in DTS is toch juist het bolken het spel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post overdag eigenlijk vrijwel niet meer in DTS omdat 't dan niet in dank word afgenomen met al dat gebolk.
Bolkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in DTS is toch juist het bolken het spel?
of heb ik nou iets gemist?
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in DTS is toch juist het bolken het spel?
of heb ik nou iets gemist?
Maar het is savonds.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post overdag eigenlijk vrijwel niet meer in DTS omdat 't dan niet in dank word afgenomen met al dat gebolk.
wauwquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd worden
hoe durven we
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt met je tijd mee gaan. de sigaretten staan ook niet meer op tafel bij de kringverjaardag
en dan krijg je de cocktailprikkertjes met een blokje kaas, augurk of zilver uitje en droge worst op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd worden
hoe durven we
Ach mijn verjaardag hier was grotendeels aan de eettafel!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.
Hier krijg je dus tegenwoordig óók thee en nieuwe users. ( als dat mag van Koen )quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijg je de cocktailprikkertjes met een blokje kaas, augurk of zilver uitje en droge worst op tafel
Hier ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach mijn verjaardag hier was grotendeels aan de eettafel!
Ja kan jaquote:
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?
Maar ik kom er niet meer eigenlijk
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?
Maar ik kom er niet meer eigenlijk
Hoe ging dat spreekwoord of gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzo
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzo
maar dan mag ik gewoon in bitchmode tegen gaan, is soms ook leukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.
Ben je er ook uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja m'n plaatjes zal ik voorlopig niet meer gebruiken.
Jij krijgt er geen gedoe mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dan mag ik gewoon in bitchmode tegen gaan, is soms ook leuk
ik waarschuw dudje wel eens van ik heb die nu hiervan beschuldigd, die een aap genoemd en derde een ramp op wielen dus als er tr's komen weet je het vastquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik waarschuw dudje wel eens van ik heb die nu hiervan beschuldigd, die een aap genoemd en derde een ramp op wielen dus als er tr's komen weet je het vast
Nou ik vond het wel geinig even.quote:
Jah, er zitten echt super toffe mensen daar, maar er is me ook te veel drama en ik heb zelf al genoeg shit om mee te dealen.quote:
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijkquote:
Vandaar dat de meeste mensen hun brein altijd uit hebben staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijk
helft van het spel is mensen weg jagen dus als je kijkt wie er opeens bij zijn gekomen in deze SC weet je genoegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Ach DTS was voor mij gewoon een gezellige SC. Het spel-element boeide me vrij weinig, buiten gewoon ff voor de gein zorgen dat een ander geen punten scoorde. Hoe veel punten ik zelf kreeg boeide me zelden. (Af en toe een kleine bevlieging.)
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe durven we
Truth.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
helft van het spel is mensen weg jagen dus als je kijkt wie er opeens bij zijn gekomen in deze SC weet je genoeg
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.
Er is al zó vaak gedoe geweest omdat een bepaalde groep denkt "fuck de punten, ik wil met mensen praten" en er een andere groep denkt "jij mag niet praten, BOLK" en er dan gedoe ontstaat.
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.
Ach, hoe meer mensen hier naar toe komen, hoe meer punten er daar gescoord kunnen worden!
1 persoon in DTS vond DTS marginaal beter dan KSC!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.
Ach, hoe meer mensen hier naar toe komen, hoe meer punten er daar gescoord kunnen worden!
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.
Er is al zó vaak gedoe geweest omdat een bepaalde groep denkt "fuck de punten, ik wil met mensen praten" en er een andere groep denkt "jij mag niet praten, BOLK" en er dan gedoe ontstaat.
Ow er zijn wel diverse personen daar die ik wel graag hier zou zien, maar ik heb geen zin in al die drama's.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.
Hier worden veel meer gesprekken gevoerd die ergens over gaan. In DTS had je ook wel af en toe een gesprek over het e.e.a. Maar wat mij opvalt aan KSC is dat er veel meer echt onderwerp gerichte dingen aan bod komen, super leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijk
Nou ik was hier al dus ik hoor niet bij die groepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
Dat is hier in KSC niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Opdoeken dat hele kut DTSquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja was de vorige paar keer ook geen succes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.quote:
De WhatsApp-groep is redelijk stil andersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
op etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Wij doen niet aan focus, wij kabbelen gewoon een beetje mee met Der Lauf der Dingequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Op cavia’squote:
Oh daarom voel ik mij zo aangetrokken tot KSCquote:
Bijzondere combinatie, maar whatever floats your goat.quote:
Sc’ers uit de DTS zijn hier al of zijn al in SC’s he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?
En het willekeurige onderwerp wat zich voor die dag in mijn brein heeft gevestigd en ik over moet praten.quote:
Katten en vis is altijd een goede combinatiequote:
Die van ons hier doen het nog steeds!quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het willekeurige onderwerp wat zich voor die dag in mijn brein heeft gevestigd en ik over moet praten.
Cavia's die seks met kibbeling hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie, maar whatever floats your goat.
Jij aan een bakje kibbeling terwijl je kijkt naar je cavia's terwijl je word genomen?quote:
Hahaha watquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
Wacht maar tot je de rare voedselcombinaties van Moeraskat leest.
nu moet je een nieuwe arm kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met mijn nieuwe pan inbranden ook mijn arm meegenomen
Heb je die gebrandmerkt nouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het knutselen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
heel Fok! is met elkaar vermengd, maar de KSC is voor sommige nog wel een beetje de snobberige SC dus geen zorgen, het zal geen complete zoete inval worden
ik ga maar eens iets leukers doen
Een Wok pan moet je inbrandenquote:
Laagje olie er in, op hoog vuur, olie blauw laten walmen zodat het een beschermende laag er in vormt.quote:
Volgens mij ging het best prima. Los van even stukje arm dat tegen de pan aankwam toen die loeiheet was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ai!
Ik heb een paar keer geprobeerd een pan in te branden, geen succes!
Ik gebruik m'n huidige stalen pan gewoon zo en dat gaat vooralsnog prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |