AVROTROS heeft minstens ¤ 30 miljoen in kas. Inzameling is niet nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Kunnen we geen inzameling starten dat wij in 2026 5 ton klaar hebben liggen voor zo’n staging?
quote:De Songfestivaldeelname in Stockholm 2016 kostte een half miljoen euro, bevestigt AVROTROS. Van dat bedrag ging 250.000 euro naar de EBU voor de uitzendrechten. Dat deel wordt betaald door de NPO uit publieke middelen. Daar krijgen ze drie uitzendingen voor terug. De rest, een kwart miljoen euro, legt AVROTROS zelf bij. Dat geld komt uit eigen middelen; de programmabladen en de ledencontributie.
Bron NRC
De precieze geldstromen ken ik niet. Deze uitgaande kende ik ook van toen, maar dat is het. Maar ik twijfel er niet aan dat het ESF per saldo een zeer lucratieve handel is voor Avrotros. Anders hadden ze na de vernedering van vorig jaar immers niet meteen besloten om hoe dan ook weer mee te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:40 schreef NLpop het volgende:
[..]
AVROTROS heeft minstens ¤ 30 miljoen in kas. Inzameling is niet nodig![]()
Ze investeren best goed in onze deelname. In 2016 was het alles bij elkaar een half miljoen. Dat zal inmiddels met inflatie enzo wel over het miljoen zijn. De helft daarvan betaalt AVROTROS uit eigen middelen.
[..]
Ja het is ook eigenlijk best goedkoop, als je ziet wat ze krijgen voor dat geld, drie grote avondvullende shows met hoge productiewaarde, grote betrokkenheid publiek, hoge kijkcijfers, wekenlange media-aandacht, enz.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:46 schreef Fred_B het volgende:[..]
De precieze geldstromen ken ik niet. Deze uitgaande kende ik ook van toen, maar dat is het. Maar ik twijfel er niet aan dat het ESF per saldo een zeer lucratieve handel is voor Avrotros. Anders hadden ze na de vernedering van vorig jaar immers niet meteen besloten om hoe dan ook weer mee te doen.
Ik begin zo nog bijna nieuwsgierig naar dit nummer te worden maar ik zet m’n eigen variant op Whamageddon gewoon door.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Em31 het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk, maar ik vind dat soort nummers dan ook altijd vreselijke zeiknummers waar ik sowieso niet veel mee heb.
Het is zo’n nummer waar de jury normaal wel wat punten voor over heeft, maar het publiek weinig om zou geven. We zouden het er niet over hebben als het van Noord-Macedonië was gekomen zeg maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin zo nog bijna nieuwsgierig naar dit nummer te worden maar ik zet m’n eigen variant op Whamageddon gewoon door.
Het is vooral ook een heel lui nummer, met het tweede couplet dat exact hetzelfde is als het eerst maar dan in het Frans (wat ook nogal random is). Dat stoort me eigenlijk nog het meest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is zo’n nummer waar de jury normaal wel wat punten voor over heeft, maar het publiek weinig om zou geven. We zouden het er niet over hebben als het van Noord-Macedonië was gekomen zeg maar.
Zou op camera iets in het zand worden getoverd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:53 schreef Momo het volgende:
🇫🇷 France
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof Italië vindt dat jij er geweldig uitzietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Italië er best wel matig uitzien. Maar dat vond ik bij Sanremo ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |