Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet voorafquote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen verplicht zn werkgever doorgeven en een VOG overhandigen, dan ben je safe
blijft wel eng jamaar het is buiten dat scheelt, en als afsluiting zouden we bij jou een gezellig rondje industrieterrein met zn allen kunnen doen
en bal is er
Dit wordt echt alleen maar beter
verdorie ik heb mijn stapjes nog nietquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
oh, oke pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verdorie ik heb mijn stapjes nog niet
dat wordt wandelen na het eten
Crackbq!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!
Paardenbloemenvernietiging is altijd goedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke pardonwe beginnen met een rondje industrieterrein, verzorgd door LTVDK. Daarna zorgen xx en xx en xx voor het vlees, xx en xx zorgen voor de koude kant en xx en xx zorgen voor de drankjes. Crack haalt wat zonnebloemenpaardenbloemen weg voor LTVDK
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht isquote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was een leuke dag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het lekker weer was, en ik komkommer had
En dat het gezellig was!Dat niet vergeten
En het huisje vond ik leuk
En was lekker weer
Aneex.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
quote:
Ja maar niet vandaag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
Later hèquote:
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleidenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paardenbloemenvernietiging is altijd goed
en afstand is ook al ver genoeg zonder filequote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht is
1x die file was genoeg
@:dud0r vlees
Coolquote:
ik vind een uur reizen niet zo'n probleem, zeker omdat de benzine van dudje gratis isquote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleiden
[..]
en afstand is ook al ver genoeg zonder file
[..]
Coolnee niet vandaag
Katquote:
Mag je normaal gesproken niet weggeven.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax gaat het moeilijker krijgen dan PSV die laatste twee ronden
Ach
Oh uurtje is nog wel oke als het gratis is, ik dacht even dat het langer wasquote:Op zondag 11 mei 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind een uur reizen niet zo'n probleem, zeker omdat de benzine van dudje gratis is
Vandaag op gehad, was lekker toerweer.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, even extra melk gehaald + een maaltijd voor van de week
Hoogmoed komt voor de val en zo.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je normaal gesproken niet weggeven.
Op papier heeft psv nu meer kans op de titel. Maar goed, gelukkig spelen we op papier. Woensdag 20u, met zijn allen kijken!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je normaal gesproken niet weggeven.
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag op gehad, was lekker toerweer.
ja het is ook adt je nog terug moet hequote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh uurtje is nog wel oke als het gratis is, ik dacht even dat het langer wasik vind 1,5 uur wel max voor een fijn ritje. Mn ouders is 1 uur en 45 min, dat vind ik echt net te lang voor chill. Ja die 15 minuten maken verschil
Dat ga ik nu eens doen. Eens kijken waar ik zin in hebquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.
De zon scheen hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest om te gamen.
Dat vooral jaquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is ook adt je nog terug moet he
gisteren terug was dikke 2 uur, niet tof
iets is beter dan niets!quote:
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
des te beter om gewoon binnen te blijven, zon
Ik ben wel genezen van het reizen met de treinquote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vooral ja![]()
Pffffff man man man. Vind de trein eigenlijk chiller voor deze afstanden maarja, is zoveel duurder
[..]
iets is beter dan niets!
Ja ik niet, maar ik ga nu wel echt opstaan en even uurtje naar buiten oid. Het werkt hier wel als motivatie om te lezen dat jij ondertussen wel iets hebt gedaan
De zon is goed voor je bolletjequote:Op zondag 11 mei 2025 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
des te beter om gewoon binnen te blijven, zon
hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.
[..]
Ik ben wel genezen van het reizen met de trein
Alleen als je er te lang in ligt te bakkenquote:
Dat lijkt mij wel ja als je jezelf de neef van de Stig noemtquote:Op zondag 11 mei 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Gewoon in de schaduw rijden.
[..]
Ik ben wel genezen van het reizen met de trein
De nieuwe Mario Kartquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik nu eens doen. Eens kijken waar ik zin in heb
Wat heb jij gespeeld?
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuisquote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleiden
[..]
en afstand is ook al ver genoeg zonder file
[..]
Coolnee niet vandaag
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.quote:
En is het iets?quote:
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveerquote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuis
Maar gisteren anderhalf uur in de file gestaan toen we terug kwamen vanuit Brabant
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meequote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengenquote:
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werdquote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meeook geen leuke afstand.
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoostquote:Op zondag 11 mei 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveer![]()
En anderhalf uur in de file, pffffffff. Ja echt om te janken is dat. In de trein kun je dan tenminste nog iets doen
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienquote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werd
Nu is het wel beter geregeld en heb ik een veel leukere baan
dat staat er ook nietquote:
en je woont best dichtbij het centrumquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoost
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreterenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienhopelijk houden ze er mee op
[..]
dat staat er ook niet
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Jij hebt dus een vrouw nodigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..
moet gewoon een huishoudelijke hulp hebben die alles voor mij kan doen..
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
er was een manager die heel even probeerde om de twee wekelijkse vergadering verplicht op locatie te houden, de vergadering duurt 30 minutenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreteren
En zo bedoelde ik het ook niet
Een relatie dusquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij mij hangt het van m'n stemming af. Als ik al chill ben en ik zet een muziekje op, dan gaat het soms vanzelf, maar als de vlag er minder goed bij hangt, is het echt ellende soms.
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aanquote:
zeg niet van die enge dingenquote:
Thuiswerken is wel het toppunt van duurzaamheidquote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er was een manager die heel even probeerde om de twee wekelijkse vergadering verplicht op locatie te houden, de vergadering duurt 30 minuten![]()
het is wel bijzonder dat zowat niemand van ons dichtbij werk woont
Werk is in Utrecht, collega's en ik wonen in Den Haag, Almere, Muiden, Weert, Eindhoven, Zwolle, Ter Apel, Nijmegen enzovoorts
Vooral ook zo kansloos dat ze overal hard beginnen te piepen over duurzaamheid, en dan dit soort dingen van je vragen. Ik kan het soms niet volgen
Oooooh, ok
De Switch 2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
waarop dan? switch2 is toch nog niet uit?
Ik weet niet hoeveel je hier voor over hebt, maar heel duur hoeft dat niet te zijn. 10 euro per uur, 3 uur in de twee weken oid kom je al een heeeeeeeel eind meequote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
#luieleef
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed
Beter dan de vorige.
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed
Beter dan de vorige.
* TheStigsDutchCousin enge stem opzetquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aan
[..]
zeg niet van die enge dingen
Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2
Moet ie wat meer indrukken.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die gaan niet al die dingen doen zomaar, dus daar heb ik ook niks aan
[..]
zeg niet van die enge dingen
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel het toppunt van duurzaamheid
mja..quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je hier voor over hebt, maar heel duur hoeft dat niet te zijn. 10 euro per uur, 3 uur in de twee weken oid kom je al een heeeeeeeel eind mee
daarom, zomaar doen ze dat nietquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja op zich kan dat wel. Maar ja geven en nemen zoiets denk ik
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
[..]
* TheStigsDutchCousin enge stem opzet
Wat jij nodig hebt... is een relatie.
Lekker tegenstrijdigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaen op mn oude werk mocht niemand thuiswerken ondanks groot streven voor duurzaamheid. Want er was 0 vertrouwen in de werknemers maar dat durfden ze niet te zeggen waardoor ze met rare excuusjes kwamen.
Ohja, dit was in corona. Er werd toen geroepen dat 'de gezondheid van onze medewerkers ons grootste goed' is. En tegelijkertijd 'ja jullie zouden allemaal thuis kunnen werken maar dat gaan we niet doen'. Ja prima, maar hou op met die onzin lullen dan, dat is echt onwijs irritant
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik me dan echt moet forceren om iets gedaan te krijgen.
pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie wat meer indrukken.
Hihaho
Oh, dat ik niet, jaloersquote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor.
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over een date ging maar helaas
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat ik niet, jaloersik ben thuis zo onwijs afgeleid
kom niet gemakkelijk in de focus
Of heb je dit jezelf aangeleerd?
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegenquote:
Whut?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ook iets verschrikkelijks, ik kwam twee studenten tegen
dit is zo'n trauma dat ik niet meer durf![]()
Oh oke, dus er is nog hoopquote:Op zondag 11 mei 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mezelf aangeleerd, en ik weet wat ik moet doenPunt is dat ik pas sinds vorige week weer een werkende omgeving heb waar ik dingen op kan stuk maken
Ik heb hem al besteldquote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed om te weten, de vriendin wil een Switch 2
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je nietquote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je woont best dichtbij het centrum
Goed geregeld. Nu die muur nog (![]()
)
Ik ben software testerquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, dus er is nog hoop![]()
![]()
En huh, dingen stuk maken? Wat bedoel jij
De vriendin bestelt hem richting het najaarquote:
Oh zoquote:Op zondag 11 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je eigen studenten op een datingapp tegenkomen, ik werk als docent. Dit wil je niet
Ik heb er tijdens het koken echt een beetje een rommel van gemaakt, dus ik moet wel nu.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh zo, ja dat is minder leuk maar wel goed dat je het alsnog doetAls ik het druk heb dan schieten bepaalde dingen er ook wel bij in. De afwas bijv
al doet dat er dan ook niet echt toe, want als ik het druk heb dan eet ik vaak weinig thuis. Ziet er wel meteen lelijk uit, zo'n vaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |