Heb je nou de controle bij de brug gedaan?quote:
verhuizenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja min of meer alles groeit onwijs hard weer hier in de tuin. en echt het was weg voor na zomer vorig jaar. maar damn. oerwoud gaat het alweer worden. Moet dit keer wel ff duidelijk afspreken dat ze dingen definitief ff zo weghalen dat ze ook niet gelijk weer opkomen,.
heb er wel weer paar honderd euro voor over. hoewel hoop niet net zo duur als vorig jaar.
ik denk klein kadoojte of iets nog kopen, het maakt mijn ma ook niet zoveel uit, als ik er maar ben ofzo is ook al goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nog 2 dagen ja.
Ga lekker met m'n ma uit eten
Maar dan verhongeren ze misschienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou gewoon de brug omhoog gooien en we zien morgenochtend wel wat die vermeende invasie is.
Je maakt me bangquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Als er dan geen ruimtesonde op ons dorp gevallen is dan.
Oh dat is wel fijn dat jullie weer op goede voet staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk klein kadoojte of iets nog kopen, het maakt mijn ma ook niet zoveel uit, als ik er maar ben ofzo is ook al goed.
Maar hoewel beetje bijgetrokken allemaal onderhand, had dikke vete enzo met mijn ma. Maarja joh vorige week weekendje weg geweest met haar en rest kinderen en aanhang en kleinkinderen. En was onwijs gezellig. Dus we staan wel op goeie voet met elkaar.
ik sprak die meid, eentje dus van die ik het eerder over heb gehad, die had ook eengezinswoning. en ok huurprijs nadat ze dacht ga naar appartement. 300 euro hoger. 900, dus. ik zit hier voorlopig ff best hoewel ik het best op zou willen geven voor anderen tegen iets anders appartement tegen zelfde prijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nou de controle bij de brug gedaan?
[..]
verhuizen
En je bent blij omdat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat de kans toeneemt dat de aarde wordt geraakt door een asteroide![]()
wil je niet een keer gaan kopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik sprak die meid, eentje dus van die ik het eerder over heb gehad, die had ook eengezinswoning. en ok huurprijs nadat ze dacht ga naar appartement. 300 euro hoger. 900, dus. ik zit hier voorlopig ff best hoewel ik het best op zou willen geven voor anderen tegen iets anders appartement tegen zelfde prijs.
In 2874?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat de kans toeneemt dat de aarde wordt geraakt door een asteroide![]()
ja zoiets. het hoeft ook niet duur te zijn voor mijn ma weet ik wel. het gaat meer om het idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn dat jullie weer op goede voet staan.
Gewoon wat leuks voor d'r halen.
Oooowoowowowwooooow🎶quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De rijm ook gewoon:
Maybe he's no Romeo, but he is my one man show
Dat is allang niet meer relevant. De echte spanning zit hem nu in de kans dat ie de maan gaat raken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.quote:
Wat leuk zeg..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn spaargeld is ongeveer 40.000 en heb geen backup van ouders ofzo.quote:
Ze psychisch is nuquote:
Daar gaat je huisje in het bosquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Wat hou je er toch ook een rare gedachtegang op na Muis.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de mensheid wel verdient heeft. En ik verder niet spoor.
Noounounounouquote:
Hangt er van af waar je iets wil kopen. En wát je wil kopen. Op jouw salaris moet dat best lukken. Waarom laat je je niet gewoon eens adviseren of win je niet een keer advies in (vrijblijvend) bij een hypothekert ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
mijn spaargeld is ongeveer 40.000 en heb geen backup van ouders ofzo.
Tot nu toe denk ik nog dat dit de voordeligste optie is, want zou ook niet weten wat ik moet kopen ofzo. dat is vanaf 350-400 ton ofzo. als er al wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |