SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Deense zit al in de comments van de snippet, ze zou ziek zijn.
Zij is volgens mij wel de party-animal van dit seizoen samen met Mirianaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.
Als ik wist dat ik weinig kans maakte op de finale zou ik ook maar genieten van het avontuur en alles eruit halen wat er in zitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mevrouw is ook druk geweest met insta lives en feestjes deze week. Zou niet verkeerd zijn om wat rust te pakken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:18 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's
@:Ama
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:02 schreef Momo het volgende:
Niet zonder shirt, maar hij gaat er alvast bij liggen.
We gaan er uit met een climaxquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:18 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's
@:Ama
Denk je? Ik vind het eerlijk gezegd meer een zekere qualifier dan voorheenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Luxemburg zou best eens een shocking NQ kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |