Lekker rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet de boel runnen als de baas er niet is, maar dan ook alleen op werk.. buiten werktijd is er geen enkele reden om mij te bellen
het heeft een veel groter voordeel dan die paar centen van de rente: schuldenvrij levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:24 schreef kree het volgende:
met andere woorden ineens alles aflossen wat ik zou kunnen, heeft geen voordeel, het geld levert meer op om te houden als wat de rente kost op die lening.
is dat een prestatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en compleet zonder alcohol of drugs vanavond
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?
jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken jij nuchtere mensen die naar Spongebob luisteren?
naja schulden relatief enzo want is studie lening. voor de rest heb ik niks?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
het heeft een veel groter voordeel dan die paar centen van de rente: schuldenvrij leven
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doetquote:
ze leest gewoon mee héquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doet
Ik vind je bijzonder liefquote:
Ik heb daar echt bout aanquote:
Drugs nodig hebben om te doen zoals ik doequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vrij vaak wel onder invloed was van iets gezien hoe ze soms doet
Gast.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
Heb niks tegen Inimini en vind 'r een leuke aanwinst en een leuk persoon! Maar af en toe denk ik wel echt, Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
aanwinst??quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
Heb niks tegen Inimini en vind 'r een leuke aanwinst en een leuk persoon! Maar af en toe denk ik wel echt, Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Jezus gast, echt, wil je respect, toon respect.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
ik ook niet? allemaal soms te veel vooroordelen. hebben is ook nooit handig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |