quote:
Op zondag 29 maart 2026 21:46 schreef Tijn het volgende:Ik ben normaal gesproken niet zo, maar ik ben er volledig van overtuigd dat Yannis de mol is.
Ik begrijp dat dat niet kan. Ik begrijp dat ze het op een bepaalde manier monteren. Maar ik kan er gewoon niet omheen. Yannis is voor mij de mol en ik kan pas weer nadenken zodra hij eruit is. Wat niet gaat gebeuren, want hij is de mol

Dat heb ik momenteel met Maxim

- Zat bij het voorstelgroepje waarbij je het slagen in eigen hand hebt (bij de wateropdracht niet), hij gaf ook als eerste een goed antwoord
- Heeft boekje nummer 5 dat helemaal in het midden ligt, die pak je doorgaans als eerste
- Pakt zelf eerst boekje 3, slaat dan boekje 4 over (waarom?) en pakt zijn eigen boekje 5. Wordt daarna afgeschoten, maar het boekje was al wel los
- Vindt de eerste Wally na de aanwijzing van Yara & Isabel. De mol verdient regelmatig geld in afl. 1, goed om vast wat vertrouwen te kweken
Maar ik blijf mijn vizier open houden. Abigail, Vincent en de twee kandidaten die aan de pomp vastzaten (Dries & Karla) streep ik wel af.