Die hoort daar zeker tussen ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:10 schreef V. het volgende:
[..]
Je bedoelt MTG zeker![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit best een leuk idee, je verzamelt een pool met gelukszoekers en die moeten met elkaar strijden om burgerschap.quote:
En dit is precies waarom het zou werken, de schok en de horror dus mensen schakelen meteen in om er vervolgens achter te komen dat het een duffe reality show is waar een gelukszoeker kans maakt op een paspoort die hij/zij niet eens zou krijgen als de definitie van een vluchteling gehanteerd zou worden.quote:
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Gelukzoekers zegt degene die zelf zogezegd zijn geluk in België gezocht heeft.
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
True, legaal met alle papieren in de hand. Ik ben volledig doorgelicht, heb de politie aan de deur gehad om te bevestigen dat het ook daadwerkelijk om mij gaat, ik betaal mijn belastingen en verzekeringen en ik maak op geen enkele manier gebruik van de sociale voorzieningen.
Wat dat betreft ben ik een model immigrant.
Dat is toch heel andere koek dan een gelukszoeker uit Marokko die misbruikt maakt van de goedheid van de Nederlandse staat, opvangplekken bezet houd van echte vluchtelingen en daarmee ook het draagvlak voor die vluchtelingen laat eroderen.
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha wat een lulkoek. Je bent gewoon een gelukszoeker en misbruikt het systeem waar je maar kan.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, ik word vooral misbruikt door het systeem. Ondanks dat ik door de bizarre huizenmarkt nog steeds goedkoper uit ben in deze situatie draag ik dubbel belasting en dubbel verzekeringen af. Toegegeven de federale en provinciale belastingen en verzekeringen zijn prima te betalen maar vind je het niet schokkend dat ondanks dat ik dubbel betaal je eigen overheid in Nederland je zo hard naait dat een simpele man zoals ik alsnog goedkoper uit ben?
Ik ben overigens niet de enige hoor, waar ik woon zijn compleet Nederlandse/Surinaamse enclaves, het is alsof ik in Rotterdam woon wat dat betreft.
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libiëquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HahahahaNee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HahahahaNee, jij misbruikt het systeem. Precies zoals je zelf zegt. Bloedzuiger. Ik zou zeggen rot op naar je eigen land, maar hier kunnen we je missen als kiespijn. Hopelijk gaan die grenzen snel dicht.
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Haha nope, Awel maar gij zijt een Vlaming dus. Dan heeft u wat dat betreft weinig te kiezen he, als u het land wil opkuisen dan had u op het Vlaams belang moeten stemmen en dan was ik mogelijk genoodzaakt geweest om op te krassen.
Nu kunt u alleen op uwe poep zitten en zagen over die ambetante gelukszoekers.
Awel volgende verkiezingen meer geluk gewenst se, kies verstandig, laat u niet afschrikken door het cordon sanitair en stem met uwen hart. Vlaanderen rekent op u.
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.quote:
Doe dan maar Colombia, dicht bij familie, lekker weer, mooie vrouwen. Hell misschien ga ik over een aantal jaar wel vrijwillig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Stuur hem alsjeblieft met zijn hele familie naar Colombia of Libië
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja wat vreemd dat ik denk dat je een Belg bent,quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Belg ben? Classic. Wel je geluk zoeken in een ander land, maar naar school gaan is te veel gevraagd.
Bedankt voor de bevestiging!
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb jij het gedeelte niet gelezen dat de politie aan z'n deur is geweest? Chivaz is real man.
Hahaha is goed Chivazquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hahaha is goed Chivaz
El Salvador lijkt me een mooi plekkie voor je! Al gun ik ze daar ook wel wat beters.
Jammer alleen dat het niet in Zuid Amerika ligt, he?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook prima, dankzij Bukele is het nu zowat het veiligste land in Zuid Amerika. Daar liggen kansen als het zo blijft, veiligheid is toch wel een van de basisvoorwaarden voor een welvarend land.
Het is standaard wanneer je ergens jouw domicilie aanvraagt. Niet per se voor inwijkelingen, voor iedereen die zich ergens vestigt op een adres. De wijkagent komt dan in principe kijken of er een tafel, stoel en bed staat en jij daar bent. Op geen enkele manier een doorlichting oid. Groeten van een rasechte Belg, die geen affiniteit heeft met het Vlaams Belang. Verder gniffel ik even met uw poging tot Vlaams dialect, maar betekent dan dat je je probeert te integreren. Vlaams Belangers zullen dat nooit accepteren, hoe goed je je best ook doet. Dus in die zin strookt het niet echt met jouw eigen gedachtengoed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, gebeurt bij een ieder die in België komt wonen. Dat is standaard procedure dat de wijkagent bij je op bezoek komt om te bevestigen dat je daar echt woont. Maar goed je bent dus geen Belg blijkbaar al voldoe je wel aan het stereotype.
Calimero reactie incoming:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 02:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/m(...)1-rating-2025-05-16/
quote:De Amerikaanse regering uitte kritiek op de nieuwe beoordeling van Moody's. Steven Cheung, woordvoerder van president Donald Trump, noemde econoom Mark Zondi van Moody's een politieke tegenstander van Trump. "Niemand neemt zijn analyse serieus. Hij heeft keer op keer ongelijk gekregen", beweerde Cheung in een bericht op sociale media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |