Ik dacht ook direkt aan 6 minutenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
Was één van zijn weetjes (zonder voor en naspel)quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Floris weet deze.. ja die weet alles van sex
Mooie tv!quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Jelle wint dus omdat die al thuis is.
Wilden we dat weten?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Moet dat nou? dat kut gespoiler hier elke keer, stond vanmiddag ook een spoilerquote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha floris
Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgevenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Flo was zo zeker van die 6 minuten dat ik medelijden heb met die miep van hem.
Ik weet het niet he ik las het hier dus vandaar dat ik het erneer zet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat nou? dat kut gespoiler hier elke keer, stond vanmiddag ook een spoiler
Iig aan botox.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgeven
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Jaaa 24 uur aangevraagd. Verlost van Floris
zoals in the Bohemian Rhapsody film “I pity your wife is 6 minutes is too longquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zitquote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De frustie is alláng aan een verse lekker meid toe, die gaat er vast nog komen
en ze weet nu, het duurt maar 6 minuten en dan kan ze weer gaan shoppen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Nu Floor.
Snel trouwen je aanstaande vrouw heeft wel die ton gewonnen.
Neen. Als je aangeeft/suggereert dat de spoiler over onderwerp X gaat, kan je dus niet ineens onderwerp Y bespreken. Anders moet je dit aangeven. Hartstikke flauw dit. Nou wist ik alle spoilers vorige week al dus ik rouw er niet om, maar een beetje respect voor de rest is wel zo netjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.
En arme Floortje denkt dat écht, dat gewoonterecht op de finale of, jarenlang proberen ook echt een ton oplevertquote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zit
Amenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen. Als je aangeeft/suggereert dat de spoiler over onderwerp X gaat, kan je dus niet ineens onderwerp Y bespreken. Anders moet je dit aangeven. Hartstikke flauw dit. Nou wist ik alle spoilers vorige week al dus ik rouw er niet om, maar een beetje respect voor de rest is wel zo netjes.
El Che gaf nog aan dat het hoger moest zijn maar Flo wilde het weer zelf beslissen en lager inzetten.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
5,4 vind ik supersnel, de meeste vrouwen komen niet klaar door te neuken. Dan moet er wel meer gebeuren dat duurt langer. 😜
Tuinman, boomchirurgquote:Op maandag 12 mei 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Woensdag maar weer een verse kapper erin pleuren
Die zit al in haar gezicht.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Nu Floor.
Snel trouwen je aanstaande vrouw heeft wel die ton gewonnen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevree
prachtige aflevering!quote:
Dat is idd overbodig die 24 uur aanvragen, hij kan gewoon weg als hij dat wil. Denk toch uit frustratie dat hij de finale niet wil meemaken. Plus ik weet niet of er meer vertrekkers zijn (Perla?) maar dat hij niet in het rijtje wil zitten met afscheid nemen, moet wel een beetje Floris momentje zijn he?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering, geheel volgens de spoilers die eerder vandaag bekend werden gemaakt. Er zitten dus blijkbaar familieleden/schuim te spoilen op social media onder fake namen.
Lekker dat Robert nog een cyclus door mag en dat Heksther hem NIET naar huis heeft gekregen. En ook lekker voor Manon die wel wilde dat Robert zou blijven (ja tuurlijk, dat geloofd niemand). Overigens Heksther gooide iets van een baksteen door haar TV vanavond. Hoorde haar hier zelfs skreeuwen als een schuimbekkend speenvarken omdat haar plannetje volledig mislukt is postuum.....
En als slagroom op de taart geen Haaien in de finale en Fleuris die zijn 24 uur aan vraagt. Dat hoeft toch helemaal niet, ik heb dat nog nooit iemand zien doen als ze er uit willen gaan ze er uit en dat geven ze bij de FEBO aan maar ik heb nog nooit iemand die vrijwillig aan het eind van de cyclus weg wilde naar de PC zien gaan om zijn/haar 24 uur aan te vragen. Was gewoon een stukje demonstratief TV maken...aansteller. Hij mag dus lekker gaan teren op de centen van Senna, als ze daar nog in trapt...
Wat dan? En geel heeft niet zo veel zin 10% aftrek van puntenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef woxxel2 het volgende:
Floris moet ook geel krijgen, volgens mij riep hij uit boosheid een ziekte
Als Floris naar El che had geluisterd hadden ze nog een kans gehad.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naspel bij vrijen. Weet een woord geleerd(34 minuten is nog rap)
Gelukkig blijft Robert
En ik gun het de slangen wel
Al vind ik het sneu voor Florisen El Che kijkt ook niet blij
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:55 schreef Amanda8832 het volgende:
De vraag was 'wat is de totale waarde van het aantal gulden biljetten dat nog in omloop is'.
Ik heb het even nagekeken op:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Je hebt inderdaad gelijk. Maar toch blijft de vraagstelling dan gewoon fout.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Het is echt ongeveer 47.000 mensen. Dus ook deze vraag was foutquote:Op dinsdag 13 mei 2025 03:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken op:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1703021166409
met de meest recente gegevens zoals wordt aangemerkt in het programma en dan kom ik uit op hetzelfde aantal dat volgens het programma het juiste antwoord schijnt te zijn (1,145,700). Maar hier kan ik het ook mis hebben. Ik doe ook maar wat
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstellingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij zei de presentator bij deze vraag dat het om waarde in miljoenen ging voordat ze gingen schrijven, maar ik kan het mis hebben.
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Amanda8832 het volgende:
En op de eerste vraag tussen het team van Robert en het team van Manon ging het ook fout. Zowel Google als ook chatgpt en het cbs zeggen dat er 473.000 mensen meer dan een ton bruto per jaar verdienen. Het team van manon had die vraag dus moeten winnen, met 11 als antwoord. Robert antwoordde 1,3 miljoen.
Wat weet hij er nou van...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat denk je: Daarom wil Floris naar huis. Die gaat dit tot op de bodem analyseren en uitzoeken.
Hij riep meteen al: Dat klopt helemaal niet! bij die vraag over hoelang sex duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker dat we de finale vanavond al zien dus ze hebben de stemmingen van vorige week dinsdag er door heen gejast en wat snelheid gemaakt om zo snel mogelijk op de woensdag te komen waarin de finale werd gespeeld. Maar ik kan me ook indenken dat ze de uitslag van de finale als cliffhanger voor morgen bewaren, die geitenbekken...Allemaal cabaretteketet!
De link eerder gedeeld maakt een verschil tussen persoonlijk inkomen en persoonlijk bruto inkomen. Het CBS geeft voor het bruto inkomen wel degelijk iets van 1.1 miljoen. Klopt dus gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk inderdaad dat SBS6 hier gefaald heeft, volgens het CBS zat Manon er dichter bij met haar 11. Maar boeie, Slangen die winnen is veel leukere tv, alhoewel ik het eigenlijk zowel Jelle als Djintie niet gun, 1-dimensionale mensen.
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
opgeruimd staat netejs
houdoei en tot never weerziends
naar mannetje
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geīnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 04:57 schreef Amanda8832 het volgende:
[..]
Wat de presentator zegt is nietvl echt boeiend. Het gaat om de eerstgenoemde vraagstelling
Die zie ik niet weggaan hoor. Die zit daar tot zn pensioen als hij niet wint.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:43 schreef King_Merc het volgende:
Volgende TT : Waar we Floris uitzwaaien ?
Of is het Floris of Florwas ?
weer tijd voor weer eens een echte leuke gay - geen relnicht of wanna-be-relnichtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel vervelend voor afd casting, dat ze weer een nieuwe Gay moeten regelen
Nee hoor. De vraag op het beeldscherm heeft het niet over 'in miljoenen'. Kijk maar terug.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De volledige vraagstelling was "in miljoenen". Dus beide bondjes hebben de vraag goed geīnterpreteerd en juist ingevuld. Beter opletten.
De hoeveelheid biljetten was 34 miljoen en de waarde daarvan isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 01:55 schreef Amanda8832 het volgende:
Er zat een fout in de knockouts. De vraag was 'wat is de totale waarde van het aantal gulden biljetten dat nog in omloop is'. De slangen vulden '58' in. Om de vraag te winnen hadden ze '58 miljoen' moeten invullen, maar ze vulden dus 58 in. Als de vraag 'hoeveel miljoen er nog in omloop is' was geweest dan was hun antwoord wel goed. Slangen staan dus ten onrechte in de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |