abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217660183
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 06:00 schreef Szura het volgende:
[ x ]

:') !!!!!
Godsamme, hoe dystopian wil je het hebben _O-

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217660213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef V. het volgende:

Gekmakend.
De kracht der propaganda die hier door sommigen nog steeds in twijfel getrokken wordt. ;)
pi_217660268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:10 schreef V. het volgende:

[..]
Je bedoelt MTG zeker _O-
Bekijk deze YouTube-video
Die hoort daar zeker tussen ja.
En als ik er nog eentje mag opnoemen, Nancy Mace.
Deze vrouw is van alle vrouwen die ik in de politiek heb gezien wel de meest hysterische.
Ik heb medelijden met de kerels die daar ooit mee hebben samen gewoond, wat een hel moet dat zijn geweest.
pi_217660335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 06:00 schreef Szura het volgende:
[ x ]

:') !!!!!
Ik vind dit best een leuk idee, je verzamelt een pool met gelukszoekers en die moeten met elkaar strijden om burgerschap.

Dit zou ook prima werken in Nederland, een clubje van 10 gelukszoekers die zet je met elkaar in een huis in een oer-Hollands dorp.
Vervolgens gaan deze mensen proberen te integreren door mee te doen met de samenleving. Elke week word er iemand door het publiek gedeporteerd en de winnaar wint een Nederlands paspoort. Dit zou prima werken op een zender zoals sbs6 gepresenteerd door Martin Meiland en zijn vrouw/ex vrouw.

Gek genoeg denk ik dat dit er wel voor zorgt dat er meer begrip en respect zou zijn voor gelukszoekers. Waardoor er misschien wel weer wat meer draagvlak is om echte asielzoekers op te vangen mits het systeem het toe laat.
pi_217660351
:r
pi_217660526
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 09:59 schreef AnneX het volgende:
:r
En dit is precies waarom het zou werken, de schok en de horror dus mensen schakelen meteen in om er vervolgens achter te komen dat het een duffe reality show is waar een gelukszoeker kans maakt op een paspoort die hij/zij niet eens zou krijgen als de definitie van een vluchteling gehanteerd zou worden.
pi_217660788
Gelukzoekers zegt degene die zelf zogezegd zijn geluk in België gezocht heeft. :')
pi_217660820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Gelukzoekers zegt degene die zelf zogezegd zijn geluk in België gezocht heeft. :')
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.
Wat dat betreft ben ik een model immigrant.
Dat is toch heel andere koek dan een gelukszoeker uit Marokko die misbruikt maakt van de goedheid van de Nederlandse staat, opvangplekken bezet houd van echte vluchtelingen en daarmee ook het draagvlak voor die vluchtelingen laat eroderen.
pi_217660831
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.
Wat dat betreft ben ik een model immigrant.
Dat is toch heel andere koek dan een gelukszoeker uit Marokko die misbruikt maakt van de goedheid van de Nederlandse staat, opvangplekken bezet houd van echte vluchtelingen en daarmee ook het draagvlak voor die vluchtelingen laat eroderen.
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_217660871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?
Ik ben overigens niet de enige hoor, waar ik woon zijn compleet Nederlandse/Surinaamse enclaves, het is alsof ik in Rotterdam woon wat dat betreft.
pi_217660897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?
Ik ben overigens niet de enige hoor, waar ik woon zijn compleet Nederlandse/Surinaamse enclaves, het is alsof ik in Rotterdam woon wat dat betreft.
Hahahaha :') Nee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:09:38 #287
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217660905
Nier show vibes, en dat bleek gespeeld om aandacht te vragen voor een goed doel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:13:42 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217660923
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahahaha :') Nee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libië
pi_217660925
quote:

[..]
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.
Nu kunt u alleen op uwe poep zitten en zagen over die ambetante gelukszoekers.
Awel volgende verkiezingen meer geluk gewenst se, kies verstandig, laat u niet afschrikken door het cordon sanitair en stem met uwen hart. Vlaanderen rekent op u.
pi_217660940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.
Nu kunt u alleen op uwe poep zitten en zagen over die ambetante gelukszoekers.
Awel volgende verkiezingen meer geluk gewenst se, kies verstandig, laat u niet afschrikken door het cordon sanitair en stem met uwen hart. Vlaanderen rekent op u.
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.

Bedankt voor de bevestiging!
pi_217660950
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben volledig doorgelicht
:') overdrijf niet zo man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217660964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:') overdrijf niet zo man.
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.
pi_217660966
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libië
Doe dan maar Colombia, dicht bij familie, lekker weer, mooie vrouwen. Hell misschien ga ik over een aantal jaar wel vrijwillig.
pi_217660973
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.

Bedankt voor de bevestiging!
Ja wat vreemd dat ik denk dat je een Belg bent,
pi_217660981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
pi_217660999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
Hahaha is goed Chivaz ;)

El Salvador lijkt me een mooi plekkie voor je! Al gun ik ze daar ook wel wat beters.
pi_217661022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Hahaha is goed Chivaz ;)

El Salvador lijkt me een mooi plekkie voor je! Al gun ik ze daar ook wel wat beters.
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:39:16 #298
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217661062
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.
Jammer alleen dat het niet in Zuid Amerika ligt, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217661073
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is standaard wanneer je ergens jouw domicilie aanvraagt. Niet per se voor inwijkelingen, voor iedereen die zich ergens vestigt op een adres. De wijkagent komt dan in principe kijken of er een tafel, stoel en bed staat en jij daar bent. Op geen enkele manier een doorlichting oid. Groeten van een rasechte Belg, die geen affiniteit heeft met het Vlaams Belang. Verder gniffel ik even met uw poging tot Vlaams dialect, maar betekent dan dat je je probeert te integreren. Vlaams Belangers zullen dat nooit accepteren, hoe goed je je best ook doet. Dus in die zin strookt het niet echt met jouw eigen gedachtengoed.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:42:08 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217661083
quote:
Calimero reactie incoming:
quote:
De Amerikaanse regering uitte kritiek op de nieuwe beoordeling van Moody's. Steven Cheung, woordvoerder van president Donald Trump, noemde econoom Mark Zondi van Moody's een politieke tegenstander van Trump. "Niemand neemt zijn analyse serieus. Hij heeft keer op keer ongelijk gekregen", beweerde Cheung in een bericht op sociale media.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')