Ja, er zijn wel een aantal zekere qualifiers, en ook een paar als Georgië, Montenegro, Letland en Ierland voor wie het heel lastig wordt. Maar de groep Griekenland, Denemarken, Tsjechië, Armenië, dat zit allemaal op de rand van net wel-net niet door.quote:
Ik vind het heel erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Luxemburg zou best eens een shocking NQ kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef Greys het volgende:
Wat een schattige staging van Luxemburg! Dat poppenhuis is prachtig.
En ik moet het toch hardop zeggen:
Dit zou nog weleens het jaar kunnen worden dat Israël wint. Ik wil het niet want het gaat enórm veel gedoe geven en ik wil het ook al helemaal niet om obvious reasons *gebaart weids richting Gaza vol afschuw* maar ik ga me er geestelijk een beetje op voorbereiden.Als dat wint. Dan hebben we 2 kut jaren op een rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je moet er echt niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat wint. Dan hebben we 2 kut jaren op een rij.![]()
Dit zou nog weleens het jaar kunnen worden dat Israël wint. Ik wil het niet want het gaat enórm veel gedoe geven en ik wil het ook al helemaal niet om obvious reasons *gebaart weids richting Gaza vol afschuw* maar ik ga me er geestelijk een beetje op voorbereiden.Nou dit is een angst die ik al een tijdje heb. Vorig jaar was de televote ook belachelijk hoog. Dit nummer zit ook beter in elkaar dan Hurricane vorig jaar. Als het een ander land was geweest was Hurricane niet eens in de finale beland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is geen inzending waar je als 'tegen actie' op kunt stemmen.
Ze is ook zeker niet een héél goede zangeres.. Maar het bizar aanstekelijke refreintje (het zit al weken in m'n hoofd, ongewenst haha) en de staging en haar schattigheid zullen het denk ik wel de finale in frommelen. Net aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht bij Luxemburg iets vals te horen maar het is gewoon de kwaliteit van de snippet. Vandaar de shocking NQ. Maar het voelt wel als een hit or miss.
Aan de andere kant had Israël toen meer politieke medestanders dan dat ze nu hebben, dus ik weet niet of ze weer zo'n hoge televote halen. Ergens hoop ik ook misschien dat het gebeurt. Het zou natuurlijk funest zijn voor het esf, maar laat het de EBU dan maar oplossen. Zij wilden zich zo graag in allerlei moeilijke bochten wringen om Israël erbij te houden, succes ermee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou dit is een angst die ik al een tijdje heb. Vorig jaar was de televote ook belachelijk hoog. Dit nummer zit ook beter in elkaar dan Hurricane vorig jaar. Als het een ander land was geweest was Hurricane niet eens in de finale beland.
En er is geen inzending waar je als 'tegen actie' op kunt stemmen.
Dit zou nog weleens het jaar kunnen worden dat Israël wint. Ik wil het niet want het gaat enórm veel gedoe geven en ik wil het ook al helemaal niet om obvious reasons *gebaart weids richting Gaza vol afschuw* maar ik ga me er geestelijk een beetje op voorbereiden.Dit ziet er gewoon goed uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Moet je je voorstellen dat Claude het laatste refrein op zo’n ding zingt, met die vuurregen op de achtergrond. En het dan donker wordt en hij de outro doet en er een plaatje van hem en mini-Claude op de achtergrond verschijnt.![]()
Nou ja, wij hebben bloemen van de Xenos. Ook mooi.)
Ik heb overigens meer Noa Kirel-vibes bij de uitstraling van Israël. Ik denk ook een vergelijkbare uitslag, maar dan met < 100 van de jury en < 300 van het publiek, waardoor ze dus punten tekort komen voor de winst.De Sahara is zonder meer erg droog.
Als je ziet hoeveel televotes ze vorig jaar kregen... en ik denk dat dit lied meer mensen gaat aanspreken dan dat van vorig jaar. 🫣 De staging vind ik ook mooier.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Em31 het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk, maar ik vind dat soort nummers dan ook altijd vreselijke zeiknummers waar ik sowieso niet veel mee heb.
Kunnen we geen inzameling starten dat wij in 2026 5 ton klaar hebben liggen voor zo’n staging?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit ziet er gewoon goed uit:
[ afbeelding ]
(Moet je je voorstellen dat Claude het laatste refrein op zo’n ding zingt, met die vuurregen op de achtergrond. En het dan donker wordt en hij de outro doet en er een plaatje van hem en mini-Claude op de achtergrond verschijnt.![]()
Cola door m'n neus naar buiten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat je gelijk hebt.quote:Ik heb overigens meer Noa Kirel-vibes bij de uitstraling van Israël. Ik denk ook een vergelijkbare uitslag, maar dan met < 100 van de jury en < 300 van het publiek, waardoor ze dus punten tekort komen voor de winst.
Sterker nog, na wat ze ons vorig jaar geflikt hebben gun ik het ze ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:42 schreef d_elise het volgende:
[..]
Aan de andere kant had Israël toen meer politieke medestanders dan dat ze nu hebben, dus ik weet niet of ze weer zo'n hoge televote halen. Ergens hoop ik ook misschien dat het gebeurt. Het zou natuurlijk funest zijn voor het esf, maar laat het de EBU dan maar oplossen. Zij wilden zich zo graag in allerlei moeilijke bochten wringen om Israël erbij te houden, succes ermee.
AVROTROS heeft minstens ¤ 30 miljoen in kas. Inzameling is niet nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Kunnen we geen inzameling starten dat wij in 2026 5 ton klaar hebben liggen voor zo’n staging?
quote:De Songfestivaldeelname in Stockholm 2016 kostte een half miljoen euro, bevestigt AVROTROS. Van dat bedrag ging 250.000 euro naar de EBU voor de uitzendrechten. Dat deel wordt betaald door de NPO uit publieke middelen. Daar krijgen ze drie uitzendingen voor terug. De rest, een kwart miljoen euro, legt AVROTROS zelf bij. Dat geld komt uit eigen middelen; de programmabladen en de ledencontributie.
Bron NRC
De precieze geldstromen ken ik niet. Deze uitgaande kende ik ook van toen, maar dat is het. Maar ik twijfel er niet aan dat het ESF per saldo een zeer lucratieve handel is voor Avrotros. Anders hadden ze na de vernedering van vorig jaar immers niet meteen besloten om hoe dan ook weer mee te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:40 schreef NLpop het volgende:
[..]
AVROTROS heeft minstens ¤ 30 miljoen in kas. Inzameling is niet nodig![]()
Ze investeren best goed in onze deelname. In 2016 was het alles bij elkaar een half miljoen. Dat zal inmiddels met inflatie enzo wel over het miljoen zijn. De helft daarvan betaalt AVROTROS uit eigen middelen.
[..]
Ja het is ook eigenlijk best goedkoop, als je ziet wat ze krijgen voor dat geld, drie grote avondvullende shows met hoge productiewaarde, grote betrokkenheid publiek, hoge kijkcijfers, wekenlange media-aandacht, enz.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:46 schreef Fred_B het volgende:[..]
De precieze geldstromen ken ik niet. Deze uitgaande kende ik ook van toen, maar dat is het. Maar ik twijfel er niet aan dat het ESF per saldo een zeer lucratieve handel is voor Avrotros. Anders hadden ze na de vernedering van vorig jaar immers niet meteen besloten om hoe dan ook weer mee te doen.
Ik begin zo nog bijna nieuwsgierig naar dit nummer te worden maar ik zet m’n eigen variant op Whamageddon gewoon door.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Em31 het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk, maar ik vind dat soort nummers dan ook altijd vreselijke zeiknummers waar ik sowieso niet veel mee heb.
Het is zo’n nummer waar de jury normaal wel wat punten voor over heeft, maar het publiek weinig om zou geven. We zouden het er niet over hebben als het van Noord-Macedonië was gekomen zeg maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin zo nog bijna nieuwsgierig naar dit nummer te worden maar ik zet m’n eigen variant op Whamageddon gewoon door.
Het is vooral ook een heel lui nummer, met het tweede couplet dat exact hetzelfde is als het eerst maar dan in het Frans (wat ook nogal random is). Dat stoort me eigenlijk nog het meest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is zo’n nummer waar de jury normaal wel wat punten voor over heeft, maar het publiek weinig om zou geven. We zouden het er niet over hebben als het van Noord-Macedonië was gekomen zeg maar.
Zou op camera iets in het zand worden getoverd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:53 schreef Momo het volgende:
🇫🇷 France
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof Italië vindt dat jij er geweldig uitzietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Italië er best wel matig uitzien. Maar dat vond ik bij Sanremo ook al.
Crevaison!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet of we nog een Frans clipje krijgen, er is duidelijk zand in de motor gekomen bij de EBU
Typisch!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet of we nog een Frans clipje krijgen, er is duidelijk zand in de motor gekomen bij de EBU
Jon Olaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
Ik vind het wat tegenvallen tov de foto’squote:
Dit voelt nog steeds niet als een winnaar ondanks dat ze alles uit de kast halen. Vind haar stem ook niet zo prettig maar da's smaak.quote:
Tsja, ook dit vind ik erg mooi gedaan. Voor mij nog steeds een mogelijke winnaar.quote:
Denk ik wel. De commentatoren vertellen bij elk lied wel een beetje waar het over gaat, het gevoel brengt ze volgens mij aardig over en maman verstaat iedereen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaat dit overkomen als je geen woord Frans spreekt?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof Italië vindt dat jij er geweldig uitziet
Die hebben duidelijk hetzelfde te horen gekregen als de Nederlandse delegatie. Maar de Fransen hadden wel gewoon een team dat een oplossing daarvoor kon vinden.quote:
Dit is denk ik wel het einde, dus het is even afwachten wat daarvoor zit.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi, maar als dit drie minuten zo doorgaat heb je het denk ik ook wel snel weer gezien.
Zwitserland mag van mij ook winnen! Wat mij betreft net zo mooi als Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwitserland staat al vanaf het moment dat dat lied bekend werd op 1 in m'n My Eurovision Scoreboard app en het is ook niet meer van die plek af gekomen.
Het was en is mijn winnende lied.
Oh ja ik zal die app ook eens afstoffen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwitserland staat al vanaf het moment dat dat lied bekend werd op 1 in m'n My Eurovision Scoreboard app en het is ook niet meer van die plek af gekomen.
Het was en is mijn winnende lied.
Als de volgende 2.5 minuut van Zwitserland meer van hetzelfde is, kan dat ook nog behoorlijk tegenvallen. Het enige dat vast staat is dat Zwitserlands snippet een intiemere kwaliteit heeft.Ik wacht nog even de reis van Claude af, voordat ik de hele performance nu al ga vergelijken.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:17 schreef Meridiaan het volgende:
De Zwitserse omroep heeft een betere interpretatie van ‘klein, intiem en gevoelig’ dan Nederland blijkt
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef Blueberry. het volgende:
Weet iemand hoe morgen het programma eruit ziet?
15.00-17.30 - Dress Rehearsal - Generale Repetitiequote:Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef Blueberry. het volgende:
Weet iemand hoe morgen het programma eruit ziet?
quote:1st Dress Rehearsals - Monday 12, Wednesday 14 and Friday 16 May
Media representatives accredited onsite will be able to access the first Dress Rehearsal inside the arena for each Live Show to aid their reporting.
Please note: No filming or photography is permitted inside the arena during the first Dress Rehearsal for each Live Show, including on mobile phones, and you cannot bring any camera or filming equipment inside.
These rehearsals WILL NOT be viewable in the Media Centre and the Online Media Centre.
2nd & 3rd Dress Rehearsals - Monday 11 to Saturday 17 May
These rehearsals will have an audience and a valid ticket will be required to enter the arena.
No filming or photography equipment can be brought into arena during these shows. If you have a ticket please see the advice from Ticketmaster on what can be brought inside the arena (such as forbidden items).
These rehearsals WILL be viewable in the Media Centre and Online Media Centre.
Morgenmiddag is dus de grote RTVE-lekt-alsnog-de-beelden-dagquote:Op zondag 11 mei 2025 20:24 schreef Greys het volgende:
Wat Momo al zegt hierboven:
Morgenmiddag is er dus idd nog géén stream met camerabeelden voor de pers. Ze mogen wel aanwezig zijn bij de repetities maar daar geen foto's maken en niet filmen.
[..]
Er verandert wel meer door de jaren heen voor en achter de schermen dus kennelijk mag het nu. Ik vind het wel een goed idee, zeker voor dat lied waar de lyrics echt allemachtig prachtig zijn en het zonde zou zijn als velen niet verstaan waar het over gaat.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Nog even terugkomen op Italie: Begrijp ik nou goed dat het hele optreden wordt ondertiteld? Konstraksta wilde dat ook in 2022 maar die kreeg daar geen toestemming voor.
Maar ik denk dat ze ook niet willen dat straks de helft van de landen die in een andere taal dan Engels zingen dat gaan doen dus zou mij niet verbazen als het enkel refrein is ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er verandert wel meer door de jaren heen voor en achter de schermen dus kennelijk mag het nu. Ik vind het wel een goed idee, zeker voor dat lied waar de lyrics echt allemachtig prachtig zijn en het zonde zou zijn als velen niet verstaan waar het over gaat.
Ik las dat in diverse landen er sowieso al standaard ondertiteling is bij alle liedjes. In Finland zie je bv op tv onder alle liedjes de Finse vertaling.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze ook niet willen dat straks de helft van de landen die in een andere taal dan Engels zingen dat gaan doen dus zou mij niet verbazen als het enkel refrein is ofzo.
Ik ben het niet helemaal met het artikel eens, maar wel met de strekking. Wat nog niet genoemd wordt, is de fout die Martin Green telkens maakt, door het ESF te vergelijken met de openingsceremonie van de Olympische Spelen of zelfs de Gemenebestspelen. Het ESF is juist een landenwedstrijd, vergelijkbaar met het WK Voetbal. Daarvan hoeft er ook geen camera te staan op elk moment van de training of dat de hele wereld een bandje krijgt met beelden hoe Brazilië de corners neemt. Maar het is niet zo dat alles wordt gereduceerd tot een FIFA-liveblog en een paar beelden van 30 seconden.quote:
Nee, het is uiteindelijk natuurlijk wel de bedoeling dat er een commerciële en eigentijdse winnaar uitkomt met een breed bereik, zoals Tattoo of Arcade of desnoods een Italiaanse rockband. Maar niet één of andere Albanees in zijn eigen taal, waarvan de internationale Radio 2’s zich collectief afvragen wat ze er mee aan moeten.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze ook niet willen dat straks de helft van de landen die in een andere taal dan Engels zingen dat gaan doen dus zou mij niet verbazen als het enkel refrein is ofzo.
De ondertitels in Nederland via 888 zijn de echte lyrics, dacht ik? Dus roeien op z'n IJslands??quote:Op zondag 11 mei 2025 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las dat in diverse landen er sowieso al standaard ondertiteling is bij alle liedjes. In Finland zie je bv op tv onder alle liedjes de Finse vertaling.
Dus eigenlijk zou het ergens ook allemaal niet zo veel moeten uitmaken als landen meer ondertiteld willen.
In principe mogen fans zonder persaccreditatie gewoon filmpjes maken vanavondquote:Op maandag 12 mei 2025 07:14 schreef Rebel- het volgende:
Jury dag! Laat de filmpjes van het publiek maar doorkomen.
edit: Oh ja, nieuwe regels. Te vroeg nog.
Ik dacht even dat de jury ging stemmen vandaag. Maar televotes only natuurlijk. Behalve dan San Marino.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
In principe mogen fans zonder persaccreditatie gewoon filmpjes maken vanavond
Ik weet het niet, niet in het perscentrum zelf denk ik want zie onderstaande regels. Misschien iemand op een hotelkamer die het geluid van de stream uitzet?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:00 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er vanavond streams met koppies bij de juryshow? Ik weet dat Gabe veel streams doet maar die heeft geen accreditatie en weet net zoveel als wij.
quote:Live Broadcasting/Streaming Restrictions
When broadcasting/streaming live from the venue the following are
prohibited:
* Extended live streaming on social media channels and websites (including, but not limited to, TikTok, YouTube, Twitch, Facebook) is not allowed within the Media Centre working area or any area Where transmission of any rehearsals or live shows can be seen or heard.
* Including footage of screen displaying rehearsals or live shows
* Featuring predominant audio from rehearsals, live performances, or live
shows
* Conducting complete, uninterrupted transmissions of the Turquoise Carpet Ceremony and media conferences
* Live Broadcasting/Streaming from Restricted Filming Areas
* Utilising instant revenue streaming features such as YouTube’s Super Thanks, TikTok’s LIVE Gifts, etc. is strictly prohibited at all times.
Hij deed gisteren een livestream en gaf toen aan dat hij vanavond zou streamen. Ik vermoed vanuit zijn huisquote:Op maandag 12 mei 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Doet Matt ook een stream of is die helemaal gestopt? Ik heb dat niet helemaal meegekregen
En Italië lekt de televotes, met I*l als koploper.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Morgenmiddag is dus de grote RTVE-lekt-alsnog-de-beelden-dag
Ik denk nog steeds dat dat gewoon bewust wasquote:Op maandag 12 mei 2025 13:44 schreef Rebel- het volgende:
[..]
En Italië lekt de televotes, met I*l als koploper.
Pers mag vanmiddag in de zaal. Ze mogen niets filmen of fotograferen van de show zelf.quote:
Arme Aran, zit hij net tegen die paal te koekeloeren.quote:
Op zichzelf jammer. Nu missen we zijn foto’s van een halve Claude achter een paal.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Pers mag vanmiddag in de zaal. Ze mogen niets filmen of fotograferen van de show zelf.
Weinig fans aanwezig vandaag, net op het moment dat het er op papier meer toe doet dan vroeger?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:06 schreef DevK het volgende:
She is giving us the best vocals and the arena is vibing, even if it’s mostly empty!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Can confirm there are some very average and awkward jokes for the hosts. 😬
Klinkt heeeeel hoopvol! Ik gun het die mensen zo om een dikke score neer te zetten dit jaar (en wat mij betreft de winst, maar dat zal niet gebeuren).quote:Op maandag 12 mei 2025 16:47 schreef DevK het volgende:
Albanie! (bron: ESCUnited op Twitter en ESCxtra.com)
[ x ]
//
Shkodra Elektronika join the Basel-postcard club, where they examine paintings in a sort of museum.
Beatriçe begins the performance on the walkway, but walks to the main stage during the first verse. For this first part, she is alined with Kolë at the centre of the stage (with him in the middle and her in front). They only get face to face before the spoken words part, on a beautiful overhead stage. A small issue meant we did not hear the first words of Kolë but the mic went up after a few seconds. The camera alternates between both faces for this part, before the big finale.
Incredibly lourd applause from our side of the arena for this!
quote:Claude begint zijn lied heel klein met een close op zijn gezicht. Hij maakt gebruik van het hele podium en bij het gedeelte wat we eerder te zien kregen klinkt het nu in de zaal beter. We zien op het einde de jonge Claude uit de videoclip in een spiegel. Een repetitie waar Claude trots op mag zijn, maar er mag voor de tv show dinsdag nog wel een schepje bovenop.
quote:This is different from what I had imagined but still very decent. Claude starts alone in close-up until after the first chorus when he is joined by two dancers and three musicians. They all disappear during the bridge during which another led wall is driven on stage. The performance ends with Claude dancing 'together with his younger self' like in the music video. It's more artistic than energetic but is very classy and works very well. Claudes vocals are also on point this time. Goed gedaan! (escnation)
Davide Maistrello:quote:Netherlands 🇳🇱 starts with him alone, then gradually adds the other backing artists. Big LEDs at the end and he dances with a video of the child from the music video I think. Vocally strong for most but a miss or two that was noticeable - it is what rehearsals are for!
quote:Claude remakes Slimane exactly with long take shots for the first 2', first alone and then with the violinists. At the end he interacts with a LED mirror where a child Claude moves. Beyond the torn clothes, the performance works 🟢
Kinderen mogen dus via scherm wel op het podium, scheelt weer 1 van de 6 ookquote:Op maandag 12 mei 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Olivier speelt dus wel een rolletje!
De eerdere repetitie heeft ie niet gezien toch? Ja 30 seconden.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
De repetitie van Nederland onthult dat het jongetje te zien is op een scherm in het slotstuk van C'est La Vie. Claude danst samen met hem naar een emotioneel einde. Visuals zijn niet anders dan tijdens eerdere repetitie. #songfestival #eurovision
Aran
Dit is wel de meest enthousiaste reactiequote:
Ja ik word van dat 'decent' ook niet blij genoeg eerlijk gezegd. Had op meer dan decent gehoopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel de meest enthousiaste reactie![]()
De overige reacties zijn nu niet dat ze helemaal overweldigd zijn ofzo … “It works” “decent”. Dat soort termen.![]()
Hopelijk gaan er meer hyperen zoals Tom
Ja ik ook. “It's more artistic than energetic” vind ik ook op het eerste gezicht iets jammerquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik word van dat 'decent' ook niet blij genoeg eerlijk gezegd. Had op meer dan decent gehoopt.
Snap wel dat dat gezegd wordt als je daarvoor ijsland, belgie en san marino hebt die echt die energetic beukers zijnquote:Op maandag 12 mei 2025 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja ik ook. “It's more artistic than energetic” vind ik ook op het eerste gezicht iets jammer
Tom zet ons dan weer niet bij zijn winnaars van deze dress rehearsal.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel de meest enthousiaste reactie![]()
De overige reacties zijn nu niet dat ze helemaal overweldigd zijn ofzo … “It works” “decent”. Dat soort termen.![]()
Hopelijk gaan er meer hyperen zoals Tom
Tom was over heel veel acts heel enthousiastquote:Op maandag 12 mei 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Tom zet ons dan weer niet bij zijn winnaars van deze dress rehearsal.
Volgens mij is het wel prima toch wat ik zo lees? Niks om voor te schamen, misschien meer gemiddeld dan excellent. Maar dat zijn maar weinig stagings altijd.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tom was over heel veel acts heel enthousiast![]()
Jammer dit. Ik wil echt niet te negatief zijnmaar ik had gewoon echt gehoopt dat we eens een staging met meer impact zouden hebben en dat lijkt weer niet het geval, op basis van deze reacties.
Hopelijk staat ie er op een gegeven moment netjes, en zie je niet Daniël Dekker nog net uit beeld rennen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Greys het volgende:
They all disappear during the bridge during which another led wall is driven on stage.
Momo, we moeten af van die zesjescultuurquote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel prima toch wat ik zo lees? Niks om voor te schamen, misschien meer gemiddeld dan excellent. Maar dat zijn maar weinig stagings altijd.
Ja idd, dacht ik ook. Ik heb niet de indruk dat Aran een bijzonder oog voor details en esthetiek heeft. Hij komt op mij meestal vrij oppervlakkig en simpel over.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Greys het volgende:[..]
De eerdere repetitie heeft ie niet gezien toch? Ja 30 seconden.
Die zit lekker thuis.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:02 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ESCunited gaat straks live
En Albaniëquote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Meridiaan het volgende:
Wat tof voor België dat zij zo goed ontvangen worden
Gabe heeft dus geen accreditatie. Volgens mij ook niet voor de stream. Of heb ik hem verkeerd begrepen?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Gabe doet zo ook een livestream.
Vraagje tussendoor: Is Gabe gestopt bij ESCunited?
Oh! Ik dacht dat ie geen accreditatie had, maar misschien alleen een online accreditatiequote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Gabe doet zo ook een livestream.
Vraagje tussendoor: Is Gabe gestopt bij ESCunited?
Gabe is gewisseld van accommodatie. Meer naar het centrum van Bazel en met ruimte om mensen te ontvangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geen idee of Garg Gabe een accreditatie heeft. Hij is wel in Basel dus misschien krijgt hij hier en daar wat mee ofzo.
Heeft Gabe wel online accreditatie dan? Volgens mij niet. Maar misschien begreep ik dat verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat die Gabe wel de beste stream heeft? Wie kijken jullie?
Oh volgens mij leest hij alleen de reacties voorquote:Op maandag 12 mei 2025 21:06 schreef molloot200 het volgende:
Gabe lijkt wel goede kwaliteit te hebben, maar kijkt hij ook de stream?
Hahaha bizar eigenlijk he. Want dat mag gewoon als het gewoon iemand van het publiek is, maar pers die een kaart hebben gekocht mogen 10 sec filmen max. Het is echt raar geregeld dit jaar op dat vlak.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:06 schreef hole1988 het volgende:
Iemand in de zaal is aan het streamen op twitch.
Hoe wil je het ook tegenhouden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha bizar eigenlijk he. Want dat mag gewoon als het gewoon iemand van het publiek is, maar pers die een kaart hebben gekocht mogen 10 sec filmen max. Het is echt raar geregeld dit jaar op dat vlak.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die anders niet met iemand meekijken ofzo?
Ja nee niet natuurlijk, waar het publiek betreft! Maar dan is het toch gek dat pers met een gekochte kaart voor dezelfde show dat niet mag?quote:
Heeft al herhaaldelijk aangegeven dat ie niet is geaccrediteerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geen idee of Garg Gabe een accreditatie heeft. Hij is wel in Basel dus misschien krijgt hij hier en daar wat mee ofzo.
En nu mag het wel.quote:
Dit is een livestream vanuit de zaal tijdens de juryshow, niet een gehackte rehearsal stream of persaccreditatie op een nepaccount.quote:
Heheh.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:14 schreef molloot200 het volgende:
En eigenlijk kan je ook weinig zeggen over de staging want die paal zit echt gigantisch in de weg.
Dat is één van de zeldzame dingen die in Malmö wel goed gingen. Daar had volgens mij vrijwel de hele zaal prima zicht.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:16 schreef Momo het volgende:
Wel een groot deel van het publiek die zo een aanzienlijk deel van het podium niet zien
Kwam een vrouw het podium op. Hoort er bij.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef molloot200 het volgende:
Spaanse vrouw op de stream wordt gekIk kan niet verstaan waarom
Dat is een Zwitsers liedje door een ESF actquote:Op maandag 12 mei 2025 21:28 schreef molloot200 het volgende:
We horen het lied "Chihuahua". Waarom weet ik ook niet.
Ik hoor op dit moment alleen nog wat. Geen beeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:28 schreef DevK het volgende:
Daar gaat de Twitch stream.
edit: en weer terug!
SLAAAY KWEEEEN SLAAAAAAAAYquote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel bang dat die vrouw straks helemaal lijp gaat als Spanje komt zometeen
Jeetjequote:
Ik volg best wat ultra fans op Twitter en sommige denken oprecht dat dit top 5 gaat finishenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje heeft wel een gratis ticket naar de bottom 5 hoor.
Spaanse fans zijn niet de meest genuanceerde…quote:Op maandag 12 mei 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg best wat ultra fans op Twitter en sommige denken oprecht dat dit top 5 gaat finishen
Bij mij ook!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Italië zit bij mij nog steeds in de top 3
quote:
Jammer, zou het graag in de finale zien qua songquote:
Ik vind het ook wel wat hebben.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Italië zit bij mij nog steeds in de top 3
Ja, we gaan denk ik morgen op tv pas zien of dit echt overkomt. Het kan ook veel te statisch eruit zien ondanks leuk publiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |