quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vliegtuig gaat nog lekker zijn dan Pete Hegseth op een bourbon binge qua security clearances.
@Chivaz en @HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?quote:
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
Ruggengraatgebrek ?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
@:Chivaz en @:HowardRoark kunnen vast wel uitleggen waarom corruptie en het gebrek aan ruggengraat van domrechts juist goed is, toch?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent zeker een hysterische liberale vrouw?
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat heeft nooit gemogen sinds er een Grondwet is. Niet zonder de toestemming van het Congres.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.
Trump administration poised to accept 'palace in the sky' as a gift for Trump from Qatar: Sourcesquote:Clause 8 Titles of Nobility and Foreign Emoluments
No Title of Nobility shall be granted by the United States: And no Person holding any Office of Profit or Trust under them, shall, without the Consent of the Congress, accept of any present, Emolument, Office, or Title, of any kind whatever, from any King, Prince, or foreign State.
Met andere woorden, van omkoping of iets dergelijks is vooralsnog geen sprake.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat heeft nooit gemogen sinds er een Grondwet is. Niet zonder de toestemming van het Congres.
Article I, Section 9, Clause 8
[..]
Trump administration poised to accept 'palace in the sky' as a gift for Trump from Qatar: Sources
[ afbeelding ]
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat als dat wel zou mogen leiders omgekocht kunnen kunnen worden? Dat dat nog uitgelegd moet worden ...
Waar beweer ik dat? Je vroeg welke wet er overtreden werd bij het aannemen van dit soort exorbitante giften die in waarde vele malen groter is dan de omkoping waar Biden onterecht van beschuldigd werd door Trump & Co.quote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met andere woorden, van omkoping of iets dergelijks is vooralsnog geen sprake.
Misschien kan de EU hem een buitenverblijf geven in de bergen van Zuid Duitsland...bovenop de Kehlstein misschien?quote:Op maandag 12 mei 2025 07:13 schreef Basp1 het volgende:
Nou eens kijken waarmee de volgende omkopende natie gaat komen om deze van enige ethiek gespeende circusdirecteur te pleasen.
Ik moet zeggen, je act is overtuigend. Of is t alleen corruptie als Biden ‘t zou doen?quote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kiek, zoals voorspeld wordt dit gewoon weer goedgepraat.quote:Op maandag 12 mei 2025 03:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mag de VS geen giften meer aannemen? Ik ben erg benieuwd welke wet hier overtreden word en waarom dat uitgelegd moet worden.
En ik denk dat kim jung hem wel dat grootste hotel van het land kan laten exploiteren als trump tower Korea.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Misschien kan de EU hem een buitenverblijf geven in de bergen van Zuid Duitsland...bovenop de Kehlstein misschien?
Een deel van de ambassade van de VS in Moskou werd ooit afgebroken omdat men ervan overtuigd was dat het ding zo vol met afluisterapparatuur zat dat het een onbegonnen zaak was om ieder apparaat te vinden.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:04 schreef BBach het volgende:
Gift of omkoping daar gelaten (al lijkt me dit een duidelijke bribe). Zo'n toestel kan je veiligheidsdienst gewijs toch nooit toelaten. Het zou gek zijn mochten ze dat niet ergens proberen voorzien van afluisterapparatuur. Doet me denken aan die houten seal of America oid als geschenk aan een Amerikaanse ambassadeur. 'The Thing'
Aangezien deze administratie ervan overtuigd is dat een homebrew Signal vervanger de noodzaak voor een SCIF vervangt ben ik ervan overtuigd dat dit vliegtuig met vlag en wimpel slaagtquote:Op maandag 12 mei 2025 09:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een deel van de ambassade van de VS in Moskou werd ooit afgebroken omdat men ervan overtuigd was dat het ding zo vol met afluisterapparatuur zat dat het een onbegonnen zaak was om ieder apparaat te vinden.
Maar deze 747-8 zal vast brandschoon zijn, bron: trust me bro.
De veiligheidsdiensten zullen waarschijnlijk eisen dat dit toestel tot op het laatste boutje uit elkaar geschroefd wordt ter controle. Echter ben je dan jaren verder, en daar heeft Trump geen zin in.
Om nog maar niet te beginnen over het ontbreken van alle electronic counter measures en andere veiligeheidssystemen.
LOLquote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2025 05:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En al helemaal niet als dat kado als regeringsvliegtuig moet gaan fungeren. Nooit gedacht het met haar eens te zijn (wat betreft het niet aan kunnen nemen dan)quote:Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
Wanneer Laura Looney slimmer (b)lijkt te zijn dan Trump:
[ afbeelding ]
Chivaz vindt het pas verdacht als die jurken Trump een envelop overhandigen en letterlijk tegen hem zeggen dat hij wordt omgekocht.quote:
Alleen indien iemand daar transgender is. Anders is het één van de geweldige deals die Trump doet.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chivaz vindt het pas verdacht als die jurken Trump een envelop overhandigen en letterlijk tegen hem zeggen dat hij wordt omgekocht.
Dan krijg je een "Jamaar, ze bedoelden het niet zo."quote:Op maandag 12 mei 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chivaz vindt het pas verdacht als die jurken Trump een envelop overhandigen en letterlijk tegen hem zeggen dat hij wordt omgekocht.
Ik weiger ook te geloven dat er zulke mensen bestaan die niet aan het trollen zijn maar het echt menen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:03 schreef Monolith het volgende:
Je vraagt je af wie dat soort mensen nog voor de gek proberen te houden en waarom. Je woont niet in de VS. Je kunt je best druk maken om beleid dat ons hier raakt, maar je kunt wel met enige objectiviteit kijken naar de mate van nepotisme en dan maak je jezelf natuurlijk onsterfelijk belachelijk als je hier braaf meebralt over vermeende corruptie van de zoon van Biden of een enorme halszaak maakt van emails van Clinton en al het nepotisme en schaamteloze zelfverrijking van Trump en zijn familie goedpraat.
Mwa, wat ik uit deze quote denk te begrijpen is dat Loomer (volgens mij) enkel en alleen tegen deze gift is omdat deze afkomstig is van 'jihadists in suits' die 'Iraanse proxies' financieel steunen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"We concluded that we have shared interests and we both have an interest in balanced trade. The U.S. will continue moving towards that," Bessent said.
Ik denk dat ze het echt menen. 'Owning the libz' is nog steeds erg belangrijk hè.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weiger ook te geloven dat er zulke mensen bestaan die niet aan het trollen zijn maar het echt menen.
De lat ligt dan ook niet heel hoog hè.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nogal naïef.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weiger ook te geloven dat er zulke mensen bestaan die niet aan het trollen zijn maar het echt menen.
Niets nieuws, toch? Hij kan echt letterlijk een burger doodschieten en ze leggen het dan nog uit als 'terecht'.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:03 schreef Monolith het volgende:
Je vraagt je af wie dat soort mensen nog voor de gek proberen te houden en waarom. Je woont niet in de VS. Je kunt je best druk maken om beleid dat ons hier raakt, maar je kunt wel met enige objectiviteit kijken naar de mate van nepotisme en dan maak je jezelf natuurlijk onsterfelijk belachelijk als je hier braaf meebralt over vermeende corruptie van de zoon van Biden of een enorme halszaak maakt van emails van Clinton en al het nepotisme en schaamteloze zelfverrijking van Trump en zijn familie goedpraat.
dan weet je idd voldoende jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Toch mooi dat degenen die deze 'gift' prima vinden destijds over de rooie gingen over het appartement/penthouse (die zonder nietjes in de navel) dat Pechtold kreeg...
Heeeeel misschien 'take' ik 'a bullet' voor mijn vrouw en kind, al denk ik dan wel tijdens het springen voor de kogel 'wtf hebben jullie gedaan?'. Ik heb best veel mensen hoog zitten, maar voor niemand take ik a bullet. Ik ben groot fan van Arne Slot, als die morgen ineens de racistische narcist uithangt, dan ben ik snel geen fan meer, in plaats van die man dan overal te verdedigen alsof het een onschendbare koning is.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zelfs dan nog is het terecht 'omdat die man de VS aan het redden is'.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige soort mens bij wie zoiets lukt is iemand die extreem hebzuchtig en extreem dom is, kortom: de huidige president van Amerika. Hoe bijna 50 % van de bevolking hier niet doorheen heeft kunnen kijken en zich heeft laten verblinden en verdoven ( in de betekenis van on-horend) is werkelijk een raadsel. Hoe nog steeds bijna 40% de man op zijn varkensoogjes gelooft en in zijn retoriek van liegen en schuld afschuiven blijft geloven en hem blijft vereren als een god is een nog groter raadsel.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En al helemaal niet als dat kado als regeringsvliegtuig moet gaan fungeren. Nooit gedacht het met haar eens te zijn (wat betreft het niet aan kunnen nemen dan)
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De enige soort mens bij wie zoiets lukt is iemand die extreem hebzuchtig en extreem dom is, kortom: de huidige president van Amerika. Hoe bijna 50 % van de bevolking hier niet doorheen heeft kunnen kijken en zich heeft laten verblinden en verdoven ( in de betekenis van on-horend) is werkelijk een raadsel. Hoe nog steeds bijna 40% de man op zijn varkensoogjes gelooft en in zijn retoriek van liegen en schuld afschuiven blijft geloven en hem blijft vereren als een god is een nog groter raadsel.
Propaganda door maar leugens te herhalen en de zichtbare beïnvloeding daardoor is geen raadsel maar overduidelijk aanwezig bij Fox dat een marktaandeel van meer dan 60% heeft.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe bijna 50 % van de bevolking hier niet doorheen heeft kunnen kijken en zich heeft laten verblinden en verdoven ( in de betekenis van on-horend) is werkelijk een raadsel.
Wanneer een groot deel van een volk dusdanig gebrainwashed kan worden dat het vernietigen van een ander volk, baby's inclusief, in vernietigingsfabrieken een verdedigbaar idee is, dan is het toch niet zo vreemd om te beseffen dat MAGA's en would-be MAGA's als Chivaz en HR echt bestaan en echt denken dat ze een goede zaak verdedigen?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het onderdeel voelen van een groter geheel, terwijl je normaal genegeerd wordt, dat kan een gevaarlijke cocktail zijn. Dat was mooi neergezet in The Wave.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wanneer een groot deel van een volk dusdanig gebrainwashed kan worden dat het vernietigen van een ander volk, baby's inclusief, in vernietigingsfabrieken een verdedigbaar idee is, dan is het toch niet zo vreemd om te beseffen dat MAGA's en would-be MAGA's als Chivaz en HR echt bestaan en echt denken dat ze een goede zaak verdedigen?
Het beangstigende van alle dictators en autocraten zijn niet de individuen zelf, het zijn de blinde volgelingen en de stupide meelopers.
Nee, dat gebeurt wel vaker, zulke tekst wordt vertaald naar verschillende talen en daarom laten ze zoiets leeg. Als je het dan vergeet in te vullen, kijk je naar een leeg vlak.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Beathoven het volgende:
Iemand met Amazon Prime hier?
In de VS heeft Besos' Amazon de introductietekst bij Riddley Scott's Robin Hood weggephotoshopped. Het perkament is nu leeg
Er stond:
"In times of tyranny and injustice, when law opresses the people, outlaw takes his place in history"
Ben benieuwd of ze dat ook hier censureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |