Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Snap sowieso dat hele spoileren niet, kan op zich nog begrijpen dat je nieuwtjes wil delen, maar als je daarbij weet dat je kijkplezier van anderen verpest, is het toch niet moeilijk om gewoon niks te zeggen?
Robert had 1,8 miljoen opgeschreven. Als Manon daaronder zit wint ze.quote:De groep die minder dan 10 duizend euro aan inkomen had bestond uit 377 duizend mensen. 448 duizend mensen (5,5 procent) ontvingen minimaal 100 duizend euro.
Wordt wel weer top TV als dit klopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef DutchBlend het volgende:
Ja je denkt in een spoiler iets te gaan lezen over Jelle die vals heeft gespeeld maar vervolgens lees je wie de ton wintLekker dan!
Okay, had iets duidelijker aan kunnen geven dat het niet direct over Jelle ging.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef DutchBlend het volgende:
Ja je denkt in een spoiler iets te gaan lezen over Jelle die vals heeft gespeeld maar vervolgens lees je wie de ton wintLekker dan!
quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lees ik het goed? gaan ze Jelle eruit schoppen vanwege "valsspelen" tijdens een groepsgame?![]()
Snel nog maar een paar meer van die klieren en saaiezooi wisselen voordat de nieuwe cyclus begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwachtte gewoon een stukje gekopieerde tekst over Jelle. Of het nou waar was of niet. Beetje jammer dat de uitslag van de cyclus onder die spoiler staat. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is gewoon nep. Zoiets wordt tijdens een opdracht al opgemerkt in het febohok en ze hebben 2-3 dagen speeltijd om het recht te zetten voor het daadwerkelijk wordt uitgezonden. Dit is gewoon zo'n shady site voor clickbait om gegevens te verzamelen en door te verkopen. Daar kom je alleen terecht door ads of links die mensen geven die zelf op de ads hebben gedrukt.
Ja daar word ik ook niet zo blij van.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Overigens wordt open en bloot gezegd, zonder spoilertags, dat Jelle naar huis gestuurd wordt, en dat mag wel!?
[..]
We hebben toch nog niet gezien wie wat opgeschreven heeft? Robert zegt overigens, zie post 62, 1,3 miljoen.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Robert had 1,8 miljoen opgeschreven. Als Manon daaronder zit wint ze.
Bron: https://longreads.cbs.nl/(...)komen-van-werkenden/
Hier is het verder geen probleem inderdaad, wij zijn hier best braafquote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.
Onder die spoiler staat dat het iets is over Jelle, dus ik klikte ook. Gewoon niet doenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.
Maar die NATASJA op twitter, heeft elke maand nieuwtjes. Dat moet dan toch bijna een medewerker van het programma zijn!quote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier is het verder geen probleem inderdaad, wij zijn hier best braaf
Op twitter bijvoorbeeld is het een ander verhaal, daar valt er niet tegenop te blokkeren, elke maand wel weer een nieuwe kneus die het leuk vindt om te spoileren.
Die heb ik al maanden geblokkeerd. Zal me verder ook worst wezen wie het is, ik snap niet wat ze wil bereiken met die spoilers, verder zag je haar nauwelijks op de hashtag.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die NATASJA op twitter, heeft elke maand nieuwtjes. Dat moet dan toch bijna een medewerker van het programma zijn!
Ah, dan laat het voorstukje op insta al iets meer zien, sorry voor de spoiler dan, hij schrijft 1,8 miljoen op.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben toch nog niet gezien wie wat opgeschreven heeft? Robert zegt overigens, zie post 62, 1,3 miljoen.
Manon heeft het over 11 %. Als ze dat dan berekent over de hele bevolking, dan komt ze op bijna 2 miljoen uit.
Maar ik vermoed dat Robert door de rest nog wel naar beneden gepraat wordt, dat ze onder het miljoen gaan zitten. Althans, dat hoop ik.
Oh ja, dat begrijp ik. Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen, ook wat betreft de aannames over Robert in het ziekenhuis enz.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik verwachtte gewoon een stukje gekopieerde tekst over Jelle. Of het nou waar was of niet. Beetje jammer dat de uitslag van de cyclus onder die spoiler staat. Dat was m'n punt.
Wie weet schrijft Manon 11% op, of 7%. Dan is het sowieso fout.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah, dan laat het voorstukje op insta al iets meer zien, sorry voor de spoiler dan, hij schrijft 1,8 miljoen op.
https://www.instagram.com/reel/DJjT-jtNZwu/?igsh=ODJhNWdwcDFjZjgw
Dat zou echt te grappig zijnquote:Op maandag 12 mei 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie weet schrijft Manon 11% op, of 7%. Dan is het sowieso fout.
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevreequote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heerlijk geen krijzende Esther meer
Zonder mag die ook weg van mijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een ton voor Flo en ik ben helemaal tevree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |