Ik bestel eens in de zoveel tijd wat films bij bol of mediamarkt en dergelijke. Vaak hebben ze wel een actie lopen met 3 voor 20 en dergelijke. En soms op amazon, maar dan moet je net geluk hebben, vooral handig voor boxsetsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog bij de kringloop, maar daar hebben ze zulke films niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:36 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik weet soms echt niet meer in welke SC ik zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen
Sommige mensen zie je ook overal
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je die ook kunt resizen he
[ afbeelding ]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet soms echt niet meer in welke SC ik zit.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.
Dat gaat geheid een keer foutquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms zit er ook gewoon overlap in de gespreksonderwerpen.
Moet je maar gewoon betere gifjes zoeken zwabbiequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon betere gifjes zoeken zwabbie
Hieroquote:
Ze is nog wakker!quote:
Geslapen tot 00.30 uur. 1.5 uur en toen besloten mijn darmen op te gaan spelen.quote:
Oh dat is wel een goed tijdstip om te feestenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geslapen tot 00.30 uur. 1.5 uur en toen besloten mijn darmen op te gaan spelen.
Ja echt hè. En dan weer in bed stappen om er 10 min later weer uit te kunnen. Dus maar gedoucht en aangekleed. Ga zo nog wel even op de bank liggen. Darmen zullen toch wel een keertje leeg zijn 🤣quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed tijdstip om te feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |