quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vliegtuig gaat nog lekker zijn dan Pete Hegseth op een bourbon binge qua security clearances.
@Chivaz en @HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?quote:
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
Ruggengraatgebrek ?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat heeft nooit gemogen sinds er een Grondwet is. Niet zonder de toestemming van het Congres.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.
Trump administration poised to accept 'palace in the sky' as a gift for Trump from Qatar: Sourcesquote:Clause 8 Titles of Nobility and Foreign Emoluments
No Title of Nobility shall be granted by the United States: And no Person holding any Office of Profit or Trust under them, shall, without the Consent of the Congress, accept of any present, Emolument, Office, or Title, of any kind whatever, from any King, Prince, or foreign State.
Met andere woorden, van omkoping of iets dergelijks is vooralsnog geen sprake.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat heeft nooit gemogen sinds er een Grondwet is. Niet zonder de toestemming van het Congres.
Article I, Section 9, Clause 8
[..]
Trump administration poised to accept 'palace in the sky' as a gift for Trump from Qatar: Sources
[ afbeelding ]
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat als dat wel zou mogen leiders omgekocht kunnen kunnen worden? Dat dat nog uitgelegd moet worden ...
Waar beweer ik dat? Je vroeg welke wet er overtreden werd bij het aannemen van dit soort exorbitante giften die in waarde vele malen groter is dan de omkoping waar Biden onterecht van beschuldigd werd door Trump & Co.quote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met andere woorden, van omkoping of iets dergelijks is vooralsnog geen sprake.
Misschien kan de EU hem een buitenverblijf geven in de bergen van Zuid Duitsland...bovenop de Kehlstein misschien?quote:Op maandag 12 mei 2025 07:13 schreef Basp1 het volgende:
Nou eens kijken waarmee de volgende omkopende natie gaat komen om deze van enige ethiek gespeende circusdirecteur te pleasen.
Ik moet zeggen, je act is overtuigend. Of is t alleen corruptie als Biden ‘t zou doen?quote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met andere woorden, van omkoping of iets dergelijks is vooralsnog geen sprake.
Kiek, zoals voorspeld wordt dit gewoon weer goedgepraat.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.
En ik denk dat kim jung hem wel dat grootste hotel van het land kan laten exploiteren als trump tower Korea.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Misschien kan de EU hem een buitenverblijf geven in de bergen van Zuid Duitsland...bovenop de Kehlstein misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |