abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2025 @ 00:05:44 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217658916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:57 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nu is hij echt te ver gegaan hoor. Kom niet aan Bruce :(
De grote voorvechter van free speech kan heel erg slecht tegen de mening van een ander, dat terwijl ie op dezelfde dag liegt over bedreigt te zijn door Comey.

Die taal ook, kan zo uit The Godfather komen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 00:05:46 #252
136 V.
Like tears in rain...
pi_217658918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:43 schreef APK het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar jij bent geen krant en ik kan jou hier gelukkig nog even vragen of je het wel zeker weet.
Eventueel met bronvermelding, de lat ligt hier wat lager qua aanspreekbaarheid dan een ingezonden brief naar een krant.

In mijn omgeving zie ik vooral pandemische stupiditeit, ook onder de mensen met een iq hoger dan 100.
Totale desinteresse, nieuws wordt niet meer gevolgd omdat het vermoeiend/fake/negatief/altijd hetzelfde/whatever is.
En ik snap hoe dat zo gegroeid is.

Moeilijk, ik snap jouw passie en verontwaardiging maar snap ook dat de Volkskrant nieuws wil brengen zonder duiding in nieuwsberichten en de duiding in columns en hoofdredactioneel commentaar doet.

Waarbij ik overigens (waarschijnlijk ten overvloede) moet melden dat ik de Volkskrant lees omdat ik enigszins links ben en niet zit te wachten op sturing maar wel op content in mijn interessesfeer.

Enigszins gerelateerd maar eigenlijk off topic hier, 25 dec:

Telegraaf: KERSTTOESPRAAK. KONING TEGEN JOODSE NL'ERS: 'BLIJF, DIT IS OOK UW LAND'

NOS: Koning richt zich tot Joden en moslims in Nederland: ' Wij horen samen, dit is ook uw land'

Ik ga voor optie 2.
Ik snap jou ook, hoor. Maar ik heb de afgelopen jaren gezien hoe de media (daar en hier) de boel hebben laten liggen vwb Trump, en kijk waar we zijn.

Vorig jaar, Biden struikelt, minder scherp, zelfs even de weg kwijt. Weeeeekenlang werd elke stameling of verhaspeling van de man uitvergroot.

Maar heb jij hier ergens gelezen over Trump met zijn haaien en elektrische boten? Dat er vliegvelden waren tijdens de Burgeroorlog? Dat Orban de president was van Turkije?

Woest word ik ervan.

Ik wil ook geen sturing, maar MELD het. Nu is er nog steeds het beeld van Biden als seniele man, en Donald? Die is voor de meeste mensen hooguit een kleurrijk figuur, ipv iemand die vele malen senieler en daarbij ook nog gevaarlijk gestoord is.

Beeldvorming, door een misplaatst bothsidesism.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 00:10:23 #253
136 V.
Like tears in rain...
pi_217658940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hysterische vrouwen worden vaak hysterisch genoemd, dat klopt.
Je bedoelt MTG zeker _O-
Bekijk deze YouTube-video
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217659089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:05 schreef V. het volgende:

[..]
Ik snap jou ook, hoor. Maar ik heb de afgelopen jaren gezien hoe de media (daar en hier) de boel hebben laten liggen vwb Trump, en kijk waar we zijn.

Vorig jaar, Biden struikelt, minder scherp, zelfs even de weg kwijt. Weeeeekenlang werd elke stameling of verhaspeling van de man uitvergroot.

Maar heb jij hier ergens gelezen over Trump met zijn haaien en elektrische boten? Dat er vliegvelden waren tijdens de Burgeroorlog? Dat Orban de president was van Turkije?

Woest word ik ervan.

Ik wil ook geen sturing, maar MELD het. Nu is er nog steeds het beeld van Biden als seniele man, en Donald? Die is voor de meeste mensen hooguit een kleurrijk figuur, ipv iemand die vele malen senieler en daarbij ook nog gevaarlijk gestoord is.

Beeldvorming, door een misplaatst bothsidesism.
Heb je in Nederlandse media zoveel over Biden gelezen? In mijn ervaring was Amerikaanse politiek in het geheel opeens best afwezig. Meer dat ik naar een paar maanden een keer een artikel erover lees dan dat dagelijks 3 paginas aan Amerika en duiding besteed zijn.
Bij dit presidentsschap van Trump ben ik wel met je eens dat de Nederlandse media veel te veel doen alsof het business as usual is, tenminste ze schrijven wel over vrij leipe shit maar toch naar mijn idee nog veel te veel vanuit een insteek alsof er niet een gigantische constitutionele crisis zich afspeelt.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 01:16:25 #255
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659159
Echt ongelooflijk die herleving van Biden's 'mental decline'. Biden zou (volgens het boek van CNN-Tapper en Axios-Thomson) Jaime Harrison niet herkend hebben wat Harrison zelf ontkent die dan vervolgens door een Axios-editor tegengesproken wordt met het advies het boek te lezen! :X

Draadje:

Dit zou best eens een goede verklaring kunnen zijn voor de behoefte zo'n boek te schrijven:

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2025 01:43:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217659217
quote:
81s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 01:16 schreef Kijkertje het volgende:
Echt ongelooflijk die herleving van Biden's 'mental decline'. Biden zou (volgens het boek van CNN-Tapper en Axios-Thomson) Jaime Harrison niet herkend hebben wat Harrison zelf ontkent die dan vervolgens door een Axios-editor tegengesproken wordt met het advies het boek te lezen! :X

Draadje:

[ afbeelding ]

Dit zou best eens een goede verklaring kunnen zijn voor de behoefte zo'n boek te schrijven:

[ afbeelding ]

Die verklaring lijkt me in elk geval nergens op slaan. Ze schrijven een boek met leugens om hun falen te verdoezelen? Dat is dan toch juist een bevestiging dat ze er niks van kunnen. Dat Bidens leeftijd de reden zou zijn van Kamalas verlies lijkt me ook vergezocht. Maar Rupar stond natuurlijk ook aardig voor lul met zijn gepassioneerde verdediging van Biden dat het sowieso volledig doomed zou zijn als Joe niet zou runnen.
Wat dat betreft snap ik wel dat hij uit eigenbelang zou zeggen dit verhaal klopt van geen kanten. Every accusation is a confession met dat soort lui.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 02:07:17 #257
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659235
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 01:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Die verklaring lijkt me in elk geval nergens op slaan. Ze schrijven een boek met leugens om hun falen te verdoezelen? Dat is dan toch juist een bevestiging dat ze er niks van kunnen. Dat Bidens leeftijd de reden zou zijn van Kamalas verlies lijkt me ook vergezocht. Maar Rupar stond natuurlijk ook aardig voor lul met zijn gepassioneerde verdediging van Biden dat het sowieso volledig doomed zou zijn als Joe niet zou runnen.
Wat dat betreft snap ik wel dat hij uit eigenbelang zou zeggen dit verhaal klopt van geen kanten. Every accusation is a confession met dat soort lui.
Nonsens. Veel Democraten waren van mening dat Biden de beste kans maakte Trump te verslaan. Ik zou niet weten waarom hij daarmee voor lul zou staan. Achteraf gezien waren de verkiezingen ook doomed. Trump werd president.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217659236
quote:
May 16 (Reuters) - Moody's downgraded the U.S. sovereign credit rating on Friday due to concerns about the sustainability of its growing, $36 trillion debt pile, in a surprise move that could complicate President Donald Trump's efforts to cut taxes and send ripples through global markets.
https://www.reuters.com/m(...)1-rating-2025-05-16/
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 02:54:26 #259
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659280
(Trump's) Supreme Court heeft met 7-2 geoordeeld dat Trump & Co geen Venezuelanen mag uitzetten zonder due process. Gelukkig functioneert de rechtspraak nog naar behoren (op een enkele rechter na met een duidelijk politieke uitspraak).

Het bijzondere bij deze zaak was dat Trump's advocaat van de week bij de hearing door de Justices niet het 'recht' van de president verdedigde om Venezuelanen direct uit te kunnen zetten zonder due process maar de bevoegdheid van federale rechters bestreed om landelijk een gerechtelijk bevel uit te vaardigen tot verbod op uitzettingen zonder due process.

Uit draadje:

Supreme Court extends block on Trump’s deportation bid under Alien Enemies Act

The justices faulted the administration for its attempt last month to carry out swift deportations just one day after providing a bare-bones deportation notice to the detainees.

Typische MAGA-conclusie 8)7

Nog uitgebreider:

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2025 03:56:15 ]
  zaterdag 17 mei 2025 @ 03:50:21 #260
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659322
pi_217659324
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 02:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nonsens. Veel Democraten waren van mening dat Biden de beste kans maakte Trump te verslaan. Ik zou niet weten waarom hij daarmee voor lul zou staan. Achteraf gezien waren de verkiezingen ook doomed. Trump werd president.
Omdat het nogal debielig is als je politiek commentator bent en je houd bij hoog en laag vast dat je denkt dat een man die amper nog kan praten nog president van Amerika kan worden. Wat dat betreft heeft Rupar goed zijn bijdrage gegeven aan die Trump winst, dankzij mensen als hij kon Biden langer in het zadel blijven. Natuurlijk waren de verkiezingen niet doomed, ze hadden een makkelijke tegenstander dit keer Donald Trump. Maarja als je daar zo weinig tegenover stelt kun je niet winnen uiteraard. De Democraten hadden Biden eerder moeten wippen en een primary moeten houden. Maar lui als Rupar probeerden vanuit een soort misplaatst activisme toch te zorgen dat Biden door zou gaan.

Best een bizar idee dat je van een soort predestinatie uitgaat waar Trump altijd president zou worden. Met andere keuzes hadden de Democraten echt wel die maffiabaas kunnen verslaan.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 04:03:06 #262
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659326
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 03:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Omdat het nogal debielig is als je politiek commentator bent en je houd bij hoog en laag vast dat je denkt dat een man die amper nog kan praten nog president van Amerika kan worden. Wat dat betreft heeft Rupar goed zijn bijdrage gegeven aan die Trump winst, dankzij mensen als hij kon Biden langer in het zadel blijven. Natuurlijk waren de verkiezingen niet doomed, ze hadden een makkelijke tegenstander dit keer Donald Trump. Maarja als je daar zo weinig tegenover stelt kun je niet winnen uiteraard. De Democraten hadden Biden eerder moeten wippen en een primary moeten houden. Maar lui als Rupar probeerden vanuit een soort misplaatst activisme toch te zorgen dat Biden door zou gaan.

Best een bizar idee dat je van een soort predestinatie uitgaat waar Trump altijd president zou worden. Met andere keuzes hadden de Democraten echt wel die maffiabaas kunnen verslaan.
Je hebt een totaal verkeerd beeld van Rupar en zijn invloed op Biden's beslissing vermoed ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2025 04:11:15 ]
pi_217659329
Nouja de Democraten fucked up, ze verloren een cruciale verkiezing met bizarre keuzes. Cheerleaders als Rupar zijn inderdaad hoe ze niks leren. Zo van oh alles perfect gedaan, toch verloren want domme kiezers ofzo. Ja die domme kiezers zijn een gegeven waar ze rekening mee dienen te houden. Ze heten ook niet voor niks de Democraten. Het is ook echt niet alsof Trump een campagne heeft gevoerd die perfect was, we hebben het over een man die zei dat mensen katten en honden eten :') Die vrouwen abortus af wilde pakken.
Ze waren opeens verrast dat ze van leider moesten wisselen. Maar Dat wisten ze al vanaf het begin, Biden zou een tussenpaus zijn.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 04:41:40 #264
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659353
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lpblikps6e2k

Ook beschikbaar voor de Olympics (2028) in Los Angeles :Y

P.S. - Biden is old!

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2025 04:49:28 ]
  zaterdag 17 mei 2025 @ 06:00:34 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217659390
twitter

:') !!!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 06:28:02 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217659410
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 02:54 schreef Kijkertje het volgende:
(Trump's) Supreme Court heeft met 7-2 geoordeeld dat Trump & Co geen Venezuelanen mag uitzetten zonder due process. Gelukkig functioneert de rechtspraak nog naar behoren (op een enkele rechter na met een duidelijk politieke uitspraak).

Het bijzondere bij deze zaak was dat Trump's advocaat van de week bij de hearing door de Justices niet het 'recht' van de president verdedigde om Venezuelanen direct uit te kunnen zetten zonder due process maar de bevoegdheid van federale rechters bestreed om landelijk een gerechtelijk bevel uit te vaardigen tot verbod op uitzettingen zonder due process.

Uit draadje:

The justices faulted the administration for its attempt last month to carry out swift deportations just one day after providing a bare-bones deportation notice to the detainees.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog uitgebreider:

[ afbeelding ]
Goh natuurlijk zit de corrupte Thomas bij de 2
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 06:49:03 #267
323401 Kijkertje
met filter
pi_217659430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 06:28 schreef Szura het volgende:

[..]
Goh natuurlijk zit de corrupte Thomas bij de 2
Uiteraard!
pi_217659484
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 02:54 schreef Kijkertje het volgende:

Uit draadje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog uitgebreider:

[ afbeelding ]
Met 'mentally insane' bedoelt hij zichzelf waarschijnlijk niet. Best apart.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 07:44:17 #269
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217659498
Dat hele Sleepy Joe gedoe is wel erg vermoeiend ook :')
pi_217659595
Alles van rechts is vermoeiend.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 17 mei 2025 @ 09:01:59 #271
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_217659939
Alle kritiek moet gelijk met superlatieven en waanzinnige boosheid beantwoord worden. Echt het emotionele niveau van een kleuter die zijn zin niet krijgt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217659980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 06:00 schreef Szura het volgende:
[ x ]

Zo zouden ze in een aflevering een raket (!) moeten bouwen want natuurlijk ben je geen echte Amerikaan als je geen raket kunt bouwen :') :') _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217659995
.. Oh en die raket moet ook nog gelanceerd kunnen worden _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217660098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Als je dit echt gelooft, hoe kun je er zeker van zijn dat jij niet degene bent die voor propaganda is gevallen?
Vind hier dan maar wat postings dat ik verfieerbare leugens van politici plaats en vrolijk in het bizarre narratief mee ga. Dit in tegenstelling tot de Magapaaien die hier stil geworden zijn.

Als jij denkt dat er in de VS vanuit fox met een 66% kijkers prime time bereik geen propaganda praktijken plaats vinden wanneer deze nooit kritiek op trump leveren maar mee blijven gaan in zijn leugens en die van de ander Maga bestuurders denk ik echt dat er iets aan jou waarnemingsvermogen vermogen ontbreekt.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 09:22:58 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_217660104
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Heb je in Nederlandse media zoveel over Biden gelezen? In mijn ervaring was Amerikaanse politiek in het geheel opeens best afwezig. Meer dat ik naar een paar maanden een keer een artikel erover lees dan dat dagelijks 3 paginas aan Amerika en duiding besteed zijn.
Bij dit presidentsschap van Trump ben ik wel met je eens dat de Nederlandse media veel te veel doen alsof het business as usual is, tenminste ze schrijven wel over vrij leipe shit maar toch naar mijn idee nog veel te veel vanuit een insteek alsof er niet een gigantische constitutionele crisis zich afspeelt.
Niet alleen gelezen, hoor, ook tv en radio. Toen Biden na een onderzoek over documenten in zijn garage door speciaal aanklager Hurr niet werd vervolgd "omdat hij een seniele oude opa is die door geen jury veroordeeld zou worden" ging het meteen weken over de seniele Biden.
NIET over dat die Hurr sowieso geen zaak had (uitleggennnn), NIET over dat Hurr met deze uitlatingen alle regels overtrad, NIET waarom dit verschilde met de documenten-zaak van Trump (uitleggennnn).

Wat bleef waren filmpjes en opmerkingen over seniele, struikelende Biden en het beeld dat de zaak over de documenten van Trump niet zo erg was, want Biden deed het ook.

Weeeken daarna kwam het bericht dat Biden gezond was verklaard bij zijn jaarlijkse check-up. RTL Nieuws "Over zijn verstandelijke vermogens hebben ze niks gezegd". Saillant detail: toen Trump recent zijn checkup was doorgekomen, meldde RTL Nieuws dat de arts had gezegd dat "Trump zo gezond was door zijn goede ziel".
Met droge ogen, he? Nederlands nieuws.

En dat in een tijd dat Trump dagelijks op campagnebijeenkomsten sprak over de "great Alphonse Capone" en "the late, great Hannibal Lecter", over magneten die kapot gaan als ze nat worden, ver dat hij liever wordt geëlectrocuteerd dan opgegeten door een haai, dat hij op dagelijkse basis niet uit zijn woorden komt en de meest stomme dingen roept, waarover niets wordt gemeld.

Nieuwsuur, dat tijdens de campagne tegen Kamala durfde te zeggen dat zij in het nadeel was omdat "Trump nou eenmaal sterker was op de economie".

Trump wordt gewoon niet goed verslagen hier in Nederland. Misschien dat het wat beter wordt, laten we het hopen.

Maar de media is/zijn mede verantwoordelijk voor de meh-houding van veel Nederlanders, omdat Trump actief werd/wordt genormaliseerd.

Gekmakend.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 17-05-2025 09:29:29 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217660183
quote:
[ x ]

Godsamme, hoe dystopian wil je het hebben _O-

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217660213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef V. het volgende:

Gekmakend.
De kracht der propaganda die hier door sommigen nog steeds in twijfel getrokken wordt. ;)
pi_217660268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:10 schreef V. het volgende:

[..]
Je bedoelt MTG zeker _O-
Bekijk deze YouTube-video
Die hoort daar zeker tussen ja.
En als ik er nog eentje mag opnoemen, Nancy Mace.
Deze vrouw is van alle vrouwen die ik in de politiek heb gezien wel de meest hysterische.
Ik heb medelijden met de kerels die daar ooit mee hebben samen gewoond, wat een hel moet dat zijn geweest.
pi_217660335
quote:
[ x ]

Ik vind dit best een leuk idee, je verzamelt een pool met gelukszoekers en die moeten met elkaar strijden om burgerschap.

Dit zou ook prima werken in Nederland, een clubje van 10 gelukszoekers die zet je met elkaar in een huis in een oer-Hollands dorp.
Vervolgens gaan deze mensen proberen te integreren door mee te doen met de samenleving. Elke week word er iemand door het publiek gedeporteerd en de winnaar wint een Nederlands paspoort. Dit zou prima werken op een zender zoals sbs6 gepresenteerd door Martin Meiland en zijn vrouw/ex vrouw.

Gek genoeg denk ik dat dit er wel voor zorgt dat er meer begrip en respect zou zijn voor gelukszoekers. Waardoor er misschien wel weer wat meer draagvlak is om echte asielzoekers op te vangen mits het systeem het toe laat.
pi_217660351
:r
pi_217660526
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:59 schreef AnneX het volgende:
:r
En dit is precies waarom het zou werken, de schok en de horror dus mensen schakelen meteen in om er vervolgens achter te komen dat het een duffe reality show is waar een gelukszoeker kans maakt op een paspoort die hij/zij niet eens zou krijgen als de definitie van een vluchteling gehanteerd zou worden.
pi_217660788
Gelukzoekers zegt degene die zelf zogezegd zijn geluk in België gezocht heeft. :')
pi_217660820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Gelukzoekers zegt degene die zelf zogezegd zijn geluk in België gezocht heeft. :')
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.
Wat dat betreft ben ik een model immigrant.
Dat is toch heel andere koek dan een gelukszoeker uit Marokko die misbruikt maakt van de goedheid van de Nederlandse staat, opvangplekken bezet houd van echte vluchtelingen en daarmee ook het draagvlak voor die vluchtelingen laat eroderen.
pi_217660831
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.
Wat dat betreft ben ik een model immigrant.
Dat is toch heel andere koek dan een gelukszoeker uit Marokko die misbruikt maakt van de goedheid van de Nederlandse staat, opvangplekken bezet houd van echte vluchtelingen en daarmee ook het draagvlak voor die vluchtelingen laat eroderen.
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_217660871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?
Ik ben overigens niet de enige hoor, waar ik woon zijn compleet Nederlandse/Surinaamse enclaves, het is alsof ik in Rotterdam woon wat dat betreft.
pi_217660897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?
Ik ben overigens niet de enige hoor, waar ik woon zijn compleet Nederlandse/Surinaamse enclaves, het is alsof ik in Rotterdam woon wat dat betreft.
Hahahaha :') Nee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:09:38 #287
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217660905
Nier show vibes, en dat bleek gespeeld om aandacht te vragen voor een goed doel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:13:42 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217660923
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahahaha :') Nee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libië
pi_217660925
quote:

[..]
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.
Nu kunt u alleen op uwe poep zitten en zagen over die ambetante gelukszoekers.
Awel volgende verkiezingen meer geluk gewenst se, kies verstandig, laat u niet afschrikken door het cordon sanitair en stem met uwen hart. Vlaanderen rekent op u.
pi_217660940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.
Nu kunt u alleen op uwe poep zitten en zagen over die ambetante gelukszoekers.
Awel volgende verkiezingen meer geluk gewenst se, kies verstandig, laat u niet afschrikken door het cordon sanitair en stem met uwen hart. Vlaanderen rekent op u.
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.

Bedankt voor de bevestiging!
pi_217660950
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben volledig doorgelicht
:') overdrijf niet zo man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217660964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:') overdrijf niet zo man.
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.
pi_217660966
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libië
Doe dan maar Colombia, dicht bij familie, lekker weer, mooie vrouwen. Hell misschien ga ik over een aantal jaar wel vrijwillig.
pi_217660973
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.

Bedankt voor de bevestiging!
Ja wat vreemd dat ik denk dat je een Belg bent,
pi_217660981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
pi_217660999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
Hahaha is goed Chivaz ;)

El Salvador lijkt me een mooi plekkie voor je! Al gun ik ze daar ook wel wat beters.
pi_217661022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahaha is goed Chivaz ;)

El Salvador lijkt me een mooi plekkie voor je! Al gun ik ze daar ook wel wat beters.
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:39:16 #298
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217661062
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.
Jammer alleen dat het niet in Zuid Amerika ligt, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217661073
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is standaard wanneer je ergens jouw domicilie aanvraagt. Niet per se voor inwijkelingen, voor iedereen die zich ergens vestigt op een adres. De wijkagent komt dan in principe kijken of er een tafel, stoel en bed staat en jij daar bent. Op geen enkele manier een doorlichting oid. Groeten van een rasechte Belg, die geen affiniteit heeft met het Vlaams Belang. Verder gniffel ik even met uw poging tot Vlaams dialect, maar betekent dan dat je je probeert te integreren. Vlaams Belangers zullen dat nooit accepteren, hoe goed je je best ook doet. Dus in die zin strookt het niet echt met jouw eigen gedachtengoed.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:42:08 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217661083
quote:
Calimero reactie incoming:
quote:
De Amerikaanse regering uitte kritiek op de nieuwe beoordeling van Moody's. Steven Cheung, woordvoerder van president Donald Trump, noemde econoom Mark Zondi van Moody's een politieke tegenstander van Trump. "Niemand neemt zijn analyse serieus. Hij heeft keer op keer ongelijk gekregen", beweerde Cheung in een bericht op sociale media.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')