SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Alleen als het bloot staal is. Of bij gietijzeren pannen. Een wok met een coating er op moet je dat dus vooral niet bij doen.quote:
de naaistreek geleverd?quote:
ik house of gamesquote:
Nee ik was afgeleid door iets andersquote:
Nee met coating niet. Maar als 't geen coating heeft, dan zeker welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als het bloot staal is. Of bij gietijzeren pannen. Een wok met een coating er op moet je dat dus vooral niet bij doen.
goh, verrassendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik was afgeleid door iets anders
Weer door je importhond?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik was afgeleid door iets anders
Ik heb hem nu opstaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ja er staat sinds vandaag weer een misdaaddocu op Netflix
Hebben jullie die al gezien @:ama en @:Cherrylips.
Ik ga hem denk ik morgen kijken..
oh, nee dat heb ik ook, en op mn derde scherm staat whatsapp/discord/email open (die zijn niet zo drukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Nee op het ene scherm heb ik KSC, op het andere Youtube!
ik ben met 3 schermen gewoon een vreemde eend hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maar 1 scherm. Ik hoor er zo als gebruikelijk niet bij...
Lose.quote:
Net ook al met know en nowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lose.
Anders voelt het voor jou wanneer je wint als je los bent.
Lijkt me niet de bedoeling
Ja, bijzonder wel.quote:
jawel hoor, ik heb ook maar 1quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik alleen maar m'n foon schermpjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
er zijn vast mensen die intresse hebben in dit bed:Krijg ik haar d'r bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Shit.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel fijn dat er een ruimtesonde uit de lucht komt vallen vannacht, mogelijk in Nederland, en dat de voorspellingen niet accurater zijn dan ergens tussen 3:00 en 11:00
Waterlooquote:
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waterloo
Ik was verslagen, jij won de oorlog
Waterloo
Ik beloof je voor altijd lief te hebben
Waterloo
Ik kon niet ontsnappen, zelfs niet als ik dat wilde
Waterloo
Wetende dat mijn lot is om bij jou te zijn
Wa-Wa-Wa-Wa-Waterloo
Eindelijk mijn Waterloo onder ogen zien
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedje
Ik expres niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedje
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met wat hormonen en als je stopt met scheren vast wel.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
er zijn vast mensen die intresse hebben in dit bed:Neuh. Want als ik dat neerzet waar m'n bed staat moet ik door die kleine gaten tv kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met wat hormonen en als je stopt met scheren vast wel.
Vond ik welquote:
Als het hier is, zal het ongeveer tussen die twee tijden in zitten, dus rond 7:30.quote:
Van mieren?quote:
In DTS posten best veel ongedierten dus wat dat betreft...quote:
moet wel heel bijzonder zijn wil werk mij nu bellen`quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, werk hangt weer aan de telefoon drie keer terwijl ik net een paar uur thuis ben. Vakantie is écht voorbij
Nou ja zeg bósquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In DTS posten best veel ongedierten dus wat dat betreft...![]()
![]()
waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel heel bijzonder zijn wil werk mij nu bellen`
Is je onkruid al weg?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef kree het volgende:
nou even kijken hoe het hier gaat
Hoi allenkom hier niet zo vaak
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??quote:
Moet je er ook meteen mee aan de slag?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, werk hangt weer aan de telefoon drie keer terwijl ik net een paar uur thuis ben. Vakantie is écht voorbij
de Japanse duizendknoop doel je op? Ellende is het, ik moet hovenier denk weer ff bellen. Niet alleen voor dat maar ook voor de rest denkquote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Ja hoor best wel nu het weer weekend is. En met jou?
Doe jezelf niet tekort.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??
Jij hebt best normaal verstandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??
alleen adviserenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er ook meteen mee aan de slag?
ja daar doelde ik op jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
de Japanse duizendknoop doel je op? Ellende is het, ik moet hovenier denk weer ff bellen. Niet alleen voor dat maar ook voor de rest denk
heb je al wat gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef kree het volgende:
tis ook moederdag, gelukkig dat dat nog op de radio is, LOL. want onthou die data nooit
maar oke ff aan denken wss wel handig.
Uit eten is altijd leuk. Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend
Eerder vanmiddag bij crematie (niet in het vuur) moeder collega.
Morgen mij m'n moeder op visite, zondag immers moederdag.
Zondag om zelfde reden naar schoonouders.
Het is dat we zondag waarschijnlijk uit gaan eten anders was er weinig aan dit weekend
nouja min of meer alles groeit onwijs hard weer hier in de tuin. en echt het was weg voor na zomer vorig jaar. maar damn. oerwoud gaat het alweer worden. Moet dit keer wel ff duidelijk afspreken dat ze dingen definitief ff zo weghalen dat ze ook niet gelijk weer opkomen,.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt best normaal verstand
[..]
alleen adviseren
[..]
ja daar doelde ik op ja
Nog 2 dagen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef kree het volgende:
tis ook moederdag, gelukkig dat dat nog op de radio is, LOL. want onthou die data nooit
maar oke ff aan denken wss wel handig.
Oh God, is het weer zover.quote:
Dat valt dan nog mee. Ben blij dat ik dat tegenwoordig een stuk minder heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt best normaal verstand
[..]
alleen adviseren
[..]
ja daar doelde ik op ja
ZEGquote:
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?quote:
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?quote:
verhuizenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja min of meer alles groeit onwijs hard weer hier in de tuin. en echt het was weg voor na zomer vorig jaar. maar damn. oerwoud gaat het alweer worden. Moet dit keer wel ff duidelijk afspreken dat ze dingen definitief ff zo weghalen dat ze ook niet gelijk weer opkomen,.
heb er wel weer paar honderd euro voor over. hoewel hoop niet net zo duur als vorig jaar.
ik denk klein kadoojte of iets nog kopen, het maakt mijn ma ook niet zoveel uit, als ik er maar ben ofzo is ook al goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nog 2 dagen ja.
Ga lekker met m'n ma uit eten
Maar dan verhongeren ze misschienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou gewoon de brug omhoog gooien en we zien morgenochtend wel wat die vermeende invasie is.
Je maakt me bangquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Als er dan geen ruimtesonde op ons dorp gevallen is dan.
Oh dat is wel fijn dat jullie weer op goede voet staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk klein kadoojte of iets nog kopen, het maakt mijn ma ook niet zoveel uit, als ik er maar ben ofzo is ook al goed.
Maar hoewel beetje bijgetrokken allemaal onderhand, had dikke vete enzo met mijn ma. Maarja joh vorige week weekendje weg geweest met haar en rest kinderen en aanhang en kleinkinderen. En was onwijs gezellig. Dus we staan wel op goeie voet met elkaar.
ik sprak die meid, eentje dus van die ik het eerder over heb gehad, die had ook eengezinswoning. en ok huurprijs nadat ze dacht ga naar appartement. 300 euro hoger. 900, dus. ik zit hier voorlopig ff best hoewel ik het best op zou willen geven voor anderen tegen iets anders appartement tegen zelfde prijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?
[..]
verhuizen
En je bent blij omdat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat de kans toeneemt dat de aarde wordt geraakt door een asteroide![]()
wil je niet een keer gaan kopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik sprak die meid, eentje dus van die ik het eerder over heb gehad, die had ook eengezinswoning. en ok huurprijs nadat ze dacht ga naar appartement. 300 euro hoger. 900, dus. ik zit hier voorlopig ff best hoewel ik het best op zou willen geven voor anderen tegen iets anders appartement tegen zelfde prijs.
In 2874?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat de kans toeneemt dat de aarde wordt geraakt door een asteroide![]()
ja zoiets. het hoeft ook niet duur te zijn voor mijn ma weet ik wel. het gaat meer om het idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn dat jullie weer op goede voet staan.
Gewoon wat leuks voor d'r halen.
Oooowoowowowwooooow🎶quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De rijm ook gewoon:
Maybe he's no Romeo, but he is my one man show
Dat is allang niet meer relevant. De echte spanning zit hem nu in de kans dat ie de maan gaat raken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.quote:
Wat leuk zeg..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn spaargeld is ongeveer 40.000 en heb geen backup van ouders ofzo.quote:
Ze psychisch is nuquote:
Daar gaat je huisje in het bosquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Wat hou je er toch ook een rare gedachtegang op na Muis.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Noounounounouquote:
Hangt er van af waar je iets wil kopen. En wát je wil kopen. Op jouw salaris moet dat best lukken. Waarom laat je je niet gewoon eens adviseren of win je niet een keer advies in (vrijblijvend) bij een hypothekert ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
mijn spaargeld is ongeveer 40.000 en heb geen backup van ouders ofzo.
Tot nu toe denk ik nog dat dit de voordeligste optie is, want zou ook niet weten wat ik moet kopen ofzo. dat is vanaf 350-400 ton ofzo. als er al wat is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze psychisch is nuZe luistert Abba, kom op.
ah, een brandweermanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat dan de boel in de hens moet staan ofzo?
kan maar heb er niet zo'n haast mee? hoef ook niet eens een groter huis ofzo. He tis al groot zat waar ik nu zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je iets wil kopen. En wát je wil kopen. Op jouw salaris moet dat best lukken. Waarom laat je je niet gewoon eens adviseren of win je niet een keer advies in (vrijblijvend) bij een hypothekert ?
Ik geloof niet in God en denk ik ook niet dat hij de mens geschapen heeft. Maar mocht dit wel zo zijn, was het hopelijk niet de bedoeling dat de mens zou worden wat het nu is geworden..quote:
quote:
Spongebob met Jellyfish Jamquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van ABBA tot Tiffany, waar zit je nu, na Deniece Williams?
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:19 schreef kree het volgende:
huur eigenlijk beetje scheef wel nu ivm sociale woningbouw en ik eigenlijk nu meer verdien om er recht op te hebben.
Maar oke er is nog 18.000 studieschuld ook die ik moet terug betalen in termijnen.
Tevreden zijn is ook wat waard toch? Lekker blijven zitten dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
kan maar heb er niet zo'n haast mee? hoef ook niet eens een groter huis ofzo. He tis al groot zat waar ik nu zit.
Dus en reken voor ik helemaal uit de shit kwam is nog geen 3 jaar geleden. Ik zit niet zo te wachten op weer verhuizen en alles nieuw nieuwe zorgen etc etc.
Wat dat betreft is het nu prima eigenlijk.
Ik heb de controle handmatig gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?
Ik denk niet dat hij dat zo had bedacht nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God en denk ik ook niet dat hij de mens geschapen heeft. Maar mocht dit wel zo zijn, was het hopelijk niet de bedoeling dat de mens zou worden wat het nu is geworden..
Ah ja. Maar ik heb een leidinggevende functie dus ik krijg wel telefoontjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik pak meestal gewoon bestellingen in.. dus, waarom bellen...
alleen als alarm afgaat kan ik gebeld worden door de alarmcentrale
En Voguequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van ABBA tot Tiffany, waar zit je nu, na Deniece Williams?
gaat erom wat je verdiende toen je de woning kreeg, niet over nu. Dus eigenlijk heb je ''geluk''.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:19 schreef kree het volgende:
huur eigenlijk beetje scheef wel nu ivm sociale woningbouw en ik eigenlijk nu meer verdien om er recht op te hebben.
Maar oke er is nog 18.000 studieschuld ook die ik moet terug betalen in termijnen.
omdat rente 1% is op schuld. en inflatie 17% ondermeer onderhand. oftewel mijn schuld wordt minder waard en wat ik spaar veel meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..
Visitatie en zo?quote:
ik moet de boel runnen als de baas er niet is, maar dan ook alleen op werk.. buiten werktijd is er geen enkele reden om mij te bellenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja. Maar ik heb een leidinggevende functie dus ik krijg wel telefoontjes
Bewonderingswaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en compleet zonder alcohol of drugs vanavond
Lekker rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet de boel runnen als de baas er niet is, maar dan ook alleen op werk.. buiten werktijd is er geen enkele reden om mij te bellen
het heeft een veel groter voordeel dan die paar centen van de rente: schuldenvrij levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:24 schreef kree het volgende:
met andere woorden ineens alles aflossen wat ik zou kunnen, heeft geen voordeel, het geld levert meer op om te houden als wat de rente kost op die lening.
is dat een prestatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en compleet zonder alcohol of drugs vanavond
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?
jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?
naja schulden relatief enzo want is studie lening. voor de rest heb ik niks?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
het heeft een veel groter voordeel dan die paar centen van de rente: schuldenvrij leven
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doetquote:
ze leest gewoon mee héquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doet
Ik vind je bijzonder liefquote:
Ik heb daar echt bout aanquote:
Drugs nodig hebben om te doen zoals ik doequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doet
Gast.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
Heb niks tegen Inimini en vind 'r een leuke aanwinst en een leuk persoon! Maar af en toe denk ik wel echt, Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
aanwinst??quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
Heb niks tegen Inimini en vind 'r een leuke aanwinst en een leuk persoon! Maar af en toe denk ik wel echt, Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Jezus gast, echt, wil je respect, toon respect.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
ik ook niet? allemaal soms te veel vooroordelen. hebben is ook nooit handig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
wraak nemen is voor mietjes, het is meestal altijd goed uit te praten (ik spreek uit ervaringquote:
Ach ik liep maar een beetje te geinen en kijk hoe er over heen gevallen wordquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
wraak nemen is voor mietjes, het is meestal altijd goed uit te praten (ik spreek uit ervaring)
ja snap ik wel. ook fan van datquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach ik liep maar een beetje te geinen en kijk hoe er over heen gevallen word
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Haha, ik gedroeg me als een debiel, en nu denken jullie allemaal dat ik een sukkel ben."quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
denk ik niet iig? hoewel wat had je allemaal gezegd? LOLquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Haha, ik gedroeg me als een debiel, en nu denken jullie allemaal dat ik een sukkel ben."
Nou, tel uit je winst.
Ja, maar neem mij vooral lekker serieus.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig heb ik er een bijpassend liedje bij
Bekijk deze YouTube-video
Jij? Haha nooit en nimmer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, maar neem mij vooral lekker serieus.
Nou waarom er dan zo serieus op in gaanquote:
Nee hoor, ik niet, wat is er mis?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen in dit topic vanavond dronken ofzo?
De sfeer is ietwat apart inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou waarom er dan zo serieus op in gaan
Omdat je irritant bent en jezelf ongewenst maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou waarom er dan zo serieus op in gaan
komt wat van DTS onder andere ik ff bij. dus naja maar is topic sfeer meer als dat het dronken is wss. is hier anders en snap ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie wel dat je de brug niet goed hebt bewaakt koensquote:
gelukkig niet zeg, al val ik wellicht niet onder "iedereen in dit topic"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
De drugs- en drankverslaafde PAAZ afdeling van DTS is er.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik noem geen namen, maar iemand is er raar geobsedeerd door mijn gedrag
Ik kan hier dus niets mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
komt wat van DTS onder andere ik ff bij. dus naja maar is topic sfeer meer als dat het dronken is wss. is hier anders en snap ik.
Jij hoort bij het meubilair maar jou bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, al val ik wellicht niet onder "iedereen in dit topic"
hoeft denk ik ook niet?quote:
Ja niet bij mij, ik heb niks in huis. Misschien in een ontsmettingsmiddel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt door de alcohol vermoed ik zo. Ja bij hem he.
Niet eens vertalen?quote:
wat de meest slechte president ooit is van USAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je trump probeert te ondertitelen.
MFGAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je trump probeert te ondertitelen.
Don't go there, Kree. Pleasequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat de meest slechte president ooit is van USA
Vive la France, Vive la republiquequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom wil ik Frankrijk great maken?
Dan loopt 't hier helemaal uit de klauwen nu ik hier postquote:
viva charle de gaulle...quote:
Foquevillequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom wil ik Frankrijk great maken?
Oh ik heb nog maar 25 minuten gekeken. Heb de laatste weken een beetje moeite met concentreren op dingen op TV. Maar ik ga hem wel uitkijken hoor.quote:
Die was zó goed!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
Enige waar ik wel zes afleveringen van heb gekeken in de laatste paar weken is Gerard Joling zijn reality Show.
Nee, ho. Dat is het meest zorgwekkende gedrag dat ik vanavond gezien heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
Enige waar ik wel zes afleveringen van heb gekeken in de laatste paar weken is Gerard Joling zijn reality Show.
Foqueville zal rijzenquote:
Niet naar de Disco??quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even Tiffany meepakken en dan is het onderweg naar droomland
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De drugs- en drankverslaafde PAAZ afdeling van DTS is er.
Misschien moeten we tijdelijke visa gaan invoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen op de brug voortaan 3000 euro toegangsgeld voor Foqueville laten eisen.
Uiteindelijk kom je wel weer in een flow. Weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
De weekenden zijn echt saai tegenwoordig. Mweh.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om te doen zoals ik doe
ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt vergelijkbaar met een relatie van een aantal maanden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je wel weer in een flow. Weet hoe je je voelt
Neem me meequote:
en inwendig onderzoekquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen op de brug voortaan 3000 euro toegangsgeld voor Foqueville laten eisen.
Nee oke, de relatie die ik met haar had was een flink stuk korter. Maar het punt blijft 't zelfde. Ja het is ontzettend kut, en het is een leegte. En uiteindelijk vul je die echt wel weer op hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt vergelijkbaar met een relatie van een aantal maanden.
Scheveningen laten zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we tijdelijke visa gaan invoeren
Ik zou gewoon blaas- en drugstesten uitvoerenquote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je wel weer in een flow. Weet hoe je je voelt
Kijk uit voor de vallende satellietquote:
Komt omdat je geen Brad Pitt bent, daarvan denk je, nou toch maar eventjes aandachtig lezen hoor want die knakker heeft er echt wel verstand van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Prima. Probeer ook alleen maar aardig te zijn, jesus christ.
28 days laterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere 28 dagen weer is het gemiddelde geloof ik?
Ik ga ook zo. maar dan met een andere vervoersoptie...quote:
Nemen mensen je niet serieus, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Want omdat ik geen Brad Pitt ben kan ik inderdaad geen ervaring hebben in zowel de liefde als hartpijn?Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je geen Brad Pitt bent, daarvan denk je, nou toch maar eventjes aandachtig lezen hoor want die knakker heeft er echt wel verstand van.
Over een maandje komt 28 Years Later uitquote:
Ga jij dan buiten staan met een paraplu om ons te beschermen?quote:
Ik heb ze hier wel op schijf liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil die eerste twee nog ergens zien.
ToT!quote:
Je maintiendrai.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij dan buiten staan met een paraplu om ons te beschermen?
Nee, koenquote:
Ok Bernhardquote:
ze maken garpjes terug hequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Daarom koop ik zulke films ook op blu-ray, scheelt weer gezoek en gedoetjesquote:
Zou Brad pijn hebben nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want omdat ik geen Brad Pitt ben kan ik inderdaad geen ervaring hebben in zowel de liefde als hartpijn?Ok.
Hij woont bij de ingangquote:
Ik kijk soms nog bij de kringloop, maar daar hebben ze zulke films nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom koop ik zulke films ook op blu-ray, scheelt weer gezoek en gedoetjes
Hier bij mij doet die het nog wel trouwens
Amyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ToT!![]()
Was benieuwd naar de TT, zie ik jou opeens hier
Ik bestel eens in de zoveel tijd wat films bij bol of mediamarkt en dergelijke. Vaak hebben ze wel een actie lopen met 3 voor 20 en dergelijke. En soms op amazon, maar dan moet je net geluk hebben, vooral handig voor boxsetsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog bij de kringloop, maar daar hebben ze zulke films niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:36 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Koenquote:
Ik weet soms echt niet meer in welke SC ik zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen
Sommige mensen zie je ook overal
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je die ook kunt resizen he
[ afbeelding ]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet soms echt niet meer in welke SC ik zit.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.
Dat gaat geheid een keer foutquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.
Moet je maar gewoon betere gifjes zoeken zwabbiequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon betere gifjes zoeken zwabbie
Hieroquote:
Ze is nog wakker!quote:
Geslapen tot 00.30 uur. 1.5 uur en toen besloten mijn darmen op te gaan spelen.quote:
Oh dat is wel een goed tijdstip om te feestenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geslapen tot 00.30 uur. 1.5 uur en toen besloten mijn darmen op te gaan spelen.
Ja echt hè. En dan weer in bed stappen om er 10 min later weer uit te kunnen. Dus maar gedoucht en aangekleed. Ga zo nog wel even op de bank liggen. Darmen zullen toch wel een keertje leeg zijn 🤣quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed tijdstip om te feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |