Rustig aan gap, er is wel degelijk sprake van fraude maar het onderzoek loopt nog.quote:
https://www.timesunion.co(...)ttorney-20316868.phpquote:One of the mortgage documents filed in connection with James' purchase of the single-family residence — a notarized power-of-attorney document — was signed as a witness by Jennifer Levy, who is the first deputy attorney general. The second witness on the document was Sharona Parchment, an executive assistant with the attorney general’s office. A spokesman for James did not immediately respond to questions about why Levy and Parchment would have been asked to sign a document related to the attorney general’s purchase of a private residence.
That document, which James also signed, stated: “I hereby declare that I intend to occupy this property as my principal residence.”
Under state law, James' principal residence as a statewide elected official must be in New York.
Maar dat de president een veroordeeld zedendelinquent is dat boeit dan weer niet, want hij is domrechts dus dan is het goed.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
Geld naar kanker is fraude, Faucci is fraude, vaccins zijn fraude, verkiezingsuitslag is fraude. Ja, als die user zegt dat het fraude is, dan zal dat wel kloppen, zeker als het uit dezelfde hoek komt als van bovenstaande fraudezaken. En dat dan weer omdat Koning Donald Fraude zo zijn eigen fantasiewereld hanteert.
Als het onderzoek nog loopt, welke rechter heeft geoordeeld dat er wel degelijk sprake van fraude is?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rustig aan gap, er is wel degelijk sprake van fraude maar het onderzoek loopt nog.
[..]
https://www.timesunion.co(...)ttorney-20316868.php
Kijk, hier is wel door de rechter geoordeeld dat er sprake is van fraude..quote:Op maandag 12 mei 2025 21:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rustig aan gap, er is wel degelijk sprake van fraude maar het onderzoek loopt nog.
[..]
https://www.timesunion.co(...)ttorney-20316868.php
quote:Trump veroordeeld voor fraude, krijgt ruim 354 miljoen dollar boete
Dat is uiteraard een formaliteit, haar handtekening staat immers onder het document dat stelt dat haar vaste verblijfplaats in dat huis in Norfolk is en niet in New York.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het onderzoek nog loopt, welke rechter heeft geoordeeld dat er wel degelijk sprake van fraude is?
Ik blijf dit soort dingen toch leuk vinden, hij bespaart rentebetalingen die voldaan moet worden aan de bank die zelf akkoord was gegaan met die leningen die ze zelf hebben gecontroleerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, hier is wel door de rechter geoordeeld dat er sprake is van fraude..
https://nos.nl/artikel/25(...)miljoen-dollar-boete
[..]
Nah dat hoeft ook weer niet, rikers island is goed genoeg voor haar. Je wil toch niet dat ze er nog een mooie vakantie aan over houd.quote:
Hij is veroordeeld voor fraude.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik blijf dit soort dingen toch leuk vinden, hij bespaart rentebetalingen die voldaan moet worden aan de bank die zelf akkoord was gegaan met die leningen die ze zelf hebben gecontroleerd.
Zoiets noemen we lawfare, doodnormaal in een bananenrepubliek en bij de progressieven uiteraard die het niet kunnen verkroppen dat de gemene oranje man president kan worden ondanks zoveel superieure linkse kandidaten.
Hoe ironisch is het dan ook dat deze corrupte dikke trol leatitia James nu zelf in dat zwaard valt.
Het is bijna poėtisch te noemen wat zich hier afspeelt.
Kortom geen veroordeling.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een formaliteit, haar handtekening staat immers onder het document dat stelt dat haar vaste verblijfplaats in dat huis in Norfolk is en niet in New York.
Ik beweer niet dat het onwettig is, ik beweer dat de aanklacht vergezocht is. Niet zo gek ook als je campagne voert als doel om Donald Trump aan te pakken. Dan moet je flink graven en zoeken om uiteindelijk tot zo’n belachelijke aanklacht te komen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld voor fraude.
En jij beweert dat dat onwettig is![]()
Anyway, waarom is geldt dat dan niet voor James?
Je meet met 2 maten.
Zoals gewoonlijk trek je weer veel te snel je conclusie.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een formaliteit, haar handtekening staat immers onder het document dat stelt dat haar vaste verblijfplaats in dat huis in Norfolk is en niet in New York.
quote:Lowell’s letter said Pulte had “cherry-picked” one mistake in an application package that, he said, included other documents in which James stated multiple times that she would not be residing in the Norfolk home.
“Director Pulte ... absolutely ignored her very clear and all caps statement two weeks earlier to the mortgage loan broker that ‘[t]his property WILL NOT be my primary residence[.] It will be Shamice’s primary residence,’” Lowell wrote, adding that James was only trying to help her niece make a down payment. “In the hundreds of pages that comprise the Norfolk loan application and other mortgage documents, Director Pulte points to a two-page power of attorney that was clearly mistaken and failed to reference Ms. James’ clear and repeated accurate statements.”
Bron
Stel je voor dat de advocaat haar niet probeert te verdedigen lol.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je weer veel te snel je conclusie.
De advocaat van James:
[..]
Stel je voor dat het werkelijk een (administratieve) vergissing is en dat er meerdere documenten zijn die de beschuldiging tegenspreken en waar ook haar handtekeningen onder staan..quote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stel je voor dat de advocaat haar niet probeert te verdedigen lol.
Jij ziet kennelijk zelfs tribalisme in de rechtspraak.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het onwettig is, ik beweer dat de aanklacht vergezocht is. Niet zo gek ook als je campagne voert als doel om Donald Trump aan te pakken. Dan moet je flink graven en zoeken om uiteindelijk tot zo’n belachelijke aanklacht te komen.
Vind je het niet een beetje vreemd dat de bank geen aangifte heeft gedaan? Uiteindelijk is de bank toch het slachtoffer van deze zaak?
Je hoeft overigens geen antwoord te geven hoor ik weet immers dat het niet gaat om recht maar om het aanpakken van Trump en het totale gebrek aan principes zorgt ervoor dat je het helemaal prima vind dat de rechterlijke macht hier voor word misbruikt.
Dit is een van de redenen dat ik ben gaan nadenken over het hebben van principes en of het wel wenselijk is om die principes te dragen als ze niet breed gedragen worden.
Je zet jezelf dan eigenlijk altijd op achterstand, je speelt immers het spel niet met dezelfde regels of een totaal gebrek aan regels.
Wat er dan overblijft is puur tribalisme en dat is dus wat ik eigenlijk al die jaren zie in dit topic.
Vergezochtquote:Op maandag 12 mei 2025 22:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het onwettig is, ik beweer dat de aanklacht vergezocht is. Niet zo gek ook als je campagne voert als doel om Donald Trump aan te pakken. Dan moet je flink graven en zoeken om uiteindelijk tot zo’n belachelijke aanklacht te komen.
Vind je het niet een beetje vreemd dat de bank geen aangifte heeft gedaan? Uiteindelijk is de bank toch het slachtoffer van deze zaak?
Je hoeft overigens geen antwoord te geven hoor ik weet immers dat het niet gaat om recht maar om het aanpakken van Trump en het totale gebrek aan principes zorgt ervoor dat je het helemaal prima vind dat de rechterlijke macht hier voor word misbruikt.
Dit is een van de redenen dat ik ben gaan nadenken over het hebben van principes en of het wel wenselijk is om die principes te dragen als ze niet breed gedragen worden.
Je zet jezelf dan eigenlijk altijd op achterstand, je speelt immers het spel niet met dezelfde regels of een totaal gebrek aan regels.
Wat er dan overblijft is puur tribalisme en dat is dus wat ik eigenlijk al die jaren zie in dit topic.
Ja, schaamteloos.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loyk7cf5ac22
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet dan minstens een link in je post!quote:
Trump liegt natuurlijk weer over die grote kans dat blanke boeren vermoord worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 05:40 schreef Kijkertje het volgende:
Zo begaan met die vluchtelingen!
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3loy7tumn2w2e
[ afbeelding ]
Krijgen vast gratis land!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |