Op basis van de omschrijving gisteren had ik iets heel anders verwacht, maar dit ziet er toch wel nice uit!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Underground rave!
Dan heb je opeens een "zon" die niet meer kan draaien. Hallo Turijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zand was er ook al eerder bij oa Victoria dus ik bedoel niet dat Frankrijk een uitzondering krijgt hoor! Meer gewoon benieuwd naar 'opvangbak is opvangbak zou je zeggen' dus waar het verschil in zit qua wel en niet mogen/kunnen. Waarom dan bv zand wél zou mogen en blaadjes niet. Als het allebei wordt opgevangen. Het dwarrelgehalte waarschijnlijk!
En bij water wellicht kortsluitingsgevaar.
Georgië mag blij zijn dat de Barbara Dex Award is afgeschaft. Wat een lelijk pakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:27 schreef Momo het volgende:
🇬🇪 Georgia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso lijkt dit niet gewoon zand, het is nogal grof van structuur. Maar los daarvan, zo'n opvangbak moet daarna wel verplaatst worden. Water is natuurljk veel beweeglijker dan zand, dat gaat klotsen.... En dat is lastig, want dan moet het het weer opgedweild worden, want anders schuift de volgende artiest onderuit.... of wie dan ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel gaaf!
Ben wel benieuwd waarom zand wel mag (als het in een bak eindigt na het vallen) maar bv water niet.
Ik denk wél nog steeds dat NL daar iets anders tofs voor in de plaats heeft bedacht en niet 'oké nou laat maar dan'.
[..]
Ja dit dus.Zoiets.
Oh grappig! Ik vind haar een van de beter gestylde dit jaar. In ieder geval niet het standaard goedkoop uitziende glitterpakjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Georgië mag blij zijn dat de Barbara Dex Award is afgeschaft. Wat een lelijk pak
hope so, maar denk dat het bij de LEDS blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien krijgen wij wel bloemblaadjes
Jedward had in Düsseldorf ook water bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Sowieso lijkt dit niet gewoon zand, het is nogal grof van structuur. Maar los daarvan, zo'n opvangbak moet daarna wel verplaatst worden. Water is natuurljk veel beweeglijker dan zand, dat gaat klotsen.... En dat is lastig, want dan moet het het weer opgedweild worden, want anders schuift de volgende artiest onderuit.... of wie dan ook.
Misschien heeft dat toen genoeg problemen opgeleverd om het daarna nooit meer te doen 😊quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jedward had in Düsseldorf ook water bedenk ik me nu
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jedward had in Düsseldorf ook water bedenk ik me nu
Volgens mij was gedoe rond dat Griekse water destijds de reden om het niet meer toe te laten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hadden dit matje toen voor de spetters![]()
In 2017 had Griekenland ook een bak met water als staging waar dansers in zaten
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dit is meer de vrolijke tante op een bruiloft dan een vrouw van 30.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Deense zit al in de comments van de snippet, ze zou ziek zijn.
Zij is volgens mij wel de party-animal van dit seizoen samen met Mirianaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.
Als ik wist dat ik weinig kans maakte op de finale zou ik ook maar genieten van het avontuur en alles eruit halen wat er in zitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:18 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's
@:Ama
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:02 schreef Momo het volgende:
Niet zonder shirt, maar hij gaat er alvast bij liggen.
We gaan er uit met een climaxquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:18 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's
@:Ama
Denk je? Ik vind het eerlijk gezegd meer een zekere qualifier dan voorheenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Luxemburg zou best eens een shocking NQ kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |