Hij lijkt wat afgevallen te zijn ja.quote:
Afgelopen zondag in elk geval welquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Staat Play weer bij de Mol gewoon open voor NL kijkers?
De NL versie prono ben ik in het begin vergeten in te vullen, voor De Mol België is er inderdaad simpelweg geen prono topic.quote:
Met de verwachte downtime van FOK! morgen, moeten we de prono misschien gewoon bij aflevering twee laten beginnen?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:31 schreef Moira het volgende:
Ohja die moeten we gewoon nog maken dan! @:Meke doe jij die dan weer als dat lukt?![]()
Wat mij betreft prima hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Met de verwachte downtime van FOK! morgen, moeten we de prono misschien gewoon bij aflevering twee laten beginnen?
Was voor mij de vorige keer sowieso succesvol om pas bij aflevering twee te beginnen
Geen idee, maar als je een account maakt op https://play.tv dan kun je het ook vanuit Nederland gewoon kijken.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:42 schreef byah het volgende:
Ik heb vorig seizoen kunnen downloaden, iemand een idee waar ik de downloads voor dit seizoen kan vinden?
Of wel en flink geoefend met boogschieten. Of ze kunnen de plek van de mol nog innemen.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2 zijn dus al sowieso niet de mol
Oh ja dat zal wel kunnenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of wel en flink geoefend met boogschieten. Of ze kunnen de plek van de mol nog innemen.
We gaan nu beginnen met kijken.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:15 schreef Moira het volgende:
Wij kijken morgen terug maar veel plezier met Vlaamse Molgenot
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zouden ze beide als mol gecast moeten zijn. Afhankelijk van welk boekje ze pakken zouden ze dan ofwel als mol ofwel als kandidaat verder gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of wel en flink geoefend met boogschieten. Of ze kunnen de plek van de mol nog innemen.
Dat gaan ze echt nooit doen, als die 2 de finale spelen met iemand anders, dan zou meteen de hele finale verneukt zijn.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |