Daar gaat je huisje in het bosquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Wat hou je er toch ook een rare gedachtegang op na Muis.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Noounounounouquote:
Hangt er van af waar je iets wil kopen. En wát je wil kopen. Op jouw salaris moet dat best lukken. Waarom laat je je niet gewoon eens adviseren of win je niet een keer advies in (vrijblijvend) bij een hypothekert ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
mijn spaargeld is ongeveer 40.000 en heb geen backup van ouders ofzo.
Tot nu toe denk ik nog dat dit de voordeligste optie is, want zou ook niet weten wat ik moet kopen ofzo. dat is vanaf 350-400 ton ofzo. als er al wat is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze psychisch is nuZe luistert Abba, kom op.
ah, een brandweermanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat dan de boel in de hens moet staan ofzo?
kan maar heb er niet zo'n haast mee? hoef ook niet eens een groter huis ofzo. He tis al groot zat waar ik nu zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je iets wil kopen. En wát je wil kopen. Op jouw salaris moet dat best lukken. Waarom laat je je niet gewoon eens adviseren of win je niet een keer advies in (vrijblijvend) bij een hypothekert ?
Ik geloof niet in God en denk ik ook niet dat hij de mens geschapen heeft. Maar mocht dit wel zo zijn, was het hopelijk niet de bedoeling dat de mens zou worden wat het nu is geworden..quote:
quote:
Spongebob met Jellyfish Jamquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van ABBA tot Tiffany, waar zit je nu, na Deniece Williams?
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:19 schreef kree het volgende:
huur eigenlijk beetje scheef wel nu ivm sociale woningbouw en ik eigenlijk nu meer verdien om er recht op te hebben.
Maar oke er is nog 18.000 studieschuld ook die ik moet terug betalen in termijnen.
Tevreden zijn is ook wat waard toch? Lekker blijven zitten dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
kan maar heb er niet zo'n haast mee? hoef ook niet eens een groter huis ofzo. He tis al groot zat waar ik nu zit.
Dus en reken voor ik helemaal uit de shit kwam is nog geen 3 jaar geleden. Ik zit niet zo te wachten op weer verhuizen en alles nieuw nieuwe zorgen etc etc.
Wat dat betreft is het nu prima eigenlijk.
Ik heb de controle handmatig gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?
Ik denk niet dat hij dat zo had bedacht nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God en denk ik ook niet dat hij de mens geschapen heeft. Maar mocht dit wel zo zijn, was het hopelijk niet de bedoeling dat de mens zou worden wat het nu is geworden..
Ah ja. Maar ik heb een leidinggevende functie dus ik krijg wel telefoontjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik pak meestal gewoon bestellingen in.. dus, waarom bellen...
alleen als alarm afgaat kan ik gebeld worden door de alarmcentrale
En Voguequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van ABBA tot Tiffany, waar zit je nu, na Deniece Williams?
gaat erom wat je verdiende toen je de woning kreeg, niet over nu. Dus eigenlijk heb je ''geluk''.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:19 schreef kree het volgende:
huur eigenlijk beetje scheef wel nu ivm sociale woningbouw en ik eigenlijk nu meer verdien om er recht op te hebben.
Maar oke er is nog 18.000 studieschuld ook die ik moet terug betalen in termijnen.
omdat rente 1% is op schuld. en inflatie 17% ondermeer onderhand. oftewel mijn schuld wordt minder waard en wat ik spaar veel meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 40k spaargeld heb, waarom niet gewoon in 1x aflossen, ben je er in 1x vanaf..
Visitatie en zo?quote:
ik moet de boel runnen als de baas er niet is, maar dan ook alleen op werk.. buiten werktijd is er geen enkele reden om mij te bellenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja. Maar ik heb een leidinggevende functie dus ik krijg wel telefoontjes
Bewonderingswaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en compleet zonder alcohol of drugs vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |