grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zienquote:
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.Maar even wat goede metal opzetten, dan ben ik er zo doorheen.
Liep te hard van stapel.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanne mieten
Deelnemer overleden bij hardloopevenement Leeuwarden - https://nos.nl/l/2566830
@:haags
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Warm weer maakt vermoeiend. Was even een dutje doen.
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
nooit ergquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Als het werkt zoals het hoort dan is het primaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar opquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zien
[..]
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
en nieuwe dingen testen!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het werkt zoals het hoort dan is het prima
[..]
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar op
of aan het fietsenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve als je auto aan het rijden bent, is niet aan te raden
Preciesquote:
quote:
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (quote:
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
je doet alsof je dat een keer is overkomen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemen
haha, nee die gelukkig niet. Die kwam toevallig voorbij in mn hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet alsof je dat een keer is overkomen?
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
Slim. Vooral niet gaan hardlopenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt spannend. Met een winterpeen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.
Ik ga denk ik Ne Obliviscaris opzetten.
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.quote:
Nooit verkeerd!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook dadelijk weer metal luisteren, weet nog niet precies wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |