Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet voorafquote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen verplicht zn werkgever doorgeven en een VOG overhandigen, dan ben je safe
blijft wel eng jamaar het is buiten dat scheelt, en als afsluiting zouden we bij jou een gezellig rondje industrieterrein met zn allen kunnen doen
en bal is er
Dit wordt echt alleen maar beter
verdorie ik heb mijn stapjes nog nietquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
oh, oke pardonquote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel altijd eerst stapjes en dan hapjes, dus rondje moet vooraf
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verdorie ik heb mijn stapjes nog niet
dat wordt wandelen na het eten
Crackbq!quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
houden jij en dudje van bbqen? Zo ja, komen jullie bij mij bbqen?!?!!?!?!?!
Paardenbloemenvernietiging is altijd goedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke pardonwe beginnen met een rondje industrieterrein, verzorgd door LTVDK. Daarna zorgen xx en xx en xx voor het vlees, xx en xx zorgen voor de koude kant en xx en xx zorgen voor de drankjes. Crack haalt wat zonnebloemenpaardenbloemen weg voor LTVDK
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht isquote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was een leuke dag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het lekker weer was, en ik komkommer had
En dat het gezellig was!Dat niet vergeten
En het huisje vond ik leuk
En was lekker weer
Aneex.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
quote:
Ja maar niet vandaag.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
0-3 tegen NEC ongekend dit, die hebben hier volgens mij nog nooit gewonnen
Later hèquote:
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleidenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paardenbloemenvernietiging is altijd goed
en afstand is ook al ver genoeg zonder filequote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, vandaag die van mijn zus wel overgeslagen mede omdat de a27 dicht is
1x die file was genoeg
@:dud0r vlees
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |