SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kunnen we daar ook een kozijn van maken?quote:
Zo'n mop ding met emmer?quote:
Nee maar ik kan op zich wel een kozijn maken?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook een kozijn van maken?
Ah, ja, die hebben we in Enschede ook ergens. Die zijn vrij onschuldig.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou het wel durven als ik met collega's ben, of als andere mensen het doen. Of als het iets warmer is
het zijn van die flutfonteintjes, of je moet een gevoelige culo hebben
[ afbeelding ]
van zulke
hier zijn wel veel culos en veel bloot![]()
quote:
quote:
ik ook, ben gisteren vergeten te scherenquote:
Oh mooi, ik moet er nog voor heel het huis, wanneer kom je ze installeren?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee maar ik kan op zich wel een kozijn maken?
Oeh.quote:
huehuequote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
En nat worden is heel onhandig als je geen andere kleren bij je hebt.
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middelquote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, ben gisteren vergeten te scheren
Nou, 'lang'...quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middel
quote:
Moet er wel bijzeggen dat ik ze wel alleen aan de goede kant installeer, dat is misschien een probleem.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh mooi, ik moet er nog voor heel het huis, wanneer kom je ze installeren?
Hoeveel jaar ongeveer?quote:
dat is wel vrij langquote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middel
Zijn er ook kozijnen van de verkeerde kant?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet er wel bijzeggen dat ik ze wel alleen aan de goede kant installeer, dat is misschien een probleem.
Dodelijk wapen.quote:
mijn gaydar is niet afgegaan op kozijnen, maar misschien moet ik er eens meer op letten.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er ook kozijnen van de verkeerde kant?
Kiepstand naar buiten open.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Swings the wrong way.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik had het zelfde idee.quote:
Het is dat het krulde maar als ik net onder de douche vandaan kwam zat het tot over mijn schouders.quote:
Een jaar en twee maanden. Maar ik begon niet met een gemillimeterd kapsel.quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Kiiieeepdonerquote:Op maandag 12 mei 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
Misschien volgend jaar weer doneren ofzo
Of dit jaar al
Ff kijken
Kunnen ook nsb-kozijnen zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gaydar is niet afgegaan op kozijnen, maar misschien moet ik er eens meer op letten.
Ik wil gewoon normale kozijnenquote:
vast welquote:
Voorspelbaar ditquote:
Zijn die bruin?quote:
Met ramen en deuren die automatisch open gaan zodra je AUFMACHEN er tegen roeptquote:
denk eerder roomblankquote:
En een apart zwart handvat.quote:
Lol ja dit is herkenbaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bij LinkedIn staan iets als werken aan gezondheid ofzo. Iig niet beschikbaar voor werk
Toch nog steeds recruiters "interessant profiel..."
Als jij die kraan in het echt zou zien dan zou je het helemaal begrijpenquote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gezien waar jij je kraan laat, dus ik durf niets te zeggen over je referentiekader.
Uhuhquote:Op maandag 12 mei 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij die kraan in het echt zou zien dan zou je het helemaal begrijpen
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwdquote:Op maandag 12 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bij LinkedIn staan iets als werken aan gezondheid ofzo. Iig niet beschikbaar voor werk
Toch nog steeds recruiters "interessant profiel..."
Jij ookquote:
wat heb je allemaal te doen op de boot?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, after lunch dutje ook weer gedaan. En even aan dek gekeken. En verder wachten tot de tijd om gaat
Niet klagen over de orphan grinding machine, die is daar nou eenmaal voor gebouwd.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwd
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezenquote:Op maandag 12 mei 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwd
quote:
🤨quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet klagen over de orphan grinding machine, die is daar nou eenmaal voor gebouwd.
Interessante post.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezen
fitnessruimte, zwembad (mss zo toch even kijken), bioscoop. Verder barretjes en een tax-free shop. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je allemaal te doen op de boot?
Oh aan je eigen gezondheid. Ja dan snap ik hetquote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezen
Noemen we dit een wezenpletter in het Nederlands? Of klinkt dat niet goed genoeg?quote:
Als jij de volgende keer een pokkeschaal bestelt voor het avondeten.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noemen we dit een wezenpletter in het Nederlands? Of klinkt dat niet goed genoeg?
Je kunt straks misschien de Shetlandeilanden zien aan bakboordzijde.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, after lunch dutje ook weer gedaan. En even aan dek gekeken. En verder wachten tot de tijd om gaat
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt straks misschien de Shetlandeilanden zien aan bakboordzijde.
Is het niet dodelijk saai op zo'n boot?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.
Eeuhm, daar is niets.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.
Ja maar ieuw, lezen.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawelquote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet dodelijk saai op zo'n boot?
Nieuw eiland ontdekt.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, daar is niets.Was het geen schip of zo?
nee. En geen al te rare drugs gebruikt ookquote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, daar is niets.Was het geen schip of zo?
Is het de zeelucht?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. En geen al te rare drugs gebruikt ook
Nee de Loreley is ergens andersquote:Op maandag 12 mei 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
Draai de boot om als er zeemeerminnen in het water je naar het land proberen te lokken.
Dat zijn toch eigenlijk dikke lamantijnen?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
Draai de boot om als er zeemeerminnen in het water je naar het land proberen te lokken.
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. En geen al te rare drugs gebruikt ook
Ja die lopen inmiddels als eeuwen te lantefanteren daar op Atlantisquote:
Met of zonder zeemeerminnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met of zonder zeemeerminnen?Meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Met of zonder zeemeerminnen?Veroorzaken die overlast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Met of zonder zeemeerminnen?Adhv de uitslag moet ik mogelijk mijn benen verstoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Schijnbaar verdrinken ze onnozele mannenquote:
Geen overlast dusquote:Op maandag 12 mei 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schijnbaar verdrinken ze onnozele mannen
Privé foto's van bal na teveel sushiquote:
Het is ook meer dan 10 mijl (18,5 km) verderop. Je komt er nog wel iets dichterbij.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
het is gewoon erg slecht te zien. Een extra vaag streepje grijs boven de horizon, meer niet.
Ik ga zo wel weer even mijn laptop naar de hut brengen en dan ga ik wel even aan dek kijken. Misschien is er wat van te zien dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook meer dan 10 mijl (18,5 km) verderop. Je komt er nog wel iets dichterbij.
Moet ik ook nog doen maar ik ben eerst stapjes aan het maken want rendang is alleen voor winnaarsquote:Op maandag 12 mei 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Was opgevouwen én opgeruimd, andere was opgehangen
Productief dagje![]()
Misschien kun je iets zien van Saxavord Spaceport.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even mijn laptop naar de hut brengen en dan ga ik wel even aan dek kijken. Misschien is er wat van te zien dan.
damnquote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare hadden we een keer een cola test. Kreeg je genummerde bekertjes cola en dan een cijfer geven. Kijken welke het lekkerste bleek enzo
Was er 1 gozer die kon ze allemaal met 1 slok identificeren![]()
"Ja dit is Pepsi, dit is Freeway, dit is Dr. Pepper, dit is Coca cola.."
En de campina is volgens jou de beste? Ik ben dit nu aan het doen met de plantaardige yoghurts/kwarken, ik ben er nog niet over uit welke ik de beste vind.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jarenlang aan het oefenen geweestMoest eerst niks van kwark weten, maar had eiwitten nodig tijdens de revalidatie en dat waren de makkelijkste. Eerst wel gewoon de basic huismerk kwark, alleen tijdens corona was veel kwark telkens op dus toen ben ik ze allemaal gaan uitproberen
Wedden dat heette dat!quote:Op maandag 12 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damnje had vroeger ook zo'n show waarbij mensen beweerden dat ze iets konden en dan mochten ze dat bewijzen (volgens mij is dit format meerdere keren voorbij gekomen als tv-show) en was ook zo iemand die zei dat ie van die drankjes uit elkaar kon houden
Dat kon ie inderaad.
[..]
En de campina is volgens jou de beste? Ik ben dit nu aan het doen met de plantaardige yoghurts/kwarken, ik ben er nog niet over uit welke ik de beste vind.
Die heb je zeker neit uitgeprobeerd?
kroepoekjequote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen maar ik ben eerst stapjes aan het maken want rendang is alleen voor winnaars
Ik kraak soms wel ja.quote:
Om snel weer naar huis te gaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet zo aan het einde van de werkdag precies waarom ik op werk was.
Oh ja goeie ik moet ook nog ophangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Was opgevouwen én opgeruimd, andere was opgehangen
Productief dagje![]()
lekker op bed gaanquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ohoohohohohohooOoOOoOoquote:
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, die hebben we in Enschede ook ergens. Die zijn vrij onschuldig.En nat worden is heel onhandig als je geen andere kleren bij je hebt.
![]()
Fissa!
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalquote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is veel te druk in de Randstad.Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
ponypark slagharenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
Fles is nu een kilometer of vijf van de Shetland eilanden:
[ afbeelding ]
Dat gele of blauwe stipje?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
En de campina is volgens jou de beste? Ik ben dit nu aan het doen met de plantaardige yoghurts/kwarken, ik ben er nog niet over uit welke ik de beste vind.
Die heb je zeker neit uitgeprobeerd?
oohhh, ik vond het een leuk programmaquote:
quote:
Shet man.quote:
Baltaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben die blauwe denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Tartaar hierquote:
Tartaar overal!quote:
Overal ligt paardenhaarquote:
Had verwacht dat ze een tropisch eiland zou claimenquote:
That reminds me....quote:
Ik heb hem net weer opquote:
Is hier ook een abattoir?quote:
Ik ben hier wel bezorgd overquote:Op maandag 12 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
Jeetje hoeveel dingen kunnen er nog bij komen op thuisbezorgd.
ik heb tartaar en gebakken aardappels en sperziebonenquote:
Bah.quote:
Dubbel bah.quote:
Doe eens tartaardig.quote:
High level deze.quote:
Mina.quote:
quote:
U bent niet bekend met de dodenrit?quote:
KIIIEEEP.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor zo kiep, met sperzieboontjes en zoete aardappel
En dat doe ik in pitabroodjes
Droog?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaDie plantaardige heb ik er ook wel een aantal van geprobeerd, maar vond vooral die Alpro dingen zo gortdroog dat je die met moeite wegkreeg. Eentje van dat AH Terra eigen merk met kokos of vanille was volgens mij nog wel ok
1 van de weinige liedjes waarbij ik het volume uit zet.quote:
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.quote:
nee hoor. hij (of zij) was al doodquote:
Denk dat grmbl er net niet zoveel moeite mee hadquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.
Een flink gebouwde weduwnaar?quote:
Dodenritquote:
Oh heeft ie terug gereageerd?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat was het laatste zinnetjequote:
Wat heeft andere kleding met file te maken?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!![]()
Ik heb andere kleding mee want er staat echt 30 min file om utrecht science park uit te kunnen komen, altijd![]()
![]()
oh wacht, het is hardloopkleding. Maar ga ik me dan zo omkleden en hier hardlopen??spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het went wel, drukte, maar het ontwent ook. Als ik een tijd niet in de binnenstad kom en daarna een keer wel, vind ik het hier ook al heel druk.quote:[..]
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalmaar nu nog niet, nu is het nog rustig. Dat verschil tussen laatste vakantiedag en de dag daarna is echt fantastisch altijd
Ik wil ook wat andere dingen dan bammetjes gaan eten voor de lunch, maar dan moet je er ook weer over nadenken.quote:En ja, dat klopt. Eet soms wel eens simpele bammetjes maar niet zo heel vaak eigenlijk. Denk dat het met mn vakgebied te maken heeft, bijna iedereen hier maakt een feestje van de lunch. En we kunnen veel recepten met elkaar delen want we zijn allemaal van die semi-hippe-niet-vegans-maar-wil-wel-plantaardig-eten-mensen. Jij had trouwens ook wel een diverse lunch hoor, komt ook niet heel standaard over?
Denk niet dat meeste mensen muhamarra kennen
Broccoli hoe, of gewoon weer avgtje (dat doe ik ook zelden)
Recepten delen is wel fijn!
Ik ga denk ik voor een AVG-tje vandaag.
![]()
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?quote:
Neequote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?
Foei hoe suffend staat gij daar.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe het zelf met naald en schaarquote:
Dit is een verrassend kromme zinquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Hey je betaalt bij Thuisbezorgd niet meer 25 cent om te betalen.
Betaalt niet om te betalen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
die zitten nu in de servicekosten van 2,95 zekerquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Moest je ook betalen om die 25 cent te betalen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Ja je moest 25 cent betalen voor iDEAL enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit is een verrassend kromme zin
Kostte het serieus geld om een bestelling te plaatsen? (ja duh)
Waarschijnlijk noemen ze 't nu inderdaad "servicekosten"quote:Op maandag 12 mei 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zitten nu in de servicekosten van 2,95 zeker
Dat is wel echt belachelijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je moest 25 cent betalen voor iDEAL enz.
ja!!! ik werd onzeker en nogal bang dat ie me niet meer zou willen. Dat laatste zou mogen maar dan moet ik even tijd hebben om te rouwen want zou echt echt heel naar zijn geweest.quote:
Dat is die ene wedstrijd waarin Van Basten scoorde toch?quote:
Hoe ver ben je met je lijst nu?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!!! ik werd onzeker en nogal bang dat ie me niet meer zou willen. Dat laatste zou mogen maar dan moet ik even tijd hebben om te rouwen want zou echt echt heel naar zijn geweest.
maar niks aan de hand, hij heeft het wat druk en dat is priem![]()
C'est la viequote:Op maandag 12 mei 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Waarom blijft er altijd van die klote muziek in mijn hoofd hangen.
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft andere kleding met file te maken?Maar misschien kun je daar wel hardlopen ergens? Dan hoef je ook niet in de file te staan.
die andere kleding is hardloopkleding want dan kan ik hardlopen in de tijd dat de file zich aan het oplossen is. In plaats van wachten tot file klaar is, dan laat thuis zijn, dan nog sporten en dan nog eten maken etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het went wel, drukte, maar het ontwent ook. Als ik een tijd niet in de binnenstad kom en daarna een keer wel, vind ik het hier ook al heel druk.
[..]
Ik wil ook wat andere dingen dan bammetjes gaan eten voor de lunch, maar dan moet je er ook weer over nadenken.Recepten delen is wel fijn!
Ik ga denk ik voor een AVG-tje vandaag.
![]()
Gezellie, bij mij in de buurt toevallig? Of alles is hier best in de buurt, broertje van collega werkt in het kinderkankerdingens, gaan we regelmatig even naar toe wandelen. Fijne plek wel om te werken![]()
En ja klopt, ik vind brabant nu overdreven rustig en soms zelfs onveilig ivm die rust. Dat is gewoon gewenning![]()
Weet niet of onze binnenstad per se veel drukkker is of meer apartere mensen?
Nadenken doet insta en de appie voor mij. En de tigtal kookboeken, en de allerhande. En er is overal inspiratienadenken valt wel mee, ik vind het ontspannend om te koken/eten te bereiden ook
en gezond. Met winterpeen?
Baby darling doll face honey
Was vooral een poging om een ander nummer in je hoofd te krijgen.quote:
Beetje te vroegquote:
Haha nee, hij is gayquote:
Dit is de derde persoon die weer terugkomt in mijn levenquote:
Nice.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee, hij is gay. Maar we vinden het wel leuk om met elkaar te zoenen en houden van naakt en niet-preutse dingen. Ik kan me wel voorstellen dat dat misschien een stapje verder zal gaan maar dat komt ook omdat hij vast weer wat actiever wordt in de gayscene en die scene is gek joh
[..]
Dit is de derde persoon die weer terugkomt in mijn levendeze was niet heel lang weg hoor, sinds de winter niet meer zo veel gesproken.
Ja zo makkelijk werkt dat niet helaas.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was vooral een poging om een ander nummer in je hoofd te krijgen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee, hij is gay. Maar we vinden het wel leuk om met elkaar te zoenen en houden van naakt en niet-preutse dingen.
Het is nu momenteel net zo warm in de woonkamer als buiten. Computerkamer is wel weer lekker een sauna aan het worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Intens weertje, ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nu momenteel net zo warm in de woonkamer als buiten. Computerkamer is wel weer lekker een sauna aan het worden.
Hobbykamer dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.
De kamer waar je heen ging om de grote desktop te bekijken die piepte en kraakte en zoemde als je op internet wilde.
ik heb een computerkamer... waar werk je anders vanuit huis?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.
De kamer waar je heen ging om de grote desktop te bekijken die piepte en kraakte en zoemde als je op internet wilde.
Het computerbed.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een computerkamer... waar werk je anders vanuit huis?
ik hoor m al zonder te klikkenquote:
Ik godzijdank niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor m al zonder te klikken
mis je wel iets in je opvoedingquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor m al zonder te klikken
quote:
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mis je wel iets in je opvoeding
en je weet niet hoe een doekje werkt?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb aardappels gesneden en daarna aan mijn telefoon gezeten en nu zit er zetmeel op het scherm
quote:
hoeveel stapjesquote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Werkt niet.quote:
lik het er af, zetmeel is goed voor jequote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb aardappels gesneden en daarna aan mijn telefoon gezeten en nu zit er zetmeel op het scherm
dit kan ookquote:
Moest lachen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lik het er af, zetmeel is goed voor je
[..]
dit kan ook
Whehe. Ik keek vanochtend in de koelkast en zag wat wits op één van m'n radijzen zitten. Ik meteen schrikken, dat is wel heel snel beschimmeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil tochquote:
Vond het leuk klinkenquote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil toch
voor hem is dat hetzelfde... stig is een manspersoonquote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil toch
deze kan ik ook wel volgen. 'ik hoef geen seks met hem' is beter te begrijpen voor manvolk gok ikquote:Op maandag 12 mei 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor hem is dat hetzelfde... stig is een manspersoon
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor hem is dat hetzelfde... stig is een manspersoon
quote:
21233quote:
Ja datquote:
moet ik opstaan enzoquote:
ja lastigquote:
21269 stapjes nu danquote:
dat is meer dan genoegquote:
mag je geen eigen drinken meenemen in dat park?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
er zijn ook dagen dat ik veel meer doe maar de hitte nekt me
dat wordt dit weekend denk ik ook het duurste aan disney: flesjes drinken (want nee ik drink niet uit de franse kraan, ben beter gewend)
jawel maar ga niet iedere dag 3 liter mee naar binnen nemenquote:Op maandag 12 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag je geen eigen drinken meenemen in dat park?
quote:
ja ik dacht ook al, die lange aanstekers emmers zijn handig voor crackquote:
Ik heb dit 10 keer een like gegeven want het ging weer eens mis.quote:
afhankelijk van de prijs van water daar zou ik 1 liter doen, dat gaat nog welquote:Op maandag 12 mei 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel maar ga niet iedere dag 3 liter mee naar binnen nemen
dus eerste halve liter is gedekt, maar daarna is het kopen
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al, die lange aanstekers emmers zijn handig voor crack
lol, 10 keer thanksquote:Op maandag 12 mei 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dit 10 keer een like gegeven want het ging weer eens mis.
De grijze, het vrouwtje heet Elaine. Het mannetje, de blonde heet Aboe.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ohoohohohohohooOoOOoOo
Wat onwijs liefhoe heten ze
[..]
Hey ToTquote:Op maandag 12 mei 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
Hier in huis is het heerlijk koel, behalve in m'n zoontje z'n zolderkamer.Hee peeps!
nee joh, ga niet betalen voor waterquote:Op maandag 12 mei 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
afhankelijk van de prijs van water daar zou ik 1 liter doen, dat gaat nog wel
is ook afhankelijk van wat je nog meer mee hebt en volgens mij is dat veel?
[..]
[..]![]()
Slim om je zoontje daar neer te zettenquote:Op maandag 12 mei 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
Hier in huis is het heerlijk koel, behalve in m'n zoontje z'n zolderkamer.Hee peeps!
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:10 schreef aeque het volgende:
[..]
De grijze, het vrouwtje heet Elaine. Het mannetje, de blonde heet Aboe.
treat yourself *sparkle sparkle*quote:Op maandag 12 mei 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh, ga niet betalen voor water
koop lekker sprite en fanta enzo
maar we hebben half pension dus volladen bij het ontbijt en voor avondeten hebben we reserveringen dus veel andere kosten zijn er niet echt
nouja
ik wil prinsessenjurken voor nichtje
mijn oortjes zijn duurderquote:Op maandag 12 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim om je zoontje daar neer te zetten
[..]![]()
echt heel lief. Hoe oud zijn ze?
[..]
treat yourself *sparkle sparkle*
oh chillllllllll, en ook al chill dat dat is betaald. Dan voelt het soort van als gratis eten.
Ik hoorde dat alles van disney mega duur is, die oortjes zijn 20 euro ofzo?hoe duur is zo'n jurk dan wel niet?
Hij wilde die kamer zelf. Het is ff kijken hoe warm het er in de zomer wordt. Misschien moet ik er een keer een airco installeren, en anders moet hij terug naar zijn oude, kleine kamertje.quote:
Hoessienou?quote:
Dat zijn nog wel prima prijzen.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
tokyo disney was wel zo fijn geprijst, mega macaron voor 2 euro, flesjes drinken in het park voor 1,5 euro (wat 2x zo duur is als buiten het park), avondeten voor 2 bij zo'n fastfood tent voor minder dan 20 euro
Zo dan, niet verkeerd!quote:Op maandag 12 mei 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
tokyo disney was wel zo fijn geprijst, mega macaron voor 2 euro, flesjes drinken in het park voor 1,5 euro (wat 2x zo duur is als buiten het park), avondeten voor 2 bij zo'n fastfood tent voor minder dan 20 euro
Dan heb je je hapjes vandaag wel verdiendquote:
Wel goed. Onwijs druk weekend gehad. Eergisteren festivalletje, gisteren moeder dag, daarna hele middag muziek gemaakt, daarna met een vriendin op de bank gehangen tot half 4quote:Op maandag 12 mei 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gat wel. Wat ups en downs, maar nu weer een up.
En daarzo?
Dat is echt een bedrag voor die dingen johquote:Op maandag 12 mei 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn oortjes zijn duurderdie zijn 40 euro per stuk
die jurken gaan gerust voor 60 euro, als het niet meer is geworden
heb wel een keer goed gescoord in de london disney store net na de brexit, toen was de pond goed gekelderd
of het er maar gewoon mee doen want thats lifequote:Op maandag 12 mei 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde die kamer zelf. Het is ff kijken hoe warm het er in de zomer wordt. Misschien moet ik er een keer een airco installeren, en anders moet hij terug naar zijn oude, kleine kamertje.
ik gebruik de oren ook bij volgende bezoeken, die jurken gaat dat kind in 1 of 2 jaar uitgroeienquote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt een bedrag voor die dingen johzou dan jurken kopen, vind dat een betere deal dan 40 euro voor oortjes
![]()
en ik gok dat je toen zoveel hebt gekocht dat je uiteindelijk alsnog veel meer hebt uitgegeven
Zozo, niet verkeerd!quote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel goed. Onwijs druk weekend gehad. Eergisteren festivalletje, gisteren moeder dag, daarna hele middag muziek gemaakt, daarna met een vriendin op de bank gehangen tot half 4Dus vandaag lekker ff niks.
Ja, of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of het er maar gewoon mee doen want thats life
Nee was wel pittigquote:
Hmm goed puntquote:Op maandag 12 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gebruik de oren ook bij volgende bezoeken, die jurken gaat dat kind in 1 of 2 jaar uitgroeien
Verstandig!quote:Op maandag 12 mei 2025 18:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee was wel pittig
Dus heb vandaag lekker wat me-time ingelast.
nee die passen niet bij mijn esthetic, duhquote:Op maandag 12 mei 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm goed punt
zijn de oortjes van alieexpres niet goed genoeg toevallig
We hebben eigenlijk niet echt een idee. Beiden zijn gered. Mannetje toen hij nog wat kleiner was dus hij is vermoedelijk rond de 7 a 8 Het vrouwtje is sowieso 8 maar vermoedelijk ouder omdat ze al volgroeid was toen ze in het asiel kwam.quote:
Komen waarschijnlijk nog uit dezelfde fabriek ookquote:Op maandag 12 mei 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm goed punt
zijn de oortjes van alieexpres niet goed genoeg toevallig
die wil ook bij Mickey op de koffiequote:
quote:
Mickey oren druiloor.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:28 schreef Grotetijd het volgende:
Oortjes van de Action zijn volgens mij toch best wel prima als je geen ontzettende muziekfreak bent maar gewoon wat simpels/goedkoops wil hebben wat doet wat 't moet doen.
Vind ze vrij matig klinken die goedkope oortjes (niet alleen van de action, maar uberhaupt ook de wat serieuzere merken) maar andere mensen zijn er tevreden mee en dat is het belangrijkste.
@ieniminimuisquote:
hadden misschien wel bij tokyo disney gepastquote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee die passen niet bij mijn esthetic, duh
Ahh, wel al aardig op leeftijd dus. Zien er nog frips uitquote:Op maandag 12 mei 2025 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk niet echt een idee. Beiden zijn gered. Mannetje toen hij nog wat kleiner was dus hij is vermoedelijk rond de 7 a 8 Het vrouwtje is sowieso 8 maar vermoedelijk ouder omdat ze al volgroeid was toen ze in het asiel kwam.
de misluktjes komen op alie te koop te staan, slim welquote:Op maandag 12 mei 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen waarschijnlijk nog uit dezelfde fabriek ook
heb je die van minimouse afgepaktquote:Op maandag 12 mei 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb hier nog echte Disney Parijs muts met oren en een strikje van MiniMouse
neequote:
Ooooooooooooohquote:
Die foto is dan ook uit 2018/2019 en gebruik eigenlijk altijd omdat hij zo schattig is.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, wel al aardig op leeftijd dus. Zien er nog frips uit
ohquote:Op maandag 12 mei 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Die foto is dan ook uit 2018/2019 en gebruik eigenlijk altijd omdat hij zo schattig is.
Deze is van vorige week, zie je meteen dat ze wat ruiger lijken door het verharen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze is van vorige week, zie je meteen dat ze wat ruiger lijken door het verharen.ohja, dan zien ze er meteen weer overdreven onverzorgd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij hebben ze het altijd best zwaar met die wisselingen naar een warmere temp
Baby darling doll face honey
quote:
+1quote:
Net als die Zeeman merch is dit wel suppergrappig eigenlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil de lidl buckethat en het drugstasje
https://www.lidl.nl/c/lidl-merchandise/a10034424
ze hebben veel joh
zoiets moois heb je nog nooit gezien zekerquote:
doet het volgens mij ook best goedquote:Op maandag 12 mei 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Net als die Zeeman merch is dit wel suppergrappig eigenlijk.
Ze kunnen er redelijk tegen heb ik het idee. Er ligt sowieso een tegel in hun verblijf waar ze op kunnen liggen die beetje verkoelt en als het langere tijd warm is dan krijgen ze een speciaal koelelement uit de vriezer en zet ik meestal een ventilator hun richting op.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dan zien ze er meteen weer overdreven onverzorgd uit![]()
volgens mij hebben ze het altijd best zwaar met die wisselingen naar een warmere temp
Bedoelde het verharen ansich, niet per se de hitte. Al gaat die ademhaling soms wel heel rapquote:Op maandag 12 mei 2025 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kunnen er redelijk tegen heb ik het idee. Er ligt sowieso een tegel in hun verblijf waar ze op kunnen liggen die beetje verkoelt en als het langere tijd warm is dan krijgen ze een speciaal koelelement uit de vriezer en zet ik meestal een ventilator hun richting op.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het verschil is dat Disney in Tokyo niet door Disney gerund wordt.
Ik heb nog steeds slippers van een paar jaar geleden maar ze beginnen nu echt kapot te gaan helaas. Helaas hebben ze de zwarte dit keer niet dus ik skip.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil de lidl buckethat en het drugstasje
https://www.lidl.nl/c/lidl-merchandise/a10034424
ze hebben veel joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |