quote:Op maandag 12 mei 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen maar ik ben eerst stapjes aan het maken want rendang is alleen voor winnaars
Ik kraak soms wel ja.quote:
Om snel weer naar huis te gaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet zo aan het einde van de werkdag precies waarom ik op werk was.
Oh ja goeie ik moet ook nog ophangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
Was opgevouwen én opgeruimd, andere was opgehangen
Productief dagje![]()
lekker op bed gaanquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ohoohohohohohooOoOOoOoquote:
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, die hebben we in Enschede ook ergens. Die zijn vrij onschuldig.En nat worden is heel onhandig als je geen andere kleren bij je hebt.
![]()
Fissa!
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalquote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is veel te druk in de Randstad.Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
ponypark slagharenquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
Fles is nu een kilometer of vijf van de Shetland eilanden:
[ afbeelding ]
Dat gele of blauwe stipje?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
En de campina is volgens jou de beste? Ik ben dit nu aan het doen met de plantaardige yoghurts/kwarken, ik ben er nog niet over uit welke ik de beste vind.
Die heb je zeker neit uitgeprobeerd?
oohhh, ik vond het een leuk programmaquote:
quote:
Shet man.quote:
Baltaquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben die blauwe denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Tartaar hierquote:
Tartaar overal!quote:
Overal ligt paardenhaarquote:
Had verwacht dat ze een tropisch eiland zou claimenquote:
That reminds me....quote:
Ik heb hem net weer opquote:
Is hier ook een abattoir?quote:
Ik ben hier wel bezorgd overquote:Op maandag 12 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
Jeetje hoeveel dingen kunnen er nog bij komen op thuisbezorgd.
ik heb tartaar en gebakken aardappels en sperziebonenquote:
Bah.quote:
Dubbel bah.quote:
Doe eens tartaardig.quote:
High level deze.quote:
Mina.quote:
quote:
U bent niet bekend met de dodenrit?quote:
KIIIEEEP.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor zo kiep, met sperzieboontjes en zoete aardappel
En dat doe ik in pitabroodjes
Droog?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua kwark vind ik die het lekkerste jaDie plantaardige heb ik er ook wel een aantal van geprobeerd, maar vond vooral die Alpro dingen zo gortdroog dat je die met moeite wegkreeg. Eentje van dat AH Terra eigen merk met kokos of vanille was volgens mij nog wel ok
1 van de weinige liedjes waarbij ik het volume uit zet.quote:
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.quote:
nee hoor. hij (of zij) was al doodquote:
Denk dat grmbl er net niet zoveel moeite mee hadquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.
Een flink gebouwde weduwnaar?quote:
Dodenritquote:
Oh heeft ie terug gereageerd?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat was het laatste zinnetjequote:
Wat heeft andere kleding met file te maken?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!![]()
Ik heb andere kleding mee want er staat echt 30 min file om utrecht science park uit te kunnen komen, altijd![]()
![]()
oh wacht, het is hardloopkleding. Maar ga ik me dan zo omkleden en hier hardlopen??spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het went wel, drukte, maar het ontwent ook. Als ik een tijd niet in de binnenstad kom en daarna een keer wel, vind ik het hier ook al heel druk.quote:[..]
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalmaar nu nog niet, nu is het nog rustig. Dat verschil tussen laatste vakantiedag en de dag daarna is echt fantastisch altijd
Ik wil ook wat andere dingen dan bammetjes gaan eten voor de lunch, maar dan moet je er ook weer over nadenken.quote:En ja, dat klopt. Eet soms wel eens simpele bammetjes maar niet zo heel vaak eigenlijk. Denk dat het met mn vakgebied te maken heeft, bijna iedereen hier maakt een feestje van de lunch. En we kunnen veel recepten met elkaar delen want we zijn allemaal van die semi-hippe-niet-vegans-maar-wil-wel-plantaardig-eten-mensen. Jij had trouwens ook wel een diverse lunch hoor, komt ook niet heel standaard over?
Denk niet dat meeste mensen muhamarra kennen
Broccoli hoe, of gewoon weer avgtje (dat doe ik ook zelden)
Recepten delen is wel fijn!
Ik ga denk ik voor een AVG-tje vandaag.
![]()
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?quote:
Neequote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?
Foei hoe suffend staat gij daar.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe het zelf met naald en schaarquote:
Dit is een verrassend kromme zinquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Hey je betaalt bij Thuisbezorgd niet meer 25 cent om te betalen.
Betaalt niet om te betalen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
die zitten nu in de servicekosten van 2,95 zekerquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Moest je ook betalen om die 25 cent te betalen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Ja je moest 25 cent betalen voor iDEAL enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit is een verrassend kromme zin
Kostte het serieus geld om een bestelling te plaatsen? (ja duh)
Waarschijnlijk noemen ze 't nu inderdaad "servicekosten"quote:Op maandag 12 mei 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zitten nu in de servicekosten van 2,95 zeker
Dat is wel echt belachelijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je moest 25 cent betalen voor iDEAL enz.
ja!!! ik werd onzeker en nogal bang dat ie me niet meer zou willen. Dat laatste zou mogen maar dan moet ik even tijd hebben om te rouwen want zou echt echt heel naar zijn geweest.quote:
Dat is die ene wedstrijd waarin Van Basten scoorde toch?quote:
Hoe ver ben je met je lijst nu?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!!! ik werd onzeker en nogal bang dat ie me niet meer zou willen. Dat laatste zou mogen maar dan moet ik even tijd hebben om te rouwen want zou echt echt heel naar zijn geweest.
maar niks aan de hand, hij heeft het wat druk en dat is priem![]()
C'est la viequote:Op maandag 12 mei 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Waarom blijft er altijd van die klote muziek in mijn hoofd hangen.
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft andere kleding met file te maken?Maar misschien kun je daar wel hardlopen ergens? Dan hoef je ook niet in de file te staan.
die andere kleding is hardloopkleding want dan kan ik hardlopen in de tijd dat de file zich aan het oplossen is. In plaats van wachten tot file klaar is, dan laat thuis zijn, dan nog sporten en dan nog eten maken etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het went wel, drukte, maar het ontwent ook. Als ik een tijd niet in de binnenstad kom en daarna een keer wel, vind ik het hier ook al heel druk.
[..]
Ik wil ook wat andere dingen dan bammetjes gaan eten voor de lunch, maar dan moet je er ook weer over nadenken.Recepten delen is wel fijn!
Ik ga denk ik voor een AVG-tje vandaag.
![]()
Gezellie, bij mij in de buurt toevallig? Of alles is hier best in de buurt, broertje van collega werkt in het kinderkankerdingens, gaan we regelmatig even naar toe wandelen. Fijne plek wel om te werken![]()
En ja klopt, ik vind brabant nu overdreven rustig en soms zelfs onveilig ivm die rust. Dat is gewoon gewenning![]()
Weet niet of onze binnenstad per se veel drukkker is of meer apartere mensen?
Nadenken doet insta en de appie voor mij. En de tigtal kookboeken, en de allerhande. En er is overal inspiratienadenken valt wel mee, ik vind het ontspannend om te koken/eten te bereiden ook
en gezond. Met winterpeen?
Baby darling doll face honey
Was vooral een poging om een ander nummer in je hoofd te krijgen.quote:
Beetje te vroegquote:
Haha nee, hij is gayquote:
Dit is de derde persoon die weer terugkomt in mijn levenquote:
Nice.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee, hij is gay. Maar we vinden het wel leuk om met elkaar te zoenen en houden van naakt en niet-preutse dingen. Ik kan me wel voorstellen dat dat misschien een stapje verder zal gaan maar dat komt ook omdat hij vast weer wat actiever wordt in de gayscene en die scene is gek joh
[..]
Dit is de derde persoon die weer terugkomt in mijn levendeze was niet heel lang weg hoor, sinds de winter niet meer zo veel gesproken.
Ja zo makkelijk werkt dat niet helaas.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was vooral een poging om een ander nummer in je hoofd te krijgen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee, hij is gay. Maar we vinden het wel leuk om met elkaar te zoenen en houden van naakt en niet-preutse dingen.
Het is nu momenteel net zo warm in de woonkamer als buiten. Computerkamer is wel weer lekker een sauna aan het worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Intens weertje, ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nu momenteel net zo warm in de woonkamer als buiten. Computerkamer is wel weer lekker een sauna aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |