quote:Op maandag 12 mei 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen maar ik ben eerst stapjes aan het maken want rendang is alleen voor winnaars
Ik kraak soms wel ja.quote:
Om snel weer naar huis te gaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet zo aan het einde van de werkdag precies waarom ik op werk was.
Oh ja goeie ik moet ook nog ophangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Was opgevouwen én opgeruimd, andere was opgehangen
Productief dagje![]()
lekker op bed gaanquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ohoohohohohohooOoOOoOoquote:
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, die hebben we in Enschede ook ergens. Die zijn vrij onschuldig.En nat worden is heel onhandig als je geen andere kleren bij je hebt.
![]()
Fissa!
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalquote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is veel te druk in de Randstad.Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
ponypark slagharenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
Fles is nu een kilometer of vijf van de Shetland eilanden:
[ afbeelding ]
Dat gele of blauwe stipje?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
En de campina is volgens jou de beste? Ik ben dit nu aan het doen met de plantaardige yoghurts/kwarken, ik ben er nog niet over uit welke ik de beste vind.
Die heb je zeker neit uitgeprobeerd?
oohhh, ik vond het een leuk programmaquote:
quote:
Shet man.quote:
Baltaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben die blauwe denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Tartaar hierquote:
Tartaar overal!quote:
Overal ligt paardenhaarquote:
Had verwacht dat ze een tropisch eiland zou claimenquote:
That reminds me....quote:
Ik heb hem net weer opquote:
Is hier ook een abattoir?quote:
Ik ben hier wel bezorgd overquote:Op maandag 12 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
Jeetje hoeveel dingen kunnen er nog bij komen op thuisbezorgd.
ik heb tartaar en gebakken aardappels en sperziebonenquote:
Bah.quote:
Dubbel bah.quote:
Doe eens tartaardig.quote:
High level deze.quote:
Mina.quote:
quote:
U bent niet bekend met de dodenrit?quote:
KIIIEEEP.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor zo kiep, met sperzieboontjes en zoete aardappel
En dat doe ik in pitabroodjes
Droog?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaDie plantaardige heb ik er ook wel een aantal van geprobeerd, maar vond vooral die Alpro dingen zo gortdroog dat je die met moeite wegkreeg. Eentje van dat AH Terra eigen merk met kokos of vanille was volgens mij nog wel ok
1 van de weinige liedjes waarbij ik het volume uit zet.quote:
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |