruikte dit woord expres omdat ik vind dat de EBU hier dusdanig censureert dat het fascistisch aandoet. Uiteraard ben ik geen antisemiet, mijn halve familie is joods. Maar deze user is nogal extreem gevoelig als het gaat over de minste kritiek op Israël (en dit was niet eens kritiek op Israël).
Het schijn een zuurdesemdeegje te zijn, dunne bodem en goede korst. Dus daar gaan ze heus wel mee akkoord. Niet van die Amerikaanse deep dish rommelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een echte Italiaanse he, anders krijg je een boze brief van de Italiaanse autoriteiten.
Wat voor chips?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Yes, ik heb gewoon, heel basic, chips.
Lays Baked! Naturel.quote:
Wat heb jij in huis?quote:
Voor de Italianen gaat het mede om wat er op de pizza ligt, dus je bent nog niet helemaal veiligquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het schijn een zuurdesemdeegje te zijn, dunne bodem en goede korst. Dus daar gaan ze heus wel mee akkoord. Niet van die Amerikaanse deep dish rommel
Niks als snacks. Ik eet al jaren niet of nauwelijks meer na een uur of acht, dus bij het ESF heb ik dan al helemaal geen behoefte meer aan eten.quote:
Ik heb een pizza met Tonijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de Italianen gaat het mede om wat er op de pizza ligt, dus je bent nog niet helemaal veilig
Ik denk dat je dan wel veilig bent. Al kan een boze brief van de EBU altijd nog komen, maar die krijg tegenwoordig iedereen dus ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een pizza met Tonijn.
Wat betekent dat?
Een groot deel van mijn familie is Joods. Ik ben 7 jaar na de oorlog geboren en ja ik ben daarin wat gevoelig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gebruikte dit woord expres omdat ik vind dat de EBU hier dusdanig censureert dat het fascistisch aandoet. Uiteraard ben ik geen antisemiet, mijn halve familie is joods. Maar deze user is nogal extreem gevoelig als het gaat over de minste kritiek op Israël (en dit was niet eens kritiek op Israël).
Zo las ik het ook en ik begrijp de ironie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gebruikte dit woord expres omdat ik vind dat de EBU hier dusdanig censureert dat het fascistisch aandoet. Uiteraard ben ik geen antisemiet, mijn halve familie is joods.
En dan de EBU erbij die geen enkele kritiek wil. Maar ondertussen er wel alles aan doet om ze niet te laten winnen. Er zijn partijen die minder schizofreen en hypocriet zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo las ik het ook en ik begrijp de ironie.
Nou heb ik zelf ook een nogal sterke mening over de hele kwestie hoewel ik dat hier verder niet zal bespreken, maar ik vind in elk geval dat immer diplomatieke reacties niet altijd meer mogelijk zijn gezien het formaat van het drama dat zich op dit moment voltrekt.
Die had ik helemaal gemist dat het vandaag wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Wow Crystal Palace heeft de FA Cup gewonnen, Man City verslagen in de finale
Oh wat gaaf!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Wow Crystal Palace heeft de FA Cup gewonnen, Man City verslagen in de finale
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ik helemaal gemist dat het vandaag wasWel mooi dat Palace heeft gewonnen
Ik wist dat het was maar niet gekeken uiteindelijk. Maar inderdaad erg leuk en als ik me niet vergis (even snel gekeken) zelfs hun eerste echt grote prijs ooit.quote:
3equote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
Ondertussen bekruipt mij overigens het gevoel dat Claude gewoon elfde gaat worden.
Die plek hebben we de laatste jaren nog niet gehad, dus zou wel passen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
Ondertussen bekruipt mij overigens het gevoel dat Claude gewoon elfde gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |