Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Haha 2 op de gedeelde eerste plek danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende vraag....
Wie neukt er nu het meest in het huis
Haha heel vaag tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Die Djintan vreet nog steeds van twee walletjes? janken naar thuisvrindje en met toestemming jowie opgellen
lolquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Nee de vraag wie wordt er het meest geneukt komt later![]()
John wacht op de bitchfightquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
die mannen(vossen) zijn ook watjes
lekker hun bek dicht houden
Maudy doet wel het woord
Ja tuurlijk, maar ik snap wel dat hij liever weggestemd word dan vrijwillig weggaat, want dat scheelt hem zijn borgquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Radek kan natuurlijk op elk moment naar huis
Ja dat ...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen als die andere 3 het toelaten dat zij dan alles zelf doet in haar eentje. Ben wel heel benieuwd hoe dit aflooptquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Manon moet en zal schrijven, de anderen willen verliezen dus ik neem aan dat manon zelf de antwoorden mag schrijven zonder enige inmenging van de 3 anderen.
Is dan zijn borg kwijt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gok dat we de laatste beslissende vraag maandag te zien krijgen. Het rekken is begonnen.quote:
hou op hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok dat we de laatste beslissende vraag maandag te zien krijgen. Het rekken is begonnen.
Dan gok ik verder dinsdag stemming en gekonkel, woensdag/donderdag finale, donderdag/vrijdag afscheid jank compilaties en vrijdag/maandag nieuwe cyclus pas..
Ja vervelend gedoe elke maand. Maar heb het ruim gepakt zodat het alleen maar mee kan vallenquote:
Ja zonde, anders had ze het 2e punt te pakken!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:29 schreef Sjaak-V het volgende:
Manon schrijft 630 ipv 360 op lol, duur foutje aanpassen mag niet
Als Manon 11% doet dan komt ze op 2 miljoen uit lolquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het antwoord op de vraag is... Maandag
Waar de Regie No-Way expresse verliezers laat verliezen![]()
[ afbeelding ]
Dat roept ze idd , maar kijgt vast geen beter antwoord van die andere 3quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Als Manon 11% doet dan komt ze op 2 miljoen uit lol
Neem aan dat Robert wel een beetje naar beneden gecorrigeerd gaat worden en ze ruim onder de miljoen gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat roept ze idd , maar kijgt vast geen beter antwoord van die andere 3
Ja, snap niet dat ze zo hoog zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:42 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Maar Manon 11% toch? Wat bijna 2 miljoen is
Dan ga ik stukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef Hagenesie het volgende:
Zou een stunt zijn als ze Manon naar huis sturen.
Het is 448.000. Gieren zitten mijlenver ernaast met die 1,2 miljoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het antwoord op de vraag is... Maandag
Waar de Regie No-Way expresse verliezers laat verliezen![]()
[ afbeelding ]
Manon toch ook met haar 2 miljoenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is 448.000. Gieren zitten mijlenver ernaast met die 1,2 miljoen.
werkende bevolking is 9 miljoen denk dat ze daar op doelt, dan is 252k wel ongeveer 3% als je het afrond op hele procenten, maar het antwoord is rond de 450kquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? 252.000 is 3% van de Nederlandse bevolking?
Bad Karma is incoming for her.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef Hagenesie het volgende:
Zou een stunt zijn als ze Manon naar huis sturen.
Nieuwe maand nieuwe kansen voor Manon, mits ze er niet alsnog uit gestemd wordt en Radek zijn tijd uit gaat zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:48 schreef Sjaak-V het volgende:
Wel ziek dat waarschijnlijk Robert gered gaat worden puur doordat Manon door de spanning en stress 630 schreef ipv 360 bij de 2de vraag. Als Robert ooit een ton wint is dit wel bizar om aan terug te denken
Bruto en dus bijna 5000 per maand dat zijn er best veel denk ik. Ik zou voor 7% gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Als Manon 11% doet dan komt ze op 2 miljoen uit lol
Ik denk dat je daar niks geheim kan houden hoor, elk roddeltje is binnen no time bij iedereen bekend.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Bondgenoten speltip 1:
Heb je een complotje?
Hou dan je mondje!
Want voor je het weet,
Eindigt je plan bij het secreet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Manon gaat de finale niet spelen dat zal dan John iig zijn en ik denk dat het Radek eerder gegund is. En wat stemmen lijkt het me wel zo eerlijk dat iedereen dat mag.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stel, ik zeg stel, de vossen zouden de Knockouts winnen, denkt Manon dan dat ze haar de finale laten spelen? Ze krijgt geen stemmen vanuit het bondjes, dan zou Manon het van de andere bondjes moeten krijgen en zo geliefd is ze volgens mij niet.
Degenen die hebben gezegd zichzelf uit te sluiten voor de ton, mogen volgens mij wel gewoon mee stemmen. Of heeft iemand gehoord dat ze dan ook niet mogen stemmen?
Ja duh dat doen ze ook wel maar ze berekenen in hun hoofd hoeveel 11% is van het aantal bewoners van Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Lijkt me als er 11% is ingevuld (bij de vossen) dat het antwoord sowieso fout is.
Je moet echt het aantal opschrijven en niet een percentage.
Yup! Op Manon na, die 630 ipv 360 invulde om de winst te kunnen pakkenquote:
Baby’s en kinderen werken niet en zieken bijvoorbeeld ook niet, dus hopelijk denkt ze eraan dat ze dan 11% van de werkenden pakt en een beetje goed gokt ;pquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:42 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Maar Manon 11% toch? Wat bijna 2 miljoen is
John had ook kunnen zeggen van laat mij maar schrijven, (Manon verwacht niet van John dat ie expres wil verliezen (kan met een ton naar huid naar z,n verloofde )quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Manon moet en zal schrijven, de anderen willen verliezen dus ik neem aan dat manon zelf de antwoorden mag schrijven zonder enige inmenging van de 3 anderen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Baby’s en kinderen werken niet en zieken bijvoorbeeld ook niet, dus hopelijk denkt ze eraan dat ze dan 11% van de werkenden pakt en een beetje goed gokt ;p
Wat een treurige bende die vossen. Echt een wanvertoning idd. Maudy mag echt regelrecht naar huis van mij, wat een vervelend en kinderlijk mens. Ook al met dat gesnuif, samen met Radek die als 2 betrapte junkies reageerden toen. John en Radek ook slappe hap hier. Grote sympathie voor Manon in deze, deed ze echt goed. Jammer van die fout.
Wel als Maudy en Radek het bij zichzelf hadden gehouden, maar die nicht vindt het idee zo geweldig dat hij het direct deelt met Perla en Robert en ja, dan weet de hele loods het.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar niks geheim kan houden hoor, elk roddeltje is binnen no time bij iedereen bekend.
Ik denk dat ze, in dat hypothetische geval, vanuit het bondje Radek naar voren moeten schuiven. Dan wordt John het soweiso vanuit de loods.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
Manon gaat de finale niet spelen dat zal dan John iig zijn en ik denk dat het Radek eerder gegund is. En wat stemmen lijkt het me wel zo eerlijk dat iedereen dat mag.
De vraag is toch 'hoeveel mensen verdienen een ton per jaar'? Staat helemaal niets bij van gerelateerd aan de gehele bevolking, of van de werkenden. En dan nog is 11% veel teveel. Er werken 9,8 miljoen mensen, 11% is dan ruim 1 miljoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Baby’s en kinderen werken niet en zieken bijvoorbeeld ook niet, dus hopelijk denkt ze eraan dat ze dan 11% van de werkenden pakt en een beetje goed gokt ;p
Ik sta daar compleet anders in. Dit opzetje was niet gebeurd als die hele toestand en vertrek met Esther niet gebeurd was, want dan was Esther gewoon naar huis gestemd. En dan was John zeker weten met Manon meegegaan om het zo goed mogelijk te doen. Maar nu staan de Gieren voor een voldongen feit dat er iemand naar huis zou moeten die nog helemaal niet naar huis wil en Radek wil dat wel, zonder zijn borg te verliezen.quote:Wat een treurige bende die vossen. Echt een wanvertoning idd. Maudy mag echt regelrecht naar huis van mij, wat een vervelend en kinderlijk mens. Ook al met dat gesnuif, samen met Radek die als 2 betrapte junkies reageerden toen. John en Radek ook slappe hap hier. Grote sympathie voor Manon in deze, deed ze echt goed. Jammer van die fout.
Misschien moet zij en Jorrit samen een real life soap starten..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zou juridisch advies hebben ingewonnen, omdat ze vindt dat ze verkeerd is neergezet
https://journalnet.family(...)P0GBubufX1uxafUn706A
Ze Is blijkbaar ook ongeneselijk ziek in haar hoofd.. ze heeft in iedergeval een onvergetelijke Exit-Show neergezet, een DGK waardigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zou juridisch advies hebben ingewonnen, omdat ze vindt dat ze verkeerd is neergezet
Dat is dezelfde site als die van de week schreven dat Robert hartklachten zou hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lol. Kan ze weer nat gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het grappige is dat haar familiebezoek haar op subtiele wijze probeerde te adviseren dat ze wat minder moet zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Sjaak-V het volgende:
Julia beledigd over korste lontje, dat is wel ironisch gelijk hahaha
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lees ik het goed? gaan ze Jelle eruit schoppen vanwege "valsspelen" tijdens een groepsgame?![]()
Snel nog maar een paar meer van die klieren en saaiezooi wisselen voordat de nieuwe cyclus begint
Welke groepsopdracht was dat? Wil ik wel even terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook al af..quote:Op maandag 12 mei 2025 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke groepsopdracht was dat? Wil ik wel even terugkijken.
Lees ik het goed? gaan ze Jelle eruit schoppen vanwege "valsspelen" tijdens een groepsgame?![]()
Snel nog maar een paar meer van die klieren en saaiezooi wisselen voordat de nieuwe cyclus begint
Gelezen op de socials:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, weet ik nog steeds niet wanneer Jelle vals gespeeld heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gia op 12-05-2025 10:45:14 ]
Helemaal mee eens, fake nieuws en elke klik daar is er één te veel. En op sm worden die leugens overgenomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht geen artikelen van deze website meer delen, lijken standaard complete onzin te verspreiden, over Robert, nu Jelle en waarschijnlijk ook over Esther.
Erg vervelend idd. Gewoon geen spoilers waar of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Heb ik toch de spoiler gelezen. Dacht een link te vinden van die bewuste website, maar nu iets wat gespoiled is via de socials, wat meestal wel klopt...lekker dit. Maar als het klopt, mooie plottwist wel.
Ik vraag mij af waar Manon terecht komt na deze cyclus, niemand heeft meer zin in haar. Dus drie nieuwe waarschijnlijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Als de FEBO nog niet vanaf hem af wil en zijn contract nog loopt en ze nog geen ander charismatisch deelnemer voor hem in de plaats gevonden hebben: ja.
Is gewoon nep. Zoiets wordt tijdens een opdracht al opgemerkt in het febohok en ze hebben 2-3 dagen speeltijd om het recht te zetten voor het daadwerkelijk wordt uitgezonden. Dit is gewoon zo'n shady site voor clickbait om gegevens te verzamelen en door te verkopen. Daar kom je alleen terecht door ads of links die mensen geven die zelf op de ads hebben gedrukt.quote:
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Snap sowieso dat hele spoileren niet, kan op zich nog begrijpen dat je nieuwtjes wil delen, maar als je daarbij weet dat je kijkplezier van anderen verpest, is het toch niet moeilijk om gewoon niks te zeggen?
Robert had 1,8 miljoen opgeschreven. Als Manon daaronder zit wint ze.quote:De groep die minder dan 10 duizend euro aan inkomen had bestond uit 377 duizend mensen. 448 duizend mensen (5,5 procent) ontvingen minimaal 100 duizend euro.
Wordt wel weer top TV als dit klopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef DutchBlend het volgende:
Ja je denkt in een spoiler iets te gaan lezen over Jelle die vals heeft gespeeld maar vervolgens lees je wie de ton wintLekker dan!
Ja, laat het waar zijnquote:
Okay, had iets duidelijker aan kunnen geven dat het niet direct over Jelle ging.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef DutchBlend het volgende:
Ja je denkt in een spoiler iets te gaan lezen over Jelle die vals heeft gespeeld maar vervolgens lees je wie de ton wintLekker dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwachtte gewoon een stukje gekopieerde tekst over Jelle. Of het nou waar was of niet. Beetje jammer dat de uitslag van de cyclus onder die spoiler staat. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is gewoon nep. Zoiets wordt tijdens een opdracht al opgemerkt in het febohok en ze hebben 2-3 dagen speeltijd om het recht te zetten voor het daadwerkelijk wordt uitgezonden. Dit is gewoon zo'n shady site voor clickbait om gegevens te verzamelen en door te verkopen. Daar kom je alleen terecht door ads of links die mensen geven die zelf op de ads hebben gedrukt.
Ja daar word ik ook niet zo blij van.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Overigens wordt open en bloot gezegd, zonder spoilertags, dat Jelle naar huis gestuurd wordt, en dat mag wel!?
[..]
We hebben toch nog niet gezien wie wat opgeschreven heeft? Robert zegt overigens, zie post 62, 1,3 miljoen.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Robert had 1,8 miljoen opgeschreven. Als Manon daaronder zit wint ze.
Bron: https://longreads.cbs.nl/(...)komen-van-werkenden/
Hier is het verder geen probleem inderdaad, wij zijn hier best braafquote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.
Onder die spoiler staat dat het iets is over Jelle, dus ik klikte ook. Gewoon niet doenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die NATASJA op twitter, heeft elke maand nieuwtjes. Dat moet dan toch bijna een medewerker van het programma zijn!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier is het verder geen probleem inderdaad, wij zijn hier best braaf
Op twitter bijvoorbeeld is het een ander verhaal, daar valt er niet tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe kneus die het leuk vindt om te spoileren.
Die heb ik al maanden geblokkeerd. Zal me verder ook worst wezen wie het is, ik snap niet wat ze wil bereiken met die spoilers, verder zag je haar nauwelijks op de hashtag.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die NATASJA op twitter, heeft elke maand nieuwtjes. Dat moet dan toch bijna een medewerker van het programma zijn!
Ah, dan laat het voorstukje op insta al iets meer zien, sorry voor de spoiler dan, hij schrijft 1,8 miljoen op.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben toch nog niet gezien wie wat opgeschreven heeft? Robert zegt overigens, zie post 62, 1,3 miljoen.
Manon heeft het over 11 %. Als ze dat dan berekent over de hele bevolking, dan komt ze op bijna 2 miljoen uit.
Maar ik vermoed dat Robert door de rest nog wel naar beneden gepraat wordt, dat ze onder het miljoen gaan zitten. Althans, dat hoop ik.
Oh ja, dat begrijp ik. Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen, ook wat betreft de aannames over Robert in het ziekenhuis enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik verwachtte gewoon een stukje gekopieerde tekst over Jelle. Of het nou waar was of niet. Beetje jammer dat de uitslag van de cyclus onder die spoiler staat. Dat was m'n punt.
Wie weet schrijft Manon 11% op, of 7%. Dan is het sowieso fout.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah, dan laat het voorstukje op insta al iets meer zien, sorry voor de spoiler dan, hij schrijft 1,8 miljoen op.
https://www.instagram.com/reel/DJjT-jtNZwu/?igsh=ODJhNWdwcDFjZjgw
Dat zou echt te grappig zijnquote:Op maandag 12 mei 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie weet schrijft Manon 11% op, of 7%. Dan is het sowieso fout.
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevreequote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heerlijk geen krijzende Esther meer
Zonder mag die ook weg van mijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevree
Met behoud van zijn borg, bang dat hij die kwijt isquote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
oneeee die radek wil naar huis, wat jammer
Misschien wel dyslexiequote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
manon had gewoon kunnen winnen deze maand![]()
![]()
2 x een verkeerd antwoord ingevuld
John wist dat dat ze een percentage ging invullen e zei er niks vanquote:Op maandag 12 mei 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
manon had gewoon kunnen winnen deze maand![]()
![]()
2 x een verkeerd antwoord ingevuld
Niet alleen de rambamquote:Op maandag 12 mei 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
Je bondje kansloos maken om te kunnen vertrekken.
Hij had van mij de rambam kunnen krijgen.
ik heb het idee dat het maudy en john meer te doen was om Robert te reddenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
Je bondje kansloos maken om te kunnen vertrekken.
Hij had van mij de rambam kunnen krijgen.
34 miljoen biljetten en de waarde 425 miljoen las ikquote:
Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meerquote:Op maandag 12 mei 2025 19:50 schreef StephanL het volgende:
Dat is nog aardig veel. Denk dat het meeste gewoon kwijt is.
* greysbones gaat de hutkoffer met briefjes van zolder halenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meer
Had ik gezien ja op tv.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meer
Begrijp het wel als je in een bondje zit die wil verliezen, daar zit je daar niet voor.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
eerst beide als bitchen rond lopen daar
en dan knuffelen en huilen
en het dan gek vinden dat mannen vrouwen niet begrijpen
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correctquote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Toch vind ik het sneu als bondje om een ander uit hetzelfde bondje tegen te werken. Dat moet niet kunnen.
Ze moeten alsnog die borg niet teruggeven.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correct
Dat hoort bij het spel, daar gaat de FEBO zich niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correct
Waarom niet? Het is eerlijk gegaan. Manon heeft het zelf verknald, al snap ik haar goed dat ze niet expres wil verliezen. Maar iig nog een maandje Robertquote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten alsnog die borg niet teruggeven.
Op deze site: https://lerensolliciteren.nl/gemiddeld-salaris-nederland/quote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Zoiezo fout.. geen procent maar aantallen
Ik dacht ook direkt aan 6 minutenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
Was één van zijn weetjes (zonder voor en naspel)quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet deze.. ja die weet alles van sex
Mooie tv!quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Jelle wint dus omdat die al thuis is.
Wilden we dat weten?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Moet dat nou? dat kut gespoiler hier elke keer, stond vanmiddag ook een spoilerquote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgevenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Flo was zo zeker van die 6 minuten dat ik medelijden heb met die miep van hem.
Ik weet het niet he ik las het hier dus vandaar dat ik het erneer zet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat nou? dat kut gespoiler hier elke keer, stond vanmiddag ook een spoiler
Iig aan botox.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgeven
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Jaaa 24 uur aangevraagd. Verlost van Floris
zoals in the Bohemian Rhapsody film “I pity your wife is 6 minutes is too longquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zitquote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De frustie is alláng aan een verse lekker meid toe, die gaat er vast nog komen
en ze weet nu, het duurt maar 6 minuten en dan kan ze weer gaan shoppen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Nu Floor.
Snel trouwen je aanstaande vrouw heeft wel die ton gewonnen.
Neen. Als je aangeeft/suggereert dat de spoiler over onderwerp X gaat, kan je dus niet ineens onderwerp Y bespreken. Anders moet je dit aangeven. Hartstikke flauw dit. Nou wist ik alle spoilers vorige week al dus ik rouw er niet om, maar een beetje respect voor de rest is wel zo netjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
En arme Floortje denkt dat écht, dat gewoonterecht op de finale of, jarenlang proberen ook echt een ton oplevertquote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zit
Amenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen. Als je aangeeft/suggereert dat de spoiler over onderwerp X gaat, kan je dus niet ineens onderwerp Y bespreken. Anders moet je dit aangeven. Hartstikke flauw dit. Nou wist ik alle spoilers vorige week al dus ik rouw er niet om, maar een beetje respect voor de rest is wel zo netjes.
El Che gaf nog aan dat het hoger moest zijn maar Flo wilde het weer zelf beslissen en lager inzetten.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
5,4 vind ik supersnel, de meeste vrouwen komen niet klaar door te neuken. Dan moet er wel meer gebeuren dat duurt langer. 😜
Tuinman, boomchirurgquote:Op maandag 12 mei 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Woensdag maar weer een verse kapper erin pleuren
Die zit al in haar gezicht.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Nu Floor.
Snel trouwen je aanstaande vrouw heeft wel die ton gewonnen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevree
prachtige aflevering!quote:
Dat is idd overbodig die 24 uur aanvragen, hij kan gewoon weg als hij dat wil. Denk toch uit frustratie dat hij de finale niet wil meemaken. Plus ik weet niet of er meer vertrekkers zijn (Perla?) maar dat hij niet in het rijtje wil zitten met afscheid nemen, moet wel een beetje Floris momentje zijn he?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering, geheel volgens de spoilers die eerder vandaag bekend werden gemaakt. Er zitten dus blijkbaar familieleden/schuim te spoilen op social media onder fake namen.
Lekker dat Robert nog een cyclus door mag en dat Heksther hem NIET naar huis heeft gekregen. En ook lekker voor Manon die wel wilde dat Robert zou blijven (ja tuurlijk, dat geloofd niemand). Overigens Heksther gooide iets van een baksteen door haar TV vanavond. Hoorde haar hier zelfs skreeuwen als een schuimbekkend speenvarken omdat haar plannetje volledig mislukt is postuum.....
En als slagroom op de taart geen Haaien in de finale en Fleuris die zijn 24 uur aan vraagt. Dat hoeft toch helemaal niet, ik heb dat nog nooit iemand zien doen als ze er uit willen gaan ze er uit en dat geven ze bij de FEBO aan maar ik heb nog nooit iemand die vrijwillig aan het eind van de cyclus weg wilde naar de PC zien gaan om zijn/haar 24 uur aan te vragen. Was gewoon een stukje demonstratief TV maken...aansteller. Hij mag dus lekker gaan teren op de centen van Senna, als ze daar nog in trapt...
Wat dan? En geel heeft niet zo veel zin 10% aftrek van puntenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef woxxel2 het volgende:
Floris moet ook geel krijgen, volgens mij riep hij uit boosheid een ziekte
Als Floris naar El che had geluisterd hadden ze nog een kans gehad.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naspel bij vrijen. Weet een woord geleerd(34 minuten is nog rap)
Gelukkig blijft Robert
En ik gun het de slangen wel
Al vind ik het sneu voor Florisen El Che kijkt ook niet blij
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:55 schreef Amanda8832 het volgende:
De vraag was 'wat is de totale waarde van het aantal gulden biljetten dat nog in omloop is'.
Ik heb het even nagekeken op:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Je hebt inderdaad gelijk. Maar toch blijft de vraagstelling dan gewoon fout.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Het is echt ongeveer 47.000 mensen. Dus ook deze vraag was foutquote:Op dinsdag 13 mei 2025 03:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken op:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1703021166409
met de meest recente gegevens zoals wordt aangemerkt in het programma en dan kom ik uit op hetzelfde aantal dat volgens het programma het juiste antwoord schijnt te zijn (1,145,700). Maar hier kan ik het ook mis hebben. Ik doe ook maar wat
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstellingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Wat weet hij er nou van...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.
Hij riep meteen al: Dat klopt helemaal niet! bij die vraag over hoelang sex duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker dat we de finale vanavond al zien dus ze hebben de stemmingen van vorige week dinsdag er door heen gejast en wat snelheid gemaakt om zo snel mogelijk op de woensdag te komen waarin de finale werd gespeeld. Maar ik kan me ook indenken dat ze de uitslag van de finale als cliffhanger voor morgen bewaren, die geitenbekken...Allemaal cabaretteketet!
De link eerder gedeeld maakt een verschil tussen persoonlijk inkomen en persoonlijk bruto inkomen. Het CBS geeft voor het bruto inkomen wel degelijk iets van 1.1 miljoen. Klopt dus gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk inderdaad dat SBS6 hier gefaald heeft, volgens het CBS zat Manon er dichter bij met haar 11. Maar boeie, Slangen die winnen is veel leukere tv, alhoewel ik het eigenlijk zowel Jelle als Djintie niet gun, 1-dimensionale mensen.
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
opgeruimd staat netejs
houdoei en tot never weerziends
naar mannetje
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geïnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 04:57 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstelling
Die zie ik niet weggaan hoor. Die zit daar tot zn pensioen als hij niet wint.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:43 schreef King_Merc het volgende:
Volgende TT : Waar we Floris uitzwaaien ?
Of is het Floris of Florwas ?
weer tijd voor weer eens een echte leuke gay - geen relnicht of wanna-be-relnichtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelen
Nee hoor. De vraag op het beeldscherm heeft het niet over 'in miljoenen'. Kijk maar terug.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geïnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.
De hoeveelheid biljetten was 34 miljoen en de waarde daarvan isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:55 schreef Amanda8832 het volgende:
Er zat een fout in de knockouts. De vraag was 'wat is de totale waarde van het aantal gulden biljetten dat nog in omloop is'. De slangen vulden '58' in. Om de vraag te winnen hadden ze '58 miljoen' moeten invullen, maar ze vulden dus 58 in. Als de vraag 'hoeveel miljoen er nog in omloop is' was geweest dan was hun antwoord wel goed. Slangen staan dus ten onrechte in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |