Niet klagen over de orphan grinding machine, die is daar nou eenmaal voor gebouwd.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwd
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezenquote:Op maandag 12 mei 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwd
quote:
🤨quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet klagen over de orphan grinding machine, die is daar nou eenmaal voor gebouwd.
Interessante post.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezen
fitnessruimte, zwembad (mss zo toch even kijken), bioscoop. Verder barretjes en een tax-free shop. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je allemaal te doen op de boot?
Oh aan je eigen gezondheid. Ja dan snap ik hetquote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien moeten die recruiters mijn "interessante profiel" daadwerkelijk eens lezen
Noemen we dit een wezenpletter in het Nederlands? Of klinkt dat niet goed genoeg?quote:
Als jij de volgende keer een pokkeschaal bestelt voor het avondeten.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noemen we dit een wezenpletter in het Nederlands? Of klinkt dat niet goed genoeg?
Je kunt straks misschien de Shetlandeilanden zien aan bakboordzijde.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, after lunch dutje ook weer gedaan. En even aan dek gekeken. En verder wachten tot de tijd om gaat
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt straks misschien de Shetlandeilanden zien aan bakboordzijde.
Is het niet dodelijk saai op zo'n boot?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.
Eeuhm, daar is niets.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uurtje geleden al wat land gezien aan stuurboord. Dacht dat dat ze waren. Want wat moet het anders zijn? Noorwegen hadden we gisteravond al.
Ja maar ieuw, lezen.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawelquote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet dodelijk saai op zo'n boot?
Nieuw eiland ontdekt.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, daar is niets.Was het geen schip of zo?
nee. En geen al te rare drugs gebruikt ookquote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, daar is niets.Was het geen schip of zo?
Is het de zeelucht?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. En geen al te rare drugs gebruikt ook
Nee de Loreley is ergens andersquote:Op maandag 12 mei 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
Draai de boot om als er zeemeerminnen in het water je naar het land proberen te lokken.
Dat zijn toch eigenlijk dikke lamantijnen?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
Draai de boot om als er zeemeerminnen in het water je naar het land proberen te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |