De nieuwe Mario Kartquote:Op zondag 11 mei 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik nu eens doen. Eens kijken waar ik zin in heb
Wat heb jij gespeeld?
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuisquote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoopte al dat ik je daarmee kon verleiden
[..]
en afstand is ook al ver genoeg zonder file
[..]
Coolnee niet vandaag
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.quote:
En is het iets?quote:
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveerquote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was vrijdagnacht met 40 minuten thuis
Maar gisteren anderhalf uur in de file gestaan toen we terug kwamen vanuit Brabant
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meequote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar vanuit Tilburg naar Den Haag en terug gereisd met de trein vanwege werk. En alle clichés kwamen wel voorbij, inclusief een aanrijding met de trein waar ik in zat.
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengenquote:
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werdquote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dan ben je er wel even klaar meeook geen leuke afstand.
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoostquote:Op zondag 11 mei 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is jouw woning eigenlijk ook makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg? Daar ben ik hier echt blij mee, nu is Utrecht gewoon dichtbij. Of dichtbij, 40 minuten is echt niet veel. Als ik meer in het centrum woonde dan was je 15 a 20 min extra onderweg ongeveer![]()
En anderhalf uur in de file, pffffffff. Ja echt om te janken is dat. In de trein kun je dan tenminste nog iets doen
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienquote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook nog ruim voordat thuiswerken de norm werd
Nu is het wel beter geregeld en heb ik een veel leukere baan
dat staat er ook nietquote:
en je woont best dichtbij het centrumquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit met 5 minuten op de snelweg richting het westen, noorden en zuiden. 10 als ik de andere kant op moet richting oost en noordoost
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreterenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die norm zijn ze hier langzaam weer aan het terugdraaienhopelijk houden ze er mee op
[..]
dat staat er ook niet
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het huishouden doen oprecht heel erg chill, muv stofzuigen en het afval wegbrengen
Jij hebt dus een vrouw nodigquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..
moet gewoon een huishoudelijke hulp hebben die alles voor mij kan doen..
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
er was een manager die heel even probeerde om de twee wekelijkse vergadering verplicht op locatie te houden, de vergadering duurt 30 minutenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij moeten ook weer wat meer naar kantoor. Maar dat kan je heel flexibel interpreteren
En zo bedoelde ik het ook niet
Een relatie dusquote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon irritant. net als heel het huishouden..
moet gewoon een huishoudelijke hulp hebben die alles voor mij kan doen..
zodat ik thuiskom en een warme maaltijd heb, en geen omkijken hjeb naar huishouden
#luieleef
Wat is dan ellende? Krijg je dan een beetje een vuilnisbelt woning? ;2quote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij mij hangt het van m'n stemming af. Als ik al chill ben en ik zet een muziekje op, dan gaat het soms vanzelf, maar als de vlag er minder goed bij hangt, is het echt ellende soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |