SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kunnen we daar ook een kozijn van maken?quote:
Zo'n mop ding met emmer?quote:
Nee maar ik kan op zich wel een kozijn maken?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook een kozijn van maken?
Ah, ja, die hebben we in Enschede ook ergens. Die zijn vrij onschuldig.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou het wel durven als ik met collega's ben, of als andere mensen het doen. Of als het iets warmer is
het zijn van die flutfonteintjes, of je moet een gevoelige culo hebben
[ afbeelding ]
van zulke
hier zijn wel veel culos en veel bloot![]()
quote:
quote:
ik ook, ben gisteren vergeten te scherenquote:
Oh mooi, ik moet er nog voor heel het huis, wanneer kom je ze installeren?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee maar ik kan op zich wel een kozijn maken?
Oeh.quote:
huehuequote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
En nat worden is heel onhandig als je geen andere kleren bij je hebt.
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middelquote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, ben gisteren vergeten te scheren
Nou, 'lang'...quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middel
quote:
Moet er wel bijzeggen dat ik ze wel alleen aan de goede kant installeer, dat is misschien een probleem.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh mooi, ik moet er nog voor heel het huis, wanneer kom je ze installeren?
Hoeveel jaar ongeveer?quote:
dat is wel vrij langquote:Op maandag 12 mei 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar zit alweer op een paar cm van mijn middel
Zijn er ook kozijnen van de verkeerde kant?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet er wel bijzeggen dat ik ze wel alleen aan de goede kant installeer, dat is misschien een probleem.
Dodelijk wapen.quote:
mijn gaydar is niet afgegaan op kozijnen, maar misschien moet ik er eens meer op letten.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er ook kozijnen van de verkeerde kant?
Kiepstand naar buiten open.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Swings the wrong way.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik had het zelfde idee.quote:
Het is dat het krulde maar als ik net onder de douche vandaan kwam zat het tot over mijn schouders.quote:
Een jaar en twee maanden. Maar ik begon niet met een gemillimeterd kapsel.quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Kiiieeepdonerquote:Op maandag 12 mei 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
Misschien volgend jaar weer doneren ofzo
Of dit jaar al
Ff kijken
Kunnen ook nsb-kozijnen zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn gaydar is niet afgegaan op kozijnen, maar misschien moet ik er eens meer op letten.
Ik wil gewoon normale kozijnenquote:
vast welquote:
Voorspelbaar ditquote:
Zijn die bruin?quote:
Met ramen en deuren die automatisch open gaan zodra je AUFMACHEN er tegen roeptquote:
denk eerder roomblankquote:
En een apart zwart handvat.quote:
Lol ja dit is herkenbaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bij LinkedIn staan iets als werken aan gezondheid ofzo. Iig niet beschikbaar voor werk
Toch nog steeds recruiters "interessant profiel..."
Als jij die kraan in het echt zou zien dan zou je het helemaal begrijpenquote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gezien waar jij je kraan laat, dus ik durf niets te zeggen over je referentiekader.
Uhuhquote:Op maandag 12 mei 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij die kraan in het echt zou zien dan zou je het helemaal begrijpen
Daar is die site nu eenmaal voor gebouwdquote:Op maandag 12 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bij LinkedIn staan iets als werken aan gezondheid ofzo. Iig niet beschikbaar voor werk
Toch nog steeds recruiters "interessant profiel..."
Jij ookquote:
wat heb je allemaal te doen op de boot?quote:Op maandag 12 mei 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, after lunch dutje ook weer gedaan. En even aan dek gekeken. En verder wachten tot de tijd om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |