"Haha, ik gedroeg me als een debiel, en nu denken jullie allemaal dat ik een sukkel ben."quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach ik liep maar een beetje te geinen en kijk hoe er over heen gevallen word
denk ik niet iig? hoewel wat had je allemaal gezegd? LOLquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Haha, ik gedroeg me als een debiel, en nu denken jullie allemaal dat ik een sukkel ben."
Nou, tel uit je winst.
Ja, maar neem mij vooral lekker serieus.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig heb ik er een bijpassend liedje bij
Bekijk deze YouTube-video
Jij? Haha nooit en nimmer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, maar neem mij vooral lekker serieus.
Nou waarom er dan zo serieus op in gaanquote:
Nee hoor, ik niet, wat is er mis?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen in dit topic vanavond dronken ofzo?
De sfeer is ietwat apart inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou waarom er dan zo serieus op in gaan
Omdat je irritant bent en jezelf ongewenst maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou waarom er dan zo serieus op in gaan
komt wat van DTS onder andere ik ff bij. dus naja maar is topic sfeer meer als dat het dronken is wss. is hier anders en snap ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie wel dat je de brug niet goed hebt bewaakt koensquote:
gelukkig niet zeg, al val ik wellicht niet onder "iedereen in dit topic"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
De drugs- en drankverslaafde PAAZ afdeling van DTS is er.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik noem geen namen, maar iemand is er raar geobsedeerd door mijn gedrag
Ik kan hier dus niets mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
komt wat van DTS onder andere ik ff bij. dus naja maar is topic sfeer meer als dat het dronken is wss. is hier anders en snap ik.
Jij hoort bij het meubilair maar jou bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, al val ik wellicht niet onder "iedereen in dit topic"
hoeft denk ik ook niet?quote:
Ja niet bij mij, ik heb niks in huis. Misschien in een ontsmettingsmiddel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt door de alcohol vermoed ik zo. Ja bij hem he.
Niet eens vertalen?quote:
wat de meest slechte president ooit is van USAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je trump probeert te ondertitelen.
MFGAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je trump probeert te ondertitelen.
Don't go there, Kree. Pleasequote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat de meest slechte president ooit is van USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |