Ga nou niet nadenken als je geen piemel hebt.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 slachtofferrol; mensen met kanker liever laten sterven dan medicijn uitvinden
en dan een snoeppapiertje geven ofzoquote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het echt niet leuk, en goed zal ik er ook niet in zijn, voordeel van deze muur is dat het wit op wit was (tegelijkertijd een nadeel)
[..]
en als je er voor staatquote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zolang je achter je eigen keuze staat is het de goede keuze toch
Dat wel. Je leeft natuurlijk eerst voor jezelf.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zolang je achter je eigen keuze staat is het de goede keuze toch
sommige zijn wel beter, als ze echt leuk zijn dan moet ik er hardop om lachenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga wel goed op dit soort programma's. Wist eerst niet of deze ook leuk zou zijn Maar heb je inmiddels genoeg stukjes gezien op internet dat ik denk ja dit is ook wel leuk denk ik.
oke pielemuisquote:Op zondag 11 mei 2025 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga nou niet nadenken als je geen piemel hebt.
Daar zijn juist al die grote oorlogen mee begonnen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan een snoeppapiertje geven ofzoecht van die humor van je ouders
behalve als je kinderen hebtquote:Op zondag 11 mei 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel. Je leeft natuurlijk eerst voor jezelf.
quote:
Gyros bestaat eigenlijk helemaal niet, dat is een afgeleide van döner kebab, en dit is weer bedacht door een Turkse gastarbeider om aan de verarmde en verveelde prostituees en drugverslaafden te voeren op Bahnhof Zoo in Berlijn.quote:
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turkquote:Op zondag 11 mei 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gyros bestaat eigenlijk helemaal niet, dat is een afgeleide van döner kebab, en dit is weer bedacht door een Turkse gastarbeider om aan de verarmde en verveelde prostituees en drugverslaafden te voeren op Bahnhof Zoo in Berlijn.
Getuige de vleeskuttenliefde van Nina Hagen op de vieze damestoiletten aldaar.
ik mag hier niet BBQ'en.. (alleen met zo'n water verdamper of grill apparaat, maar dat is het toch net niet)quote:Op zondag 11 mei 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ook
![]()
het lijkt me oprecht wel eens leuk om hier wat mensen op bezoek te krijgen om te bbqen ofzo, maar zo ver ben ik nog niet sociaal gezien
Ooohja die oorlog krijgen we ook nog een keertje.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turk
*Cyprus zinkt brandend en scheldend weg in de zee*quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een Griek zeggen, dat het is bedacht door een Turk
Nou ja eigenlijk is die nooit opgehouden, alleen even wat rustigerquote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja die oorlog krijgen we ook nog een keertje.
Dit zou een extra reden zijn om hier te komen bbqenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag hier niet BBQ'en.. (alleen met zo'n water verdamper of grill apparaat, maar dat is het toch net niet)
soms wel jaquote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zou een extra reden zijn om hier te komen bbqenik doe het niet in mn eentje maar vind het wel echt heeeerlijk (sowieso buiten zijn en dan gezelligheid met beetje eten en drinken
) en ik heb een échte weber bbq! Die moet gebruikt worden, ooit
![]()
Binnen soort van gourmetten vind ik dan wel weer leuk in mn eentje, doe jij ook wel eens toch?
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis bbqen ook wel. We hebben hier wel een tuin maar het is me verboden. Is wel piek zomergezelligheid eigenlijk.
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooienquote:Op zondag 11 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom???
Ik vind het echt heeeeeeeeeerlijk. Nog beter als iedereen eigen eten meeneemt want dan eet je dingen waar je zelf neit zo snel aan denktbedoel de salades enzo dan voornamelijk
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooien
Mijn moeder heeft er een hekel aan. Komt door m'n vader denk ik.quote:
quote:Ik vind het echt heeeeeeeeeerlijk. Nog beter als iedereen eigen eten meeneemt want dan eet je dingen waar je zelf neit zo snel aan denktbedoel de salades enzo dan voornamelijk
Ik kom er nu aan.quote:
Timbaaltje van maken, knoflook, aardappeltje, mais, peterselie, kruidenboter, klein uitje, rode paprika, plakje courgette en wat cherrytomaatjes in aluminiumfolie wikkelen en lekker fikken.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een salade kun je toch niet op de barbecue gooien
Nog beter!quote:
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolenquote:
aluminiumfolie bestaatquote:Op zondag 11 mei 2025 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolen
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een hekel aan. Komt door m'n vader denk ik.
[..]
Kan je de inktvis nog herinneren?
quote:
quote:
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikkert toch allemaal tussen het rooster door op de kolen
Zo groot is de tuin nietquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?
je hebt gelijk haags, hoewel ik heb een lekker koud biertje en een goed weekend gehadquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
HEEEEEELEMAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAMMMM @:KARZAI
*tuindeur open zetquote:
Daar moet je toch hoedjes van vouwen?quote:
Pijlinktvis ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh wat jammer zeg
Ehm, ja. Het waren van die pijlstaartdingen tochik kan me die herinneren en verder houdt het op
![]()
Hier moet je me even mee helpen?quote:Ik kan me van die bbq bepaalde dingen herinneren. Dat een lomp persoon (haha) voorstelde om naar meneer mongool te kijken staat me misschien nog wel het meest bij, gewoon omdat ik er denk ik nog steeds niet bij kan dat dat serieus was![]()
![]()
quote:En dat ik echt een mini bbq had maar die deed het goooooooooooeeeed
Zo groot is die tuin nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie hebben een grote tuin! Wanneer zijn we welkom?
Het gaat nog spannend worden zo, maar ik denk wel dat jullie nog gewoon kampioen worden...quote:
Ik weet ook dat het lekker weer was, en ik komkommer hadquote:Op zondag 11 mei 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pijlinktvis ja.
[..]
Hier moet je me even mee helpen?
[..]
nou oke duidelijkquote:Op zondag 11 mei 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo groot is die tuin nou ook weer niet hoor
ik begin nu wel te twijfelen hoor het vuur lijkt helemaal weg te zijn bij ajax, pap in de benenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat nog spannend worden zo, maar ik denk wel dat jullie nog gewoon kampioen worden...
Allemaal vreemde mensen in mijn tuin is natuurlijk ook een beetje engquote:
Gaat lekker hequote:
Iedereen verplicht zn werkgever doorgeven en een VOG overhandigen, dan ben je safequote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal vreemde mensen in mijn tuin is natuurlijk ook een beetje eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |