Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2
Moet ie wat meer indrukken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aan
[..]
zeg niet van die enge dingen
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel het toppunt van duurzaamheid
mja..quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je hier voor over hebt, maar heel duur hoeft dat niet te zijn. 10 euro per uur, 3 uur in de twee weken oid kom je al een heeeeeeeel eind mee
daarom, zomaar doen ze dat nietquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ik
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
[..]
* TheStigsDutchCousin enge stem opzet
Wat jij nodig hebt... is een relatie.
Lekker tegenstrijdigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaen op mn oude werk mocht niemand thuiswerken ondanks groot streven voor duurzaamheid. Want er was 0 vertrouwen in de werknemers maar dat durfden ze niet te zeggen waardoor ze met rare excuusjes kwamen.
Ohja, dit was in corona. Er werd toen geroepen dat 'de gezondheid van onze medewerkers ons grootste goed' is. En tegelijkertijd 'ja jullie zouden allemaal thuis kunnen werken maar dat gaan we niet doen'. Ja prima, maar hou op met die onzin lullen dan, dat is echt onwijs irritant
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.
pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie wat meer indrukken.
Hihaho
Oh, dat ik niet, jaloersquote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor.
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat ik niet, jaloersik ben thuis zo onwijs afgeleid
kom niet gemakkelijk in de focus
Of heb je dit jezelf aangeleerd?
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegenquote:
Whut?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegen
dit is zo'n trauma dat ik niet meer durf![]()
Oh oke, dus er is nog hoopquote:Op zondag 11 mei 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenPunt is dat ik pas sinds vorige week weer een werkende omgeving heb waar ik dingen op kan stuk maken
Ik heb hem al besteldquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je nietquote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je woont best dichtbij het centrum
Goed geregeld. Nu die muur nog (![]()
)
Ik ben software testerquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, dus er is nog hoop![]()
![]()
En huh, dingen stuk maken? Wat bedoel jij
De vriendin bestelt hem richting het najaarquote:
Oh zoquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je niet
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetAls ik het druk heb dan schieten bepaalde dingen er ook wel bij in. De afwas bijv
al doet dat er dan ook niet echt toe, want als ik het druk heb dan eet ik vaak weinig thuis. Ziet er wel meteen lelijk uit, zo'n vaat
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zienquote:
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.Maar even wat goede metal opzetten, dan ben ik er zo doorheen.
Liep te hard van stapel.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanne mieten
Deelnemer overleden bij hardloopevenement Leeuwarden - https://nos.nl/l/2566830
@:haags
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Warm weer maakt vermoeiend. Was even een dutje doen.
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben software tester
[..]
De vriendin bestelt hem richting het najaar
[..]
Oh zo
nooit ergquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
Warm weer maakt vermoeiend. Was even een dutje doen.
Als het werkt zoals het hoort dan is het primaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk moet je niet de code van Nattekat testen.
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar opquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapje he, het is heerlijk om zulke herkenbare dingen bij anderen te zien
[..]
ahhh, dat klinkt leuk trouwens!
[..]
Oeh, wat heb je gemaakt dan dat je er een rommeltje van hebt gemaakt?![]()
En luister jij ook metal!!! Wat ga je opzetten?
en nieuwe dingen testen!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het werkt zoals het hoort dan is het prima
[..]
Is het ook, aantonen wat anderen fout doen en dan zeggen los maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |