SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Alleen als het bloot staal is. Of bij gietijzeren pannen. Een wok met een coating er op moet je dat dus vooral niet bij doen.quote:
de naaistreek geleverd?quote:
ik house of gamesquote:
Nee ik was afgeleid door iets andersquote:
Nee met coating niet. Maar als 't geen coating heeft, dan zeker welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als het bloot staal is. Of bij gietijzeren pannen. Een wok met een coating er op moet je dat dus vooral niet bij doen.
goh, verrassendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik was afgeleid door iets anders
Weer door je importhond?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik was afgeleid door iets anders
Ik heb hem nu opstaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ja er staat sinds vandaag weer een misdaaddocu op Netflix
Hebben jullie die al gezien @:ama en @:Cherrylips.
Ik ga hem denk ik morgen kijken..
oh, nee dat heb ik ook, en op mn derde scherm staat whatsapp/discord/email open (die zijn niet zo drukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Nee op het ene scherm heb ik KSC, op het andere Youtube!
ik ben met 3 schermen gewoon een vreemde eend hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maar 1 scherm. Ik hoor er zo als gebruikelijk niet bij...
Lose.quote:
Net ook al met know en nowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lose.
Anders voelt het voor jou wanneer je wint als je los bent.
Lijkt me niet de bedoeling
Ja, bijzonder wel.quote:
jawel hoor, ik heb ook maar 1quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik alleen maar m'n foon schermpjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
er zijn vast mensen die intresse hebben in dit bed:Krijg ik haar d'r bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Shit.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel fijn dat er een ruimtesonde uit de lucht komt vallen vannacht, mogelijk in Nederland, en dat de voorspellingen niet accurater zijn dan ergens tussen 3:00 en 11:00
Waterlooquote:
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waterloo
Ik was verslagen, jij won de oorlog
Waterloo
Ik beloof je voor altijd lief te hebben
Waterloo
Ik kon niet ontsnappen, zelfs niet als ik dat wilde
Waterloo
Wetende dat mijn lot is om bij jou te zijn
Wa-Wa-Wa-Wa-Waterloo
Eindelijk mijn Waterloo onder ogen zien
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedje
Ik expres niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn typekunsten mogen bagger zijn, maar ik zing wel het juiste liedje
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met wat hormonen en als je stopt met scheren vast wel.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
er zijn vast mensen die intresse hebben in dit bed:Neuh. Want als ik dat neerzet waar m'n bed staat moet ik door die kleine gaten tv kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met wat hormonen en als je stopt met scheren vast wel.
Vond ik welquote:
Als het hier is, zal het ongeveer tussen die twee tijden in zitten, dus rond 7:30.quote:
Van mieren?quote:
In DTS posten best veel ongedierten dus wat dat betreft...quote:
moet wel heel bijzonder zijn wil werk mij nu bellen`quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, werk hangt weer aan de telefoon drie keer terwijl ik net een paar uur thuis ben. Vakantie is écht voorbij
Nou ja zeg bósquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In DTS posten best veel ongedierten dus wat dat betreft...![]()
![]()
waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel heel bijzonder zijn wil werk mij nu bellen`
Is je onkruid al weg?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:59 schreef kree het volgende:
nou even kijken hoe het hier gaat
Hoi allenkom hier niet zo vaak
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??quote:
Moet je er ook meteen mee aan de slag?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, werk hangt weer aan de telefoon drie keer terwijl ik net een paar uur thuis ben. Vakantie is écht voorbij
de Japanse duizendknoop doel je op? Ellende is het, ik moet hovenier denk weer ff bellen. Niet alleen voor dat maar ook voor de rest denkquote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Ja hoor best wel nu het weer weekend is. En met jou?
Doe jezelf niet tekort.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??
Jij hebt best normaal verstandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever ik die dat zegt, dan iemand met een normaal verstand, toch??
alleen adviserenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er ook meteen mee aan de slag?
ja daar doelde ik op jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
de Japanse duizendknoop doel je op? Ellende is het, ik moet hovenier denk weer ff bellen. Niet alleen voor dat maar ook voor de rest denk
heb je al wat gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef kree het volgende:
tis ook moederdag, gelukkig dat dat nog op de radio is, LOL. want onthou die data nooit
maar oke ff aan denken wss wel handig.
Uit eten is altijd leuk. Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend
Eerder vanmiddag bij crematie (niet in het vuur) moeder collega.
Morgen mij m'n moeder op visite, zondag immers moederdag.
Zondag om zelfde reden naar schoonouders.
Het is dat we zondag waarschijnlijk uit gaan eten anders was er weinig aan dit weekend
nouja min of meer alles groeit onwijs hard weer hier in de tuin. en echt het was weg voor na zomer vorig jaar. maar damn. oerwoud gaat het alweer worden. Moet dit keer wel ff duidelijk afspreken dat ze dingen definitief ff zo weghalen dat ze ook niet gelijk weer opkomen,.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt best normaal verstand
[..]
alleen adviseren
[..]
ja daar doelde ik op ja
Nog 2 dagen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef kree het volgende:
tis ook moederdag, gelukkig dat dat nog op de radio is, LOL. want onthou die data nooit
maar oke ff aan denken wss wel handig.
Oh God, is het weer zover.quote:
Dat valt dan nog mee. Ben blij dat ik dat tegenwoordig een stuk minder heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt best normaal verstand
[..]
alleen adviseren
[..]
ja daar doelde ik op ja
ZEGquote:
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |