nee hoor. hij (of zij) was al doodquote:
Denk dat grmbl er net niet zoveel moeite mee hadquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is op meerdere manieren te interpreteren.
Een flink gebouwde weduwnaar?quote:
Dodenritquote:
Oh heeft ie terug gereageerd?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat was het laatste zinnetjequote:
Wat heeft andere kleding met file te maken?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn heerlijke fonteintjes om snel doorheen te wandelen als het warm is!![]()
Ik heb andere kleding mee want er staat echt 30 min file om utrecht science park uit te kunnen komen, altijd![]()
![]()
oh wacht, het is hardloopkleding. Maar ga ik me dan zo omkleden en hier hardlopen??spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het went wel, drukte, maar het ontwent ook. Als ik een tijd niet in de binnenstad kom en daarna een keer wel, vind ik het hier ook al heel druk.quote:[..]
Het is hier wel redelijk druk ja, het strand helemaalmaar nu nog niet, nu is het nog rustig. Dat verschil tussen laatste vakantiedag en de dag daarna is echt fantastisch altijd
Ik wil ook wat andere dingen dan bammetjes gaan eten voor de lunch, maar dan moet je er ook weer over nadenken.quote:En ja, dat klopt. Eet soms wel eens simpele bammetjes maar niet zo heel vaak eigenlijk. Denk dat het met mn vakgebied te maken heeft, bijna iedereen hier maakt een feestje van de lunch. En we kunnen veel recepten met elkaar delen want we zijn allemaal van die semi-hippe-niet-vegans-maar-wil-wel-plantaardig-eten-mensen. Jij had trouwens ook wel een diverse lunch hoor, komt ook niet heel standaard over?
Denk niet dat meeste mensen muhamarra kennen
Broccoli hoe, of gewoon weer avgtje (dat doe ik ook zelden)
Recepten delen is wel fijn!
Ik ga denk ik voor een AVG-tje vandaag.
![]()
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?quote:
Neequote:Op maandag 12 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 'zachtjes snort de samovar' wel langs geweest?
Foei hoe suffend staat gij daar.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
ik ben super sentimenteel vanwege die vriend, ja nog steeds. Het is fantastisch.
Hij is weer single dus dat is extra fantastisch. Tijd om los te gaan yolo fuck it yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe het zelf met naald en schaarquote:
Dit is een verrassend kromme zinquote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Hey je betaalt bij Thuisbezorgd niet meer 25 cent om te betalen.
Betaalt niet om te betalen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
Hey je betaalt bij Thuisbezorgd niet meer 25 cent om te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |