Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:55 schreef Amanda8832 het volgende:
De vraag was 'wat is de totale waarde van het aantal gulden biljetten dat nog in omloop is'.
Ik heb het even nagekeken op:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Je hebt inderdaad gelijk. Maar toch blijft de vraagstelling dan gewoon fout.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Het is echt ongeveer 47.000 mensen. Dus ook deze vraag was foutquote:Op dinsdag 13 mei 2025 03:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken op:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1703021166409
met de meest recente gegevens zoals wordt aangemerkt in het programma en dan kom ik uit op hetzelfde aantal dat volgens het programma het juiste antwoord schijnt te zijn (1,145,700). Maar hier kan ik het ook mis hebben. Ik doe ook maar wat
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstellingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Wat weet hij er nou van...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.
Hij riep meteen al: Dat klopt helemaal niet! bij die vraag over hoelang sex duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker dat we de finale vanavond al zien dus ze hebben de stemmingen van vorige week dinsdag er door heen gejast en wat snelheid gemaakt om zo snel mogelijk op de woensdag te komen waarin de finale werd gespeeld. Maar ik kan me ook indenken dat ze de uitslag van de finale als cliffhanger voor morgen bewaren, die geitenbekken...Allemaal cabaretteketet!
De link eerder gedeeld maakt een verschil tussen persoonlijk inkomen en persoonlijk bruto inkomen. Het CBS geeft voor het bruto inkomen wel degelijk iets van 1.1 miljoen. Klopt dus gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk inderdaad dat SBS6 hier gefaald heeft, volgens het CBS zat Manon er dichter bij met haar 11. Maar boeie, Slangen die winnen is veel leukere tv, alhoewel ik het eigenlijk zowel Jelle als Djintie niet gun, 1-dimensionale mensen.
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
opgeruimd staat netejs
houdoei en tot never weerziends
naar mannetje
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geïnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 04:57 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstelling
Die zie ik niet weggaan hoor. Die zit daar tot zn pensioen als hij niet wint.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:43 schreef King_Merc het volgende:
Volgende TT : Waar we Floris uitzwaaien ?
Of is het Floris of Florwas ?
weer tijd voor weer eens een echte leuke gay - geen relnicht of wanna-be-relnichtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelen
Nee hoor. De vraag op het beeldscherm heeft het niet over 'in miljoenen'. Kijk maar terug.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geïnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |