Mijn mama was ook erg in haar nopjes. Had een boek over kastelen in Nederland en ze is altijd fan van kastelenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaa, mijn mama bedankt ons voor het moederdagcadeau![]()
![]()
alsjeblieft mama, love you too
De zanger toont zich duidelijk van zijn gevoelige kant in dezequote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met dit nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Kun je niet tegen zijn, een man die zijn behoefte duidelijk uitspreekt.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De zanger toont zich duidelijk van zijn gevoelige kant in deze
Oh wat snoezig, leuk ook dat het over Nederland gaatquote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mama was ook erg in haar nopjes. Had een boek over kastelen in Nederland en ze is altijd fan van kastelen
Zelf ontwijk ik dat soort dingen tegenwoordig. Heb echt vele jaren lang me mee laten slepen met de emotie van muziek en de bijbehorende teksten enzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik herken mezelf regelmatig in hun teksten
Het was een grapje, ik ga niet serieus in op chevyonzquote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn moeder zou zich druk maken over de bende hier
oh nee, mn ouders hadden wel een huis waar geleefd werd.. maar ik maak er geleefd++ vanquote:Op zondag 11 mei 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik ga niet serieus in op chevyonz![]()
en idem, mijn ouders hebben zo'n huis waarin het niet mag lijken alsof er ook daadwerkelijk mensen wonenmaar ze worden oud en krijgen nu van die rare oude mensen gewoontes
Haha wappie.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zullen wel gevaccineerd zijn. Da's het enige verschil met vroeger.
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat snoezig, leuk ook dat het over Nederland gaatmijn mama hoeft geen cadeautjes en wil vooral 'samenzijn met alle kinderen
![]()
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanmorgen gebeld.
En van mij en jongere broer dus dat boek en een mand met plantjes."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Normaal is ++ goed zou je zeggen, helaasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, mn ouders hadden wel een huis waar geleefd werd.. maar ik maak er geleefd++ van
nee, ik realiseer mij wel dat het niet in positieve zin isquote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal is ++ goed zou je zeggen, helaas
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jongere broer en ik zijn er altijd. Oudere broer niet. Maar die had wel een lief kaartje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanmorgen gebeld.
En van mij en jongere broer dus dat boek en een mand met plantjes.![]()
![]()
![]()
Cuttteee. En jouw andere broer heeft het nu denk ik druk zat ja. Ik gapte ook al dat mijn broertje dit jaar het allermooiste cadeau al had gegeven en we dat sowieso niet konden evenaren
Baby darling doll face honey
Oh het is niet netjes genoeg bij jou voor visite? Hier meestal wel, maar stel je gaat dood en dan is je huis een bende, dan blijven mensen je zo herinneren!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
gelukkig praktisch nooit visite en logees lijken binnenkort ook niet te komen
ja overal liggen wel dingenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh het is niet netjes genoeg bij jou voor visite? Hier meestal wel, maar stel je gaat dood en dan is je huis een bende, dan blijven mensen je zo herinneren!
Jaaaaquote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Cuttteee. En jouw andere broer heeft het nu denk ik druk zat ja. Ik gapte ook al dat mijn broertje dit jaar het allermooiste cadeau al had gegeven en we dat sowieso niet konden evenaren
quote:
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserquote:Op zondag 11 mei 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ja overal liggen wel dingenkeuken spant de kroon, daar staan al 2 weken pannen (wel omgespoeld) op de aanrecht of kookplaat om afgewassen te worden.. maarja
vaatwasser gaat wel eens per week aan overigens, dus soms gooi ik er een pan bij
en dan sobeit, mensen weten dat ik vrij ongeorganiseerd ben
Als ze daar van houdt, dan liefquote:Op zondag 11 mei 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
![]()
Broer had ook uit naam van babytje vanuit de buik een kaart geschreven voor schoonzus
oh, als ik geen vaatwasser had gehad, dan had ik hier al een welfare check gehad denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserdat klinkt (met nadruk op klinkt) als amper werk!
En chille instelling, doet er ook niet heel erg aan toe als je er zelf geen last van hebt
[..]
Als ze daar van houdt, dan liefik ben niet zo van die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |