Ik kan hier geen cijfers over vinden eigenlijk. Jij wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Desondanks zien we in Nederland volgens mij dezelfde trends.
de lafaard heeft blijkbaar ingezien dat handelstarieven verhogen niet zo slim was...quote:02:03
Er komt een 'gehele reset' in de handelsrelatie tussen de Verenigde Staten en China. Dat zei de Amerikaanse president Trump zaterdagavond op Truth Social. Volgens hem is er op een vriendelijke en constructieve manier onderhandeld en is er grote vooruitgang geboekt in het Zwitserse Genève.
Trump sprak de wens uit dat China zich opent voor Amerikaanse handelswaar.
Het handelsoverleg tussen China en de Verenigde Staten in Genève werd eerder zaterdag afgebroken, meldden bronnen aan de persbureaus Reuters en AFP. Zondag gaan de besprekingen naar verwachting verder.
Het is het eerste overleg tussen China en de VS sinds president Donald Trump een handelsoorlog ontketende tussen de beide landen. De VS hebben heffingen van 145 procent opgelegd op Chinese goederen. China heeft gereageerd met heffingen van 125 procent op Amerikaanse producten. Trump heeft inwoners van de VS beloofd dat de importheffingen uiteindelijk een positief een effect zullen hebben, vooralsnog zorgen ze enkel voor hogere kosten.
Ja, die trekt de zoveelste keutel weer in.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de lafaard heeft blijkbaar ingezien dat handelstarieven verhogen niet zo slim was...
Wat zijn aanhangers vervolgens ook grif zullen geloven, helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die trekt de zoveelste keutel weer in.
En gaat dat natuurlijk als een overwinning brengen.
Om het hier te gaan uitzenden met verwijzingen naar Biden of Obama die nooit zulke goede deals konden hebben gesloten.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zijn aanhangers vervolgens ook grif zullen geloven, helaas.
Met het zeer actuele gedicht wil ik niet stil zijn:quote:bron: NYPost 08mei25
Pete Hegseth says troops with gender dysphoria have 30 days to leave service voluntarily: ‘TRANS is out at the DOD’
Defense Secretary Pete Hegseth announced Thursday that active-duty transgender troops will have 30 days to voluntarily separate from the military before being forced out.
Hegseth’s announcement comes two days after the Supreme Court ruled in favor of the Trump administration and restored President Trump’s Jan. 27 executive order directing the Pentagon to discharge service members who identify as transgender.
IoU met Hegseth in zijn Join-or-Die tatoemode, zijn bezig hun autocratische kant te ontwikkelen door andersdenkenden en anderszijnde elementen in de USA samenleving; te verwijderen van taak, zaak en daad.quote:Toen de nazi's de communisten arresteerden, heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten, heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen vakbondslid.
Toen ze de Joden opsloten, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen Jood.
Toen ze mij kwamen halen
was er niemand meer, die nog protesteren kon.
En dit zijn ook nog eens mensen die bereid zijn in het leger te dienen en misschien zelfs wel hun leven te geven voor hun land, die worden nu in hun gezicht gespuugd om een anti woke puntje te scoren. Hoezo is dit belangrijk voor Amerika?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:07 schreef Vallon het volgende:
Artikeltje dat mij toch weer even raakte......
[..]
Met het zeer actuele gedicht wil ik niet stil zijn:
[..]
IoU met Hegseth in zijn Join-or-Die tatoemode, zijn bezig hun autocratische kant te ontwikkelen door andersdenkenden en anderszijnde elementen in de USA samenleving; te verwijderen van taak, zaak en daad.
Hoe kan het dat een Hooggerechtshof dat moet opkomen voor ieders vrijheden, nu mensen laat uitsluiten terwijl ze volledig functioneren maar niet voldoen aan een conservatief wensbeeld ?
Eerst de tradedeals opzeggen, en dan sier maken met nieuwe trade deals die hetzelfde inhouden als de vorige deal.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
Navarro een maand geleden: 90 deals in 90 days
Bekijk deze YouTube-video
Lutnick vandaag: over the next 3 months trade deal after trade deal
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lovlcnquuk2s
[ afbeelding ]
Het nieuwe 'health plan in 2 weeks' uit Trump 1 zeg maar ....
Sufkut.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst de tradedeals opzeggen, en dan sier maken met nieuwe trade deals die hetzelfde inhouden als de vorige deal.
En Maga juigt juicht.
De BBB en de minister van immigratie proberen dat in NL ook, zelfde resultaat. Maar dan zonder het "... juicht" stukjequote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst de tradedeals opzeggen, en dan sier maken met nieuwe trade deals die hetzelfde inhouden als de vorige deal.
En Maga juigt.
Nee, dit wordt zelfs door Maga toegejuicht, terwijl de president absoluut niets voor hen doet.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[ x ]
Tegenwoordig is er niemand meer die hier nog van opkijkt
Ik denk dat dit de “deals” zijn waar hij telkens over spreekt.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[ x ]
Maar die Hunter Biden....quote:Op zondag 11 mei 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt zelfs door Maga toegejuicht, terwijl de president absoluut niets voor hen doet.
And her e-mails…..quote:
Het is ergens ook wel treffend dat Bernie nu het gezicht van de Democraten isquote:
Dat vliegtuig gaat nog lekker zijn dan Pete Hegseth op een bourbon binge qua security clearances.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[ x ]
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vliegtuig gaat nog lekker zijn dan Pete Hegseth op een bourbon binge qua security clearances.
@Chivaz en @HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?quote:
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
Ruggengraatgebrek ?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |