hahaha tunnelvisie in 't kwadraat!quote:Op zondag 29 maart 2026 21:46 schreef Tijn het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo, maar ik ben er volledig van overtuigd dat Yannis de mol is.
Ik begrijp dat dat niet kan. Ik begrijp dat ze het op een bepaalde manier monteren. Maar ik kan er gewoon niet omheen. Yannis is voor mij de mol en ik kan pas weer nadenken zodra hij eruit is. Wat niet gaat gebeuren, want hij is de mol
het lukt mij ook niet te chromecasten bij de live uitzending. Misschien kan dat alleen als je terugkijkt? En gebruik je een VPN?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn chromecast liep vast en nu moet ik het eerste deel weer opnieuw kijken omdat ik niet kan doorspoelen. Live kijken lukt niet? Iemand een oplossing?
Nah, zo gaat dat gewoon in een groepje. Precies hetzelfde gebeurt bij escape rooms enzo. Eerst sta je even een paar minuten elkaar schaapachtig aan te kijken, maar na een beetje nadenken en proberen kom je op een gegeven moment vrij snel uit bij wat de bedoeling is.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:06 schreef Blues het volgende:
Ik vind het zo 'knap' dat je doorhebt dat je op die manier het water moet opvangen en meer dingen dat ik denk, wordt dat niet ingefluisterd op de 1 of andere manier?
Met werk bleven we elkaar in een escape-room schaapachtig aankijken hoorquote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, zo gaat dat gewoon in een groepje. Precies hetzelfde gebeurt bij escape rooms enzo. Eerst sta je even een paar minuten elkaar schaapachtig aan te kijken, maar na een beetje nadenken en proberen kom je op een gegeven moment vrij snel uit bij wat de bedoeling is.
Ze zaten ook vast aan de paal natuurlijk, zoveel opties hadden ze niet
Het is ook niet voor iedereen, neequote:Op maandag 30 maart 2026 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Met werk bleven we elkaar in een escape-room schaapachtig aankijken hoor![]()
Zeker ook omdat je wist dat er een letter-cijfer combinatie gezocht werd. In die zin vond ik Yana verdacht, omdat ze R2D2 wel heel summier omschreef. Met 'Robot Er Twee' had ik niets gekund in elk geval. Voor mij kunnen zijn en Yanick dan ook best de Mol zijn. De kans leek me behoorlijk groot dat zij in het spel zouden komen. Prima twist die met name goed werkt om de kandidaten meteen op scherp te krijgen. Als kijker hebben we zoiets natuurlijk vaker gezien. De twee afvallers kun je wat mij betreft zo goed als zeker afschrijven.quote:Op zondag 29 maart 2026 22:00 schreef Felagund het volgende:
Quizniveau was niet heel goed idd, R2-D2, G7, en K2 niet kennen.
Dat is het mooie van de Vlaamse versie. Alles hangt samen.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de NL versie in Porto was het vooral in groepjes rennen door de stad en een redelijk statische port opslag én -proeverij waar er gespeeld werd.
Hier heb je meerdere locaties met een boottrip, puzzelen, een port opvang stellage, een referentie naar de eerder geschonken port met een leuke, maar lastige DVD opdracht.
Zoek de verschillen…
We hadden een paar jaar geleden ook gedoe met de chromecast. Wat we tegenwoordig doen is de website van play.tv in de browser op de TV zelf openen. Dan kun je daar gewoon inloggen, naar De Mol gaan en de video op fullscreen zetten. Werkt verbazingwekkend goed!quote:Op maandag 30 maart 2026 11:53 schreef trui het volgende:
[..]
het lukt mij ook niet te chromecasten bij de live uitzending. Misschien kan dat alleen als je terugkijkt? En gebruik je een VPN?
quote:Op maandag 30 maart 2026 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
Wanneer komen de afleveringen eigenlijk op npo start?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag is ook bekend gemaakt dat De Mol pas op 25 mei (!) op NPO start verschijnt. Dat wordt dus weer GoPlay afstoffen
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of ik de browser op mijn tv kan vinden. 😬quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
We hadden een paar jaar geleden ook gedoe met de chromecast. Wat we tegenwoordig doen is de website van play.tv in de browser op de TV zelf openen. Dan kun je daar gewoon inloggen, naar De Mol gaan en de video op fullscreen zetten. Werkt verbazingwekkend goed!
De Belgische kijkers zelf gelukkig ook niet, dus het merendeel van het programma is al ondertiteldquote:Op maandag 30 maart 2026 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik keek altijd op NPO Start, daar kon ik tenminste ondertitels aanzetten. Dat mis ik nu wel, ik verstond er soms geen zak van
Oh, ik heb gisteren terug gekeken dus niet live en toen waren er geen ondertitels. Ook geen optie gevonden om het aan te zetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Belgische kijkers zelf gelukkig ook niet, dus het merendeel van het programma is al ondertiteld
Nee, ik bedoel gewoon in beeld. De voice-overs ondertitelen ze niet, maar wat de kandidaten zeggen wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren terug gekeken dus niet live en toen waren er geen ondertitels. Ook geen optie gevonden om het aan te zetten.
Maar toen ik gisteren terug keek was er helemaal niets ondertiteld, ook de kandidaten niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon in beeld. De voice-overs ondertitelen ze niet, maar wat de kandidaten zeggen wel.
Oh bijzonder, ik zie dat het inderdaad anders werkt bij het terugkijken dan hoe het live was. Live zijn er ondertitels in het beeld gebrand, dus gewoon als onderdeel van de video zelf.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar toen ik gisteren terug keek was er helemaal niets ondertiteld, ook de kandidaten niet.
Hmm, ja, ik zie die knop nu ook. Die was er gisteren nog nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh bijzonder, ik zie dat het inderdaad anders werkt bij het terugkijken dan hoe het live was. Live zijn er ondertitels in het beeld gebrand, dus gewoon als onderdeel van de video zelf.
Maar nu zie ik inderdaad dat er in de player een knop is voor ondertitels, die dan als losse tekst over het beeld worden geplaatst, zoals ook bv op YouTube gebeurt.
[ afbeelding ]
Misschien waren die losse ondertitels nog niet beschikbaar toen jij keek ofzo? Nu staan ze er wel bij in elk geval.
Maar het is wel handig als iemand de prono bijhoudquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:39 schreef Meke het volgende:
Ik zal zo even een prono openen! Misschien maar goed met alle kandidaatwisselingen dat die er voor aflevering 1 nog niet wasMaar wat mij betreft (en ik denk ook @:Moira ?) hoeft niet per sé een mod hem te openen! Dus als we volgende keer weer allebei MIA zijn mag van mij ook wel iemand anders het doen, het forum is wat mij betreft van iedereen qua dit soort dingen
Nee dat is wel waar hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar het is wel handig als iemand de prono bijhoudEn aangezien de Nederlandse nog loopt en ik die al bij houd ga ik deze denk ik niet ook nog doen
Dat heb ik momenteel met Maximquote:Op zondag 29 maart 2026 21:46 schreef Tijn het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo, maar ik ben er volledig van overtuigd dat Yannis de mol is.
Ik begrijp dat dat niet kan. Ik begrijp dat ze het op een bepaalde manier monteren. Maar ik kan er gewoon niet omheen. Yannis is voor mij de mol en ik kan pas weer nadenken zodra hij eruit is. Wat niet gaat gebeuren, want hij is de mol
Ja, dit zit weer heerlijk ingewikkeld in elkaar.quote:
Inderdaad zeg, wat een klootzakkenquote:Op zondag 5 april 2026 21:21 schreef Jane het volgende:
Weinig echt sympathieke kandidaten dit jaar, wmb.
Ja, dit. De kandidaten keken erg verlekkerd naar die joker, maar 1 pasvraag gaat je ook niet redden in zo'n geval.quote:Op zondag 5 april 2026 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou proberen het duel te winnen overigens. Als 2 van de 5 (of 4 als de mol in dat team zit) naar huis moeten, is één pasvraag ook niet veel.
Zou me niet verbazen als Kristof all-in is gegaan. Gebeurt regelmatig bij de Belgen dat een aantal kandidaten al heel vroeg tunnelt.quote:Op zondag 5 april 2026 21:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Abigail deed de test dus minder slecht dan Kristof, ondanks dat ze minder info heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |