Het was wel een character.quote:
Ja, jammer.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij zag ik Abigail in een van de fragmenten van volgende week
Allebei de afvallers…quote:Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef Tijn het volgende:
Ja, precies dit!quote:Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef Tijn het volgende:
Is gelukkig altijd zo bij de Belgenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
De gelaagdheid is nu al meer aanwezig dan in de hele NL serie tot nu toe…
In de NL versie in Porto was het vooral in groepjes rennen door de stad en een redelijk statische port opslag én -proeverij waar er gespeeld werd.quote:
Vincent ook volgens mij, vlak na het fragment met Abigail. Ze zullen wel een opdracht tegen elkaar moeten doen?quote:
Ik zou persoonlijk ook niet zoveel weten als ik die enorme trap 4 keer op en af was geweestquote:Op zondag 29 maart 2026 22:00 schreef Felagund het volgende:
Quizniveau was niet heel goed idd, R2-D2, G7, en K2 niet kennen.
En toch, ik had juist niet echt het idee dat er heel veel gemold werd deze aflevering. Vooral veel onkunde wanneer het fout ging, of beetje boomer-gedrag. Wanneer dat straks bij de return van een van die twee ineens wel gebeurt, dan weet ik genoegquote:Op zondag 29 maart 2026 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paar jaar terug had je met Comfort al een mol die min of meer uit het spel was en toch nog terug kwam, denk niet dat ze dat opnieuw gaan doen.
Verwacht dat de mol gewoon aan het spel is begonnen en ook niet degene is die volgende week een comeback maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |