grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zienquote:
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.Maar even wat goede metal opzetten, dan ben ik er zo doorheen.
Liep te hard van stapel.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanne mieten
Deelnemer overleden bij hardloopevenement Leeuwarden - https://nos.nl/l/2566830
@:haags
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Warm weer maakt vermoeiend. Was even een dutje doen.
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
nooit ergquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Als het werkt zoals het hoort dan is het primaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar opquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zien
[..]
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
en nieuwe dingen testen!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het werkt zoals het hoort dan is het prima
[..]
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar op
of aan het fietsenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve als je auto aan het rijden bent, is niet aan te raden
Preciesquote:
quote:
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (quote:
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
je doet alsof je dat een keer is overkomen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
of tijdens het motorrijden, of achterop een motor, of tijdens het zwemmen (![]()
)
oke niet altijd een goed idee maar meestal wel
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel wakker zijn als ze aan het verkeer deelnemen
haha, nee die gelukkig niet. Die kwam toevallig voorbij in mn hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet alsof je dat een keer is overkomen?
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
Slim. Vooral niet gaan hardlopenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt spannend. Met een winterpeen?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuh, iets experimenteels met wortels, paprika, ui, gehakt, knoflook en penne.
Ik ga denk ik Ne Obliviscaris opzetten.
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.quote:
Nooit verkeerd!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook dadelijk weer metal luisteren, weet nog niet precies wat
ehmmmmmmmmmquote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.
Vroeger gebeurde dat nauwelijks.
Overschatting?
Als je een kind vraagt wat hij later wil worden zegt er geen eentje marathonloper, ik denk hier wat van.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaag bij die marathon weer meerdere mensen onwel en een dode, net als bij bijna alle matathons tegenwoordig.
Overschatting?
Komt omdat dat vroeger voor getrainde atleten was.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overschatting?
Eerst alle ductape en tiewraps tussen de kit vandaan peuteren om het te kunnen testenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
En als ik deel dat ik netjes naar buiten ben gegaan krekelsquote:Op zondag 11 mei 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh is het weer ONZ uurtje? Veel plezier ONZ-mensen
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als ik deel dat ik netjes naar buiten ben gegaan krekels
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik negeerde die bewust omdat het ondertussen kwart voor acht is en ik hier nog steeds op een stoel zit terwijl ik voglens mij om 14.00 al zei naar buiten te gaan
![]()
/zwak
maar wat goed van jou NK, is het lekker buiten?!
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stel op deze manier de keuken opruimen uit.
Kijk eens aan hij kan het welquote:
Band ken ik niet. Dadelijk even checken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit verkeerd!
Heilung misschien? Hoewel dat technisch gezien niet onder metal valt.
En hee peeps!
Klinkt gezellig en ontspannend.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Band ken ik niet. Dadelijk even checken.
Ik luister de laatste tijd veel Citizen Soldier ook niet echt metal, maar die teksten damn die komen echt binnen.
Band heeft Mental Health als speerpunt. Zanger heeft ervaring met mental issues en is ook therapeut en de teksten gaan ook over die problemen die hij tegenkomt in zijn leven en werk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel Citizen Soldier ook niet echt metal, maar die teksten damn die komen echt binnen.
Band heeft Mental Health als speerpunt. Zanger heeft ervaring met mental issues en is ook therapeut en de teksten gaan ook over die problemen die hij tegenkomt in zijn leven en werk
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overschatting?
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummerquote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ze komen naar Nederland einde van het jaar en ik ga naar hun optreden in 013. Ik ga denk wel genieten, maar ik ga ook wel huilenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.
Dat heb ik nou altijd met dit nummer.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummer
Ik herken mezelf regelmatig in hun tekstenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar je eigen problemen tegenkomen in een muziek nummer
Netjes van haarquote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaa, mijn mama bedankt ons voor het moederdagcadeau![]()
![]()
alsjeblieft mama, love you too
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |