quote:This is different from what I had imagined but still very decent. Claude starts alone in close-up until after the first chorus when he is joined by two dancers and three musicians. They all disappear during the bridge during which another led wall is driven on stage. The performance ends with Claude dancing 'together with his younger self' like in the music video. It's more artistic than energetic but is very classy and works very well. Claudes vocals are also on point this time. Goed gedaan! (escnation)

Davide Maistrello:quote:Netherlands 🇳🇱 starts with him alone, then gradually adds the other backing artists. Big LEDs at the end and he dances with a video of the child from the music video I think. Vocally strong for most but a miss or two that was noticeable - it is what rehearsals are for!
quote:Claude remakes Slimane exactly with long take shots for the first 2', first alone and then with the violinists. At the end he interacts with a LED mirror where a child Claude moves. Beyond the torn clothes, the performance works 🟢

Kinderen mogen dus via scherm wel op het podium, scheelt weer 1 van de 6 ookquote:Op maandag 12 mei 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Olivier speelt dus wel een rolletje!

De eerdere repetitie heeft ie niet gezien toch? Ja 30 seconden.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
De repetitie van Nederland onthult dat het jongetje te zien is op een scherm in het slotstuk van C'est La Vie. Claude danst samen met hem naar een emotioneel einde. Visuals zijn niet anders dan tijdens eerdere repetitie. #songfestival #eurovision
Aran

Dit is wel de meest enthousiaste reactiequote:

Ja ik word van dat 'decent' ook niet blij genoeg eerlijk gezegd. Had op meer dan decent gehoopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel de meest enthousiaste reactie![]()
De overige reacties zijn nu niet dat ze helemaal overweldigd zijn ofzo … “It works” “decent”. Dat soort termen.![]()
Hopelijk gaan er meer hyperen zoals Tom

Ja ik ook. “It's more artistic than energetic” vind ik ook op het eerste gezicht iets jammerquote:Op maandag 12 mei 2025 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik word van dat 'decent' ook niet blij genoeg eerlijk gezegd. Had op meer dan decent gehoopt.

Snap wel dat dat gezegd wordt als je daarvoor ijsland, belgie en san marino hebt die echt die energetic beukers zijnquote:Op maandag 12 mei 2025 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja ik ook. “It's more artistic than energetic” vind ik ook op het eerste gezicht iets jammer

Tom zet ons dan weer niet bij zijn winnaars van deze dress rehearsal.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel de meest enthousiaste reactie![]()
De overige reacties zijn nu niet dat ze helemaal overweldigd zijn ofzo … “It works” “decent”. Dat soort termen.![]()
Hopelijk gaan er meer hyperen zoals Tom

Tom was over heel veel acts heel enthousiastquote:Op maandag 12 mei 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Tom zet ons dan weer niet bij zijn winnaars van deze dress rehearsal.

Volgens mij is het wel prima toch wat ik zo lees? Niks om voor te schamen, misschien meer gemiddeld dan excellent. Maar dat zijn maar weinig stagings altijd.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tom was over heel veel acts heel enthousiast![]()
Jammer dit. Ik wil echt niet te negatief zijnmaar ik had gewoon echt gehoopt dat we eens een staging met meer impact zouden hebben en dat lijkt weer niet het geval, op basis van deze reacties.

Hopelijk staat ie er op een gegeven moment netjes, en zie je niet Daniël Dekker nog net uit beeld rennen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Greys het volgende:
They all disappear during the bridge during which another led wall is driven on stage.

Momo, we moeten af van die zesjescultuurquote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel prima toch wat ik zo lees? Niks om voor te schamen, misschien meer gemiddeld dan excellent. Maar dat zijn maar weinig stagings altijd.

Ja idd, dacht ik ook. Ik heb niet de indruk dat Aran een bijzonder oog voor details en esthetiek heeft. Hij komt op mij meestal vrij oppervlakkig en simpel over.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:57 schreef Greys het volgende:[..]
De eerdere repetitie heeft ie niet gezien toch? Ja 30 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |