Kijk uit voor de vallende satellietquote:
Komt omdat je geen Brad Pitt bent, daarvan denk je, nou toch maar eventjes aandachtig lezen hoor want die knakker heeft er echt wel verstand van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Prima. Probeer ook alleen maar aardig te zijn, jesus christ.
28 days laterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere 28 dagen weer is het gemiddelde geloof ik?
Ik ga ook zo. maar dan met een andere vervoersoptie...quote:
Nemen mensen je niet serieus, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Want omdat ik geen Brad Pitt ben kan ik inderdaad geen ervaring hebben in zowel de liefde als hartpijn?Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je geen Brad Pitt bent, daarvan denk je, nou toch maar eventjes aandachtig lezen hoor want die knakker heeft er echt wel verstand van.
Over een maandje komt 28 Years Later uitquote:
Ga jij dan buiten staan met een paraplu om ons te beschermen?quote:
Ik heb ze hier wel op schijf liggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil die eerste twee nog ergens zien.
ToT!quote:
Je maintiendrai.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij dan buiten staan met een paraplu om ons te beschermen?
Nee, koenquote:
Ok Bernhardquote:
ze maken garpjes terug hequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Daarom koop ik zulke films ook op blu-ray, scheelt weer gezoek en gedoetjesquote:
Zou Brad pijn hebben nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want omdat ik geen Brad Pitt ben kan ik inderdaad geen ervaring hebben in zowel de liefde als hartpijn?Ok.
Hij woont bij de ingangquote:
Ik kijk soms nog bij de kringloop, maar daar hebben ze zulke films nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom koop ik zulke films ook op blu-ray, scheelt weer gezoek en gedoetjes
Hier bij mij doet die het nog wel trouwens
Amyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ToT!![]()
Was benieuwd naar de TT, zie ik jou opeens hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |