SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ook ja...quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit al te ver zou gaan voor die mensen dan is het werk misschien niet zo geschikt voor ze
zou wel leuk zijn geweest als ik bij je in de tuin zatquote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik
Maar ik word aangestaard door een kiep en nu blijkt krekkie ook een kiep te zijn
Kan haast geen toeval zijn
Ohhhh, haha ja dat is echt helemaal rukquote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]Zit ze bij jou in de tuin dan? Ik bedoelde het kippenvel van @:crack_
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen wel eens gezegd, hmm. Wie weet is het dan zo?Chickie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, dat is een rare reactie. Heb ik ook wel eens. 30 graden en kippenvel.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn geweest als ik bij je in de tuin zateen stiekeme kip-stalker lijkt me minder leuk
[..]
Ohhhh, haha ja dat is echt helemaal rukdat is adrenaline/spanning die vrij komt ofzo, ik sta echt te klappertanden na zo'n sessie lol. Dit was hartje zomer
![]()
kippen stinkenquote:
quote:
ja echt heel raar he, weet niet precies wat ons lichaam daarmee wil bereiken?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat is een rare reactie. Heb ik ook wel eens. 30 graden en kippenvel.
Dank voor de waarschuwing!quote:
Misschien zoiets als bij een kat? Dat je je vacht opzet als er gevaar is?quote:[..]
ja echt heel raar he, weet niet precies wat ons lichaam daarmee wil bereiken?
Hmm, dat kan wel ja.. Even opletten als ik het weer eens heb. Bij wat voor situaties had jij het?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing!
[..]
Misschien zoiets als bij een kat? Dat je je vacht opzet als er gevaar is?
Thanksquote:
🙏quote:Op zondag 11 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, ik had een van mn besties een bericht gestuurd drie weken geleden of ie nog zin had om met mij af te spreken tochhad geen reactie ontvangen dus heb maar nog een berichtje gestuurd maar dan wat directer
als ie mij gaat afwijzen ga ik vanavond rouwen, en morgen. en overmorgen, en de hele maandpray for me
Ook wel schrik/adrenaline, denk ik. Heb je ook wel eens dat je vochtige ogen krijgt als je iets zegt en dat het dan voelt alsof je iets heel emotioneels vertelt, terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat kan wel ja.. Even opletten als ik het weer eens heb. Bij wat voor situaties had jij het?
Ja, kan ik me voorstellen. Die onduidelijkheid is echt vervelend.quote:[..]
Thanksben het meest toe aan duidelijkheid, dan kan ik verder
gezellig met hem OF niet met hem maar daar kun je dan ook weer op anticiperen
ja!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook wel schrik/adrenaline, denk ik. Heb je ook wel eens dat je vochtige ogen krijgt als je iets zegt en dat het dan voelt alsof je iets heel emotioneels vertelt, terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt?
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Die onduidelijkheid is echt vervelend.
hetzelfde hier... maar heb nog bijzonder weinig gedaan vandaag. Helpt het als we je de deur uitschoppen?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef mschol het volgende:
hmm, moet vanmijzelf eigenlijk even gaan fietsen ofzo, maar kan niet echt de fut ervoor vinden
Prima toch.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Sorry dat ik jullie even als dagboek gebruik hoorje mag mij gewoon negeren
het moet uit mn hoofd
dan moet je hier fysiek naartoe komen...quote:Op zondag 11 mei 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hetzelfde hier... maar heb nog bijzonder weinig gedaan vandaag. Helpt het als we je de deur uitschoppen?
Meer voor de mensen die het wel overdreven vinden oid, excusie. Ik ben me er van bewust dat ik nu wellicht wat meer aandacht naar me toe trekquote:
oh, dat is best actief toch? Muren vervenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je hier fysiek naartoe komen...
ik heb mijn muur geverfd
Ach. Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer voor de mensen die het wel overdreven vinden oid, excusie. Ik ben me er van bewust dat ik nu wellicht wat meer aandacht naar me toe trek
Letterlijk rozenwater smaak had ik niet verwacht. Dat is hier doorgaans niet zo populair.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Die rose lemonade smaakt naar dat rozenwater uit india maar dan frisser en minder intens. Wel lekker
ja dat wel, weet wel waarom ik dat liever door een professional laat doen, gelukkig was het gewoon wit op wit en geen rare fratsen verderquote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer voor de mensen die het wel overdreven vinden oid, excusie. Ik ben me er van bewust dat ik nu wellicht wat meer aandacht naar me toe trek
[..]
oh, dat is best actief toch? Muren verven*geeft schouderklopje
nee totaal niet; ik moet vooral een reden hebben om een stuk te gaan fietsen ofzo op dit moment.. gewoon een rondje fietsen kan ik de fut niet voor vindenquote:Helpen internet-aanmoedigingen niet bij jou?
Meer voor de procrastinatie, de tijd die we hier spenderen hadden we ook een medicijn tegen kanker kunnen uitvinden, heerlijke roze baby's kunnen maken, de mooiste tranentrekkende kunstwerken kunnen scheppen en zes huizen kunnen bouwen met onze blote handen.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
daar is FOK! wel zo'n beetje voor
Haha, ja, echt irritant.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!en dat andere mensen dan soms zeggen 'ik zie dat het je veel doet'
ja nee, oke als jij dat wil
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Ik kan het me helemaal voorstellen.
Het doet mij wat aan zeep denkenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Letterlijk rozenwater smaak had ik niet verwacht. Dat is hier doorgaans niet zo populair.
Dat doen de meeste mensen hier toch dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Sorry dat ik jullie even als dagboek gebruik hoorje mag mij gewoon negeren
het moet uit mn hoofd
Verven door een professional laten doen is wel echt heeel prijzigquote:Op zondag 11 mei 2025 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat wel, weet wel waarom ik dat liever door een professional laat doen, gelukkig was het gewoon wit op wit en geen rare fratsen verder
heb volgens mij wel veel meer verf verbruikt dan nodig, maar goed dit is ook maar mn eerste keer muur verven(deze heb ik ~4 jaar uitgesteld...)
[..]
nee totaal niet; ik moet vooral een reden hebben om een stuk te gaan fietsen ofzo op dit moment.. gewoon een rondje fietsen kan ik de fut niet voor vinden
thats lifequote:
True trueeeeequote:Op zondag 11 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen hier toch dus dat maakt niet uit
ja, das prijzig i know, maar ergens heb ik dat er best voor overquote:Op zondag 11 mei 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verven door een professional laten doen is wel echt heeel prijzig. Als je die prijzen ziet kom je er misschien weer op terug, en ach, je hebt het nu al gedaan
![]()
.
Vier jaar uitstellen ligt nog binnen de norm![]()
Hmm, heb je al boodschappen gedaan ofzo?
Haha nee nog niet. Kijk nu The Real Housewives Van Het Zuiden.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True trueeeeehey had jij nou die serie met die oudjes in Amsterdam gekeken? Ik vind het leuk wegkijken
Het is altijd een parfummerig smaakje ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Het doet mij wat aan zeep denkenhoef er maar weinig van
met die uit india heb ik dat echt heel erg trouwens, die vind ik echt smerig. Maar is ook met melk oid
Ik ga straks kip gyros makenquote:
aantal posts 222.325quote:Op zondag 11 mei 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer voor de procrastinatie, de tijd die we hier spenderen hadden we ook een medicijn tegen kanker kunnen uitvinden, heerlijke roze baby's kunnen maken, de mooiste tranentrekkende kunstwerken kunnen scheppen en zes huizen kunnen bouwen met onze blote handen.
Hij had gewoon eigenhandig alle wereldoorlogen kunnen oplossen, of hier postenquote:
tsja, is een keuze.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had gewoon eigenhandig alle wereldoorlogen kunnen oplossen, of hier posten
oh, dan vind je het echt niet leukquote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, das prijzig i know, maar ergens heb ik dat er best voor over(en dan zou ik e.e.a. opsparen qua werk)
gister boodschappen gedaan
Dat is wel zo'n programma van redelijk hetzelfde niveauquote:Op zondag 11 mei 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee nog niet. Kijk nu The Real Housewives Van Het Zuiden.Volg die van Amsterdam ook.
Denk dat het het hier nu wel oké doet omdat hippe frisdrankjes in zijn?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is altijd een parfummerig smaakje ja.
In kleine mate ergens doorheen trek ik het wel. Maar oef, het is al snel te veel ja.
ik vind het echt niet leuk, en goed zal ik er ook niet in zijn, voordeel van deze muur is dat het wit op wit was (tegelijkertijd een nadeel)quote:Op zondag 11 mei 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan vind je het echt niet leukof ben je er écht niet goed in
![]()
quote:hmm, dan weet ik het ook niet. Je mag hier naar toe fietsen en dan geef ik je een cadeautje en dan weer terug?
En zolang je achter je eigen keuze staat is het de goede keuze tochquote:
inb4 slachtofferrol; mensen met kanker liever laten sterven dan medicijn uitvindenquote:
Ja ik ga wel goed op dit soort programma's. Wist eerst niet of deze ook leuk zou zijn Maar heb je inmiddels genoeg stukjes gezien op internet dat ik denk ja dit is ook wel leuk denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n programma van redelijk hetzelfde niveauheerlijk
[..]
Denk dat het het hier nu wel oké doet omdat hippe frisdrankjes in zijn?
Ga nou niet nadenken als je geen piemel hebt.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 slachtofferrol; mensen met kanker liever laten sterven dan medicijn uitvinden
en dan een snoeppapiertje geven ofzoquote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het echt niet leuk, en goed zal ik er ook niet in zijn, voordeel van deze muur is dat het wit op wit was (tegelijkertijd een nadeel)
[..]
en als je er voor staatquote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zolang je achter je eigen keuze staat is het de goede keuze toch
Dat wel. Je leeft natuurlijk eerst voor jezelf.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zolang je achter je eigen keuze staat is het de goede keuze toch
sommige zijn wel beter, als ze echt leuk zijn dan moet ik er hardop om lachenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga wel goed op dit soort programma's. Wist eerst niet of deze ook leuk zou zijn Maar heb je inmiddels genoeg stukjes gezien op internet dat ik denk ja dit is ook wel leuk denk ik.
oke pielemuisquote:Op zondag 11 mei 2025 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga nou niet nadenken als je geen piemel hebt.
Daar zijn juist al die grote oorlogen mee begonnen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan een snoeppapiertje geven ofzoecht van die humor van je ouders
behalve als je kinderen hebtquote:Op zondag 11 mei 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel. Je leeft natuurlijk eerst voor jezelf.
quote:
Gyros bestaat eigenlijk helemaal niet, dat is een afgeleide van döner kebab, en dit is weer bedacht door een Turkse gastarbeider om aan de verarmde en verveelde prostituees en drugverslaafden te voeren op Bahnhof Zoo in Berlijn.quote:
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turkquote:Op zondag 11 mei 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gyros bestaat eigenlijk helemaal niet, dat is een afgeleide van döner kebab, en dit is weer bedacht door een Turkse gastarbeider om aan de verarmde en verveelde prostituees en drugverslaafden te voeren op Bahnhof Zoo in Berlijn.
Getuige de vleeskuttenliefde van Nina Hagen op de vieze damestoiletten aldaar.
ik mag hier niet BBQ'en.. (alleen met zo'n water verdamper of grill apparaat, maar dat is het toch net niet)quote:Op zondag 11 mei 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ook
![]()
het lijkt me oprecht wel eens leuk om hier wat mensen op bezoek te krijgen om te bbqen ofzo, maar zo ver ben ik nog niet sociaal gezien
Ooohja die oorlog krijgen we ook nog een keertje.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turk
*Cyprus zinkt brandend en scheldend weg in de zee*quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turk
Nou ja eigenlijk is die nooit opgehouden, alleen even wat rustigerquote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja die oorlog krijgen we ook nog een keertje.
Dit zou een extra reden zijn om hier te komen bbqenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag hier niet BBQ'en.. (alleen met zo'n water verdamper of grill apparaat, maar dat is het toch net niet)
soms wel jaquote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zou een extra reden zijn om hier te komen bbqenik doe het niet in mn eentje maar vind het wel echt heeeerlijk (sowieso buiten zijn en dan gezelligheid met beetje eten en drinken
) en ik heb een échte weber bbq! Die moet gebruikt worden, ooit
![]()
Binnen soort van gourmetten vind ik dan wel weer leuk in mn eentje, doe jij ook wel eens toch?
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis bbqen ook wel. We hebben hier wel een tuin maar het is me verboden. Is wel piek zomergezelligheid eigenlijk.
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooienquote:Op zondag 11 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom???
Ik vind het echt heeeeeeeeeerlijk. Nog beter als iedereen eigen eten meeneemt want dan eet je dingen waar je zelf neit zo snel aan denktbedoel de salades enzo dan voornamelijk
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooien
Mijn moeder heeft er een hekel aan. Komt door m'n vader denk ik.quote:
quote:Ik vind het echt heeeeeeeeeerlijk. Nog beter als iedereen eigen eten meeneemt want dan eet je dingen waar je zelf neit zo snel aan denktbedoel de salades enzo dan voornamelijk
Ik kom er nu aan.quote:
Timbaaltje van maken, knoflook, aardappeltje, mais, peterselie, kruidenboter, klein uitje, rode paprika, plakje courgette en wat cherrytomaatjes in aluminiumfolie wikkelen en lekker fikken.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooien
Nog beter!quote:
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolenquote:
aluminiumfolie bestaatquote:Op zondag 11 mei 2025 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolen
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een hekel aan. Komt door m'n vader denk ik.
[..]
Kan je de inktvis nog herinneren?
quote:
quote:
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolen
Zo groot is de tuin nietquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?
je hebt gelijk haags, hoewel ik heb een lekker koud biertje en een goed weekend gehadquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
HEEEEEELEMAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAMMMM @:KARZAI
*tuindeur open zetquote:
Daar moet je toch hoedjes van vouwen?quote:
Pijlinktvis ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh wat jammer zeg
Ehm, ja. Het waren van die pijlstaartdingen tochik kan me die herinneren en verder houdt het op
![]()
Hier moet je me even mee helpen?quote:Ik kan me van die bbq bepaalde dingen herinneren. Dat een lomp persoon (haha) voorstelde om naar meneer mongool te kijken staat me misschien nog wel het meest bij, gewoon omdat ik er denk ik nog steeds niet bij kan dat dat serieus was![]()
![]()
quote:En dat ik echt een mini bbq had maar die deed het goooooooooooeeeed
Zo groot is die tuin nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?
Het gaat nog spannend worden zo, maar ik denk wel dat jullie nog gewoon kampioen worden...quote:
Ik weet ook dat het lekker weer was, en ik komkommer hadquote:Op zondag 11 mei 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pijlinktvis ja.
[..]
Hier moet je me even mee helpen?
[..]
nou oke duidelijkquote:Op zondag 11 mei 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo groot is die tuin nou ook weer niet hoor
ik begin nu wel te twijfelen hoor het vuur lijkt helemaal weg te zijn bij ajax, pap in de benenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat nog spannend worden zo, maar ik denk wel dat jullie nog gewoon kampioen worden...
Allemaal vreemde mensen in mijn tuin is natuurlijk ook een beetje engquote:
Gaat lekker hequote:
Iedereen verplicht zn werkgever doorgeven en een VOG overhandigen, dan ben je safequote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal vreemde mensen in mijn tuin is natuurlijk ook een beetje eng
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet voorafquote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen verplicht zn werkgever doorgeven en een VOG overhandigen, dan ben je safe
blijft wel eng jamaar het is buiten dat scheelt, en als afsluiting zouden we bij jou een gezellig rondje industrieterrein met zn allen kunnen doen
en bal is er
Dit wordt echt alleen maar beter
verdorie ik heb mijn stapjes nog nietquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
oh, oke pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verdorie ik heb mijn stapjes nog niet
dat wordt wandelen na het eten
Crackbq!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!
Paardenbloemenvernietiging is altijd goedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke pardonwe beginnen met een rondje industrieterrein, verzorgd door LTVDK. Daarna zorgen xx en xx en xx voor het vlees, xx en xx zorgen voor de koude kant en xx en xx zorgen voor de drankjes. Crack haalt wat zonnebloemenpaardenbloemen weg voor LTVDK
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht isquote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was een leuke dag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het lekker weer was, en ik komkommer had
En dat het gezellig was!Dat niet vergeten
En het huisje vond ik leuk
En was lekker weer
Aneex.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
quote:
Ja maar niet vandaag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
Later hèquote:
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleidenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paardenbloemenvernietiging is altijd goed
en afstand is ook al ver genoeg zonder filequote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht is
1x die file was genoeg
@:dud0r vlees
Coolquote:
ik vind een uur reizen niet zo'n probleem, zeker omdat de benzine van dudje gratis isquote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleiden
[..]
en afstand is ook al ver genoeg zonder file
[..]
Coolnee niet vandaag
Katquote:
Mag je normaal gesproken niet weggeven.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax gaat het moeilijker krijgen dan PSV die laatste twee ronden
Ach
Oh uurtje is nog wel oke als het gratis is, ik dacht even dat het langer wasquote:Op zondag 11 mei 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind een uur reizen niet zo'n probleem, zeker omdat de benzine van dudje gratis is
Vandaag op gehad, was lekker toerweer.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, even extra melk gehaald + een maaltijd voor van de week
Hoogmoed komt voor de val en zo.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je normaal gesproken niet weggeven.
Op papier heeft psv nu meer kans op de titel. Maar goed, gelukkig spelen we op papier. Woensdag 20u, met zijn allen kijken!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je normaal gesproken niet weggeven.
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag op gehad, was lekker toerweer.
ja het is ook adt je nog terug moet hequote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh uurtje is nog wel oke als het gratis is, ik dacht even dat het langer wasik vind 1,5 uur wel max voor een fijn ritje. Mn ouders is 1 uur en 45 min, dat vind ik echt net te lang voor chill. Ja die 15 minuten maken verschil
Dat ga ik nu eens doen. Eens kijken waar ik zin in hebquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.
De zon scheen hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.
Dat vooral jaquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is ook adt je nog terug moet he
gisteren terug was dikke 2 uur, niet tof
iets is beter dan niets!quote:
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
des te beter om gewoon binnen te blijven, zon
Ik ben wel genezen van het reizen met de treinquote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vooral ja![]()
Pffffff man man man. Vind de trein eigenlijk chiller voor deze afstanden maarja, is zoveel duurder
[..]
iets is beter dan niets!
Ja ik niet, maar ik ga nu wel echt opstaan en even uurtje naar buiten oid. Het werkt hier wel als motivatie om te lezen dat jij ondertussen wel iets hebt gedaan
De zon is goed voor je bolletjequote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
des te beter om gewoon binnen te blijven, zon
hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.
[..]
Ik ben wel genezen van het reizen met de trein
Alleen als je er te lang in ligt te bakkenquote:
Dat lijkt mij wel ja als je jezelf de neef van de Stig noemtquote:Op zondag 11 mei 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.
[..]
Ik ben wel genezen van het reizen met de trein
De nieuwe Mario Kartquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik nu eens doen. Eens kijken waar ik zin in heb
Wat heb jij gespeeld?
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuisquote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleiden
[..]
en afstand is ook al ver genoeg zonder file
[..]
Coolnee niet vandaag
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.quote:
En is het iets?quote:
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveerquote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuis
Maar gisteren anderhalf uur in de file gestaan toen we terug kwamen vanuit Brabant
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meequote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengenquote:
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werdquote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meeook geen leuke afstand.
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoostquote:Op zondag 11 mei 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveer![]()
En anderhalf uur in de file, pffffffff. Ja echt om te janken is dat. In de trein kun je dan tenminste nog iets doen
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienquote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werd
Nu is het wel beter geregeld en heb ik een veel leukere baan
dat staat er ook nietquote:
en je woont best dichtbij het centrumquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoost
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreterenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienhopelijk houden ze er mee op
[..]
dat staat er ook niet
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Jij hebt dus een vrouw nodigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..
moet gewoon een huishoudelijke hulp hebben die alles voor mij kan doen..
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
er was een manager die heel even probeerde om de twee wekelijkse vergadering verplicht op locatie te houden, de vergadering duurt 30 minutenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreteren
En zo bedoelde ik het ook niet
Een relatie dusquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij mij hangt het van m'n stemming af. Als ik al chill ben en ik zet een muziekje op, dan gaat het soms vanzelf, maar als de vlag er minder goed bij hangt, is het echt ellende soms.
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aanquote:
zeg niet van die enge dingenquote:
Thuiswerken is wel het toppunt van duurzaamheidquote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er was een manager die heel even probeerde om de twee wekelijkse vergadering verplicht op locatie te houden, de vergadering duurt 30 minuten![]()
het is wel bijzonder dat zowat niemand van ons dichtbij werk woont
Werk is in Utrecht, collega's en ik wonen in Den Haag, Almere, Muiden, Weert, Eindhoven, Zwolle, Ter Apel, Nijmegen enzovoorts
Vooral ook zo kansloos dat ze overal hard beginnen te piepen over duurzaamheid, en dan dit soort dingen van je vragen. Ik kan het soms niet volgen
Oooooh, ok
De Switch 2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
waarop dan? switch2 is toch nog niet uit?
Ik weet niet hoeveel je hier voor over hebt, maar heel duur hoeft dat niet te zijn. 10 euro per uur, 3 uur in de twee weken oid kom je al een heeeeeeeel eind meequote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
#luieleef
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed
Beter dan de vorige.
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed
Beter dan de vorige.
* TheStigsDutchCousin enge stem opzetquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aan
[..]
zeg niet van die enge dingen
Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2
Moet ie wat meer indrukken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aan
[..]
zeg niet van die enge dingen
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel het toppunt van duurzaamheid
mja..quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je hier voor over hebt, maar heel duur hoeft dat niet te zijn. 10 euro per uur, 3 uur in de twee weken oid kom je al een heeeeeeeel eind mee
daarom, zomaar doen ze dat nietquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ik
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
[..]
* TheStigsDutchCousin enge stem opzet
Wat jij nodig hebt... is een relatie.
Lekker tegenstrijdigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaen op mn oude werk mocht niemand thuiswerken ondanks groot streven voor duurzaamheid. Want er was 0 vertrouwen in de werknemers maar dat durfden ze niet te zeggen waardoor ze met rare excuusjes kwamen.
Ohja, dit was in corona. Er werd toen geroepen dat 'de gezondheid van onze medewerkers ons grootste goed' is. En tegelijkertijd 'ja jullie zouden allemaal thuis kunnen werken maar dat gaan we niet doen'. Ja prima, maar hou op met die onzin lullen dan, dat is echt onwijs irritant
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.
pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie wat meer indrukken.
Hihaho
Oh, dat ik niet, jaloersquote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor.
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat ik niet, jaloersik ben thuis zo onwijs afgeleid
kom niet gemakkelijk in de focus
Of heb je dit jezelf aangeleerd?
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegenquote:
Whut?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegen
dit is zo'n trauma dat ik niet meer durf![]()
Oh oke, dus er is nog hoopquote:Op zondag 11 mei 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenPunt is dat ik pas sinds vorige week weer een werkende omgeving heb waar ik dingen op kan stuk maken
Ik heb hem al besteldquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je nietquote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je woont best dichtbij het centrum
Goed geregeld. Nu die muur nog (![]()
)
Ik ben software testerquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, dus er is nog hoop![]()
![]()
En huh, dingen stuk maken? Wat bedoel jij
De vriendin bestelt hem richting het najaarquote:
Oh zoquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je niet
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetAls ik het druk heb dan schieten bepaalde dingen er ook wel bij in. De afwas bijv
al doet dat er dan ook niet echt toe, want als ik het druk heb dan eet ik vaak weinig thuis. Ziet er wel meteen lelijk uit, zo'n vaat
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zienquote:
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.Maar even wat goede metal opzetten, dan ben ik er zo doorheen.
Liep te hard van stapel.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanne mieten
Deelnemer overleden bij hardloopevenement Leeuwarden - https://nos.nl/l/2566830
@:haags
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Warm weer maakt vermoeiend. Was even een dutje doen.
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
nooit ergquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Als het werkt zoals het hoort dan is het primaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar opquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zien
[..]
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
en nieuwe dingen testen!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het werkt zoals het hoort dan is het prima
[..]
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar op
of aan het fietsenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve als je auto aan het rijden bent, is niet aan te raden
Preciesquote:
quote:
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (quote:
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
je doet alsof je dat een keer is overkomen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemen
haha, nee die gelukkig niet. Die kwam toevallig voorbij in mn hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet alsof je dat een keer is overkomen?
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
Slim. Vooral niet gaan hardlopenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt spannend. Met een winterpeen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.
Ik ga denk ik Ne Obliviscaris opzetten.
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.quote:
Nooit verkeerd!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook dadelijk weer metal luisteren, weet nog niet precies wat
ehmmmmmmmmmquote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.
Vroeger gebeurde dat nauwelijks.
Overschatting?
Als je een kind vraagt wat hij later wil worden zegt er geen eentje marathonloper, ik denk hier wat van.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.
Overschatting?
Komt omdat dat vroeger voor getrainde atleten was.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overschatting?
Eerst alle ductape en tiewraps tussen de kit vandaan peuteren om het te kunnen testenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
En als ik deel dat ik netjes naar buiten ben gegaan krekelsquote:Op zondag 11 mei 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh is het weer ONZ uurtje? Veel plezier ONZ-mensen
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als ik deel dat ik netjes naar buiten ben gegaan krekels
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik negeerde die bewust omdat het ondertussen kwart voor acht is en ik hier nog steeds op een stoel zit terwijl ik voglens mij om 14.00 al zei naar buiten te gaan
![]()
/zwak
maar wat goed van jou NK, is het lekker buiten?!
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stel op deze manier de keuken opruimen uit.
Kijk eens aan hij kan het welquote:
Band ken ik niet. Dadelijk even checken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit verkeerd!
Heilung misschien? Hoewel dat technisch gezien niet onder metal valt.
En hee peeps!
Klinkt gezellig en ontspannend.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Band ken ik niet. Dadelijk even checken.
Ik luister de laatste tijd veel Citizen Soldier ook niet echt metal, maar die teksten damn die komen echt binnen.
Band heeft Mental Health als speerpunt. Zanger heeft ervaring met mental issues en is ook therapeut en de teksten gaan ook over die problemen die hij tegenkomt in zijn leven en werk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel Citizen Soldier ook niet echt metal, maar die teksten damn die komen echt binnen.
Band heeft Mental Health als speerpunt. Zanger heeft ervaring met mental issues en is ook therapeut en de teksten gaan ook over die problemen die hij tegenkomt in zijn leven en werk
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overschatting?
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummerquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ze komen naar Nederland einde van het jaar en ik ga naar hun optreden in 013. Ik ga denk wel genieten, maar ik ga ook wel huilenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.
Dat heb ik nou altijd met dit nummer.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummer
Ik herken mezelf regelmatig in hun tekstenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummer
Netjes van haarquote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaa, mijn mama bedankt ons voor het moederdagcadeau![]()
![]()
alsjeblieft mama, love you too
Mijn mama was ook erg in haar nopjes. Had een boek over kastelen in Nederland en ze is altijd fan van kastelenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaa, mijn mama bedankt ons voor het moederdagcadeau![]()
![]()
alsjeblieft mama, love you too
De zanger toont zich duidelijk van zijn gevoelige kant in dezequote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met dit nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Kun je niet tegen zijn, een man die zijn behoefte duidelijk uitspreekt.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De zanger toont zich duidelijk van zijn gevoelige kant in deze
Oh wat snoezig, leuk ook dat het over Nederland gaatquote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mama was ook erg in haar nopjes. Had een boek over kastelen in Nederland en ze is altijd fan van kastelen
Zelf ontwijk ik dat soort dingen tegenwoordig. Heb echt vele jaren lang me mee laten slepen met de emotie van muziek en de bijbehorende teksten enzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik herken mezelf regelmatig in hun teksten
Het was een grapje, ik ga niet serieus in op chevyonzquote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn moeder zou zich druk maken over de bende hier
oh nee, mn ouders hadden wel een huis waar geleefd werd.. maar ik maak er geleefd++ vanquote:Op zondag 11 mei 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik ga niet serieus in op chevyonz![]()
en idem, mijn ouders hebben zo'n huis waarin het niet mag lijken alsof er ook daadwerkelijk mensen wonenmaar ze worden oud en krijgen nu van die rare oude mensen gewoontes
Haha wappie.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat snoezig, leuk ook dat het over Nederland gaatmijn mama hoeft geen cadeautjes en wil vooral 'samenzijn met alle kinderen
![]()
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanmorgen gebeld.
En van mij en jongere broer dus dat boek en een mand met plantjes."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Normaal is ++ goed zou je zeggen, helaasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, mn ouders hadden wel een huis waar geleefd werd.. maar ik maak er geleefd++ van
nee, ik realiseer mij wel dat het niet in positieve zin isquote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal is ++ goed zou je zeggen, helaas
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jongere broer en ik zijn er altijd. Oudere broer niet. Maar die had wel een lief kaartje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanmorgen gebeld.
En van mij en jongere broer dus dat boek en een mand met plantjes.![]()
![]()
![]()
Cuttteee. En jouw andere broer heeft het nu denk ik druk zat ja. Ik gapte ook al dat mijn broertje dit jaar het allermooiste cadeau al had gegeven en we dat sowieso niet konden evenaren
Baby darling doll face honey
Oh het is niet netjes genoeg bij jou voor visite? Hier meestal wel, maar stel je gaat dood en dan is je huis een bende, dan blijven mensen je zo herinneren!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
gelukkig praktisch nooit visite en logees lijken binnenkort ook niet te komen
ja overal liggen wel dingenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh het is niet netjes genoeg bij jou voor visite? Hier meestal wel, maar stel je gaat dood en dan is je huis een bende, dan blijven mensen je zo herinneren!
Jaaaaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Cuttteee. En jouw andere broer heeft het nu denk ik druk zat ja. Ik gapte ook al dat mijn broertje dit jaar het allermooiste cadeau al had gegeven en we dat sowieso niet konden evenaren
quote:
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserquote:Op zondag 11 mei 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja overal liggen wel dingenkeuken spant de kroon, daar staan al 2 weken pannen (wel omgespoeld) op de aanrecht of kookplaat om afgewassen te worden.. maarja
vaatwasser gaat wel eens per week aan overigens, dus soms gooi ik er een pan bij
en dan sobeit, mensen weten dat ik vrij ongeorganiseerd ben
Als ze daar van houdt, dan liefquote:Op zondag 11 mei 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
![]()
Broer had ook uit naam van babytje vanuit de buik een kaart geschreven voor schoonzus
oh, als ik geen vaatwasser had gehad, dan had ik hier al een welfare check gehad denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserdat klinkt (met nadruk op klinkt) als amper werk!
En chille instelling, doet er ook niet heel erg aan toe als je er zelf geen last van hebt
[..]
Als ze daar van houdt, dan liefik ben niet zo van die dingen
Denk dat schoonzus het wel lief vondquote:Op zondag 11 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserdat klinkt (met nadruk op klinkt) als amper werk!
En chille instelling, doet er ook niet heel erg aan toe als je er zelf geen last van hebt
[..]
Als ze daar van houdt, dan liefik ben niet zo van die dingen
krijgt ze daar geen last van?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb de liquid snacks van de kat in de koelkast gelegd zodat ze een koude snack kan krijgen 's avonds.
Nee hoor want ik zie ook dat mensen die dingen invriezen maar dat ga ik niet doen. Ze kunnen ook heel goed ijskoud water drinken.quote:
Ik heb ooit een man een trein op zien klimmen en de bovenleiding aan zien raken. Ofwel mensen iets zien doen is niet altijd een goede graadmeter.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor want ik zie ook dat mensen die dingen invriezen maar dat ga ik niet doen. Ze kunnen ook heel goed ijskoud water drinken.
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ooit een man een trein op zien klimmen en de bovenleiding aan zien raken. Ofwel mensen iets zien doen is niet altijd een goede graadmeter.
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, als ik geen vaatwasser had gehad, dan had ik hier al een welfare check gehad denk ik
of gewoon tig klachten over ongedierte
Daar gaat het omquote:
Maar is toch nog niet nodig? Katten zitten hoger wat ze aankunnen kwa temperatuur dan konijnen. En mijn konijnen houden het nog prima uit met een simpele tegel waar ze af en toe op kunnen liggen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.
Mijn ene kat is onwijs aanhakelijk met dit weer en de ander loopt continue te miauwen dat ze naar buiten wilquote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.
geen idee.. ik zou er sowieso 1 gekocht hebben als die er niet al inzatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]hmm, zouden mensen op deze manier een vaatwasser kunnen afdwingen?
Zeg toch ook nergens dat het nodig is? Ik ben ook geen ijs nodig als het warm is maar het is wel lekker.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is toch nog niet nodig? Katten zitten hoger wat ze aankunnen kwa temperatuur dan konijnen. En mijn konijnen houden het nog prima uit met een simpele tegel waar ze af en toe op kunnen liggen.
Het werkend zit er weer bijna opquote:
Ze is vanaf dat ik wakker ben tot savonds laat eigenlijk de hele tijd buiten nu het warmer is.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ene kat is onwijs aanhakelijk met dit weer en de ander loopt continue te miauwen dat ze naar buiten wilmaar echt continue. Is jouw kat anders met dit weer of weet je dat nog niet omdat ze redelijk nieuw is?
Oh sorry ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het al ging geven.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg toch ook nergens dat het nodig is? Ik ben ook geen ijs nodig als het warm is maar het is wel lekker.
Ik heb haar dat net gegeven ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh sorry ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het al ging geven.
hmmmm.. ik hoor het al, ik moet langs komenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is vanaf dat ik wakker ben tot savonds laat eigenlijk de hele tijd buiten nu het warmer is.Ze ligt nu ook buiten op de tuinstoel te slapen. Maar als ik visite heb en we zitten buiten dan kruipt ze meteen op schoot bij de visite.
Ze kruipt 100% bij je op schoot dan.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm.. ik hoor het al, ik moet langs komen
je bent al in werkmodus zo te zienquote:
primaquote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kruipt 100% bij je op schoot dan.Mijn vrienden zeggen nu steeds dat ze de gekste maar ook meest aanhankelijke kat is die ze kennen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
prima
maar ik kan niet garanderen dat ik dan nog wegga
Ja, met een winterpeen uiteraard! Het was best lekker.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt spannend. Met een winterpeen?En was het lekker?
Ik ken dat niet, ga het morgen ook luisteren. Niet nu want nu schijnt de zon en is het tijd voor zomerse liedjes zoals
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |