Wel als Maudy en Radek het bij zichzelf hadden gehouden, maar die nicht vindt het idee zo geweldig dat hij het direct deelt met Perla en Robert en ja, dan weet de hele loods het.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar niks geheim kan houden hoor, elk roddeltje is binnen no time bij iedereen bekend.
Ik denk dat ze, in dat hypothetische geval, vanuit het bondje Radek naar voren moeten schuiven. Dan wordt John het soweiso vanuit de loods.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
Manon gaat de finale niet spelen dat zal dan John iig zijn en ik denk dat het Radek eerder gegund is. En wat stemmen lijkt het me wel zo eerlijk dat iedereen dat mag.
De vraag is toch 'hoeveel mensen verdienen een ton per jaar'? Staat helemaal niets bij van gerelateerd aan de gehele bevolking, of van de werkenden. En dan nog is 11% veel teveel. Er werken 9,8 miljoen mensen, 11% is dan ruim 1 miljoen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Baby’s en kinderen werken niet en zieken bijvoorbeeld ook niet, dus hopelijk denkt ze eraan dat ze dan 11% van de werkenden pakt en een beetje goed gokt ;p
Ik sta daar compleet anders in. Dit opzetje was niet gebeurd als die hele toestand en vertrek met Esther niet gebeurd was, want dan was Esther gewoon naar huis gestemd. En dan was John zeker weten met Manon meegegaan om het zo goed mogelijk te doen. Maar nu staan de Gieren voor een voldongen feit dat er iemand naar huis zou moeten die nog helemaal niet naar huis wil en Radek wil dat wel, zonder zijn borg te verliezen.quote:Wat een treurige bende die vossen. Echt een wanvertoning idd. Maudy mag echt regelrecht naar huis van mij, wat een vervelend en kinderlijk mens. Ook al met dat gesnuif, samen met Radek die als 2 betrapte junkies reageerden toen. John en Radek ook slappe hap hier. Grote sympathie voor Manon in deze, deed ze echt goed. Jammer van die fout.
Misschien moet zij en Jorrit samen een real life soap starten..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zou juridisch advies hebben ingewonnen, omdat ze vindt dat ze verkeerd is neergezet
https://journalnet.family(...)P0GBubufX1uxafUn706A
Ze Is blijkbaar ook ongeneselijk ziek in haar hoofd.. ze heeft in iedergeval een onvergetelijke Exit-Show neergezet, een DGK waardigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zou juridisch advies hebben ingewonnen, omdat ze vindt dat ze verkeerd is neergezet
Dat is dezelfde site als die van de week schreven dat Robert hartklachten zou hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lol. Kan ze weer nat gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het grappige is dat haar familiebezoek haar op subtiele wijze probeerde te adviseren dat ze wat minder moet zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Sjaak-V het volgende:
Julia beledigd over korste lontje, dat is wel ironisch gelijk hahaha
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lees ik het goed? gaan ze Jelle eruit schoppen vanwege "valsspelen" tijdens een groepsgame?![]()
Snel nog maar een paar meer van die klieren en saaiezooi wisselen voordat de nieuwe cyclus begint
Welke groepsopdracht was dat? Wil ik wel even terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook al af..quote:Op maandag 12 mei 2025 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke groepsopdracht was dat? Wil ik wel even terugkijken.
quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
Lees ik het goed? gaan ze Jelle eruit schoppen vanwege "valsspelen" tijdens een groepsgame?![]()
Snel nog maar een paar meer van die klieren en saaiezooi wisselen voordat de nieuwe cyclus begint
Gelezen op de socials:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, weet ik nog steeds niet wanneer Jelle vals gespeeld heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gia op 12-05-2025 10:45:14 ]
Helemaal mee eens, fake nieuws en elke klik daar is er één te veel. En op sm worden die leugens overgenomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht geen artikelen van deze website meer delen, lijken standaard complete onzin te verspreiden, over Robert, nu Jelle en waarschijnlijk ook over Esther.
Erg vervelend idd. Gewoon geen spoilers waar of niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Heb ik toch de spoiler gelezen. Dacht een link te vinden van die bewuste website, maar nu iets wat gespoiled is via de socials, wat meestal wel klopt...lekker dit. Maar als het klopt, mooie plottwist wel.
Ik vraag mij af waar Manon terecht komt na deze cyclus, niemand heeft meer zin in haar. Dus drie nieuwe waarschijnlijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Als de FEBO nog niet vanaf hem af wil en zijn contract nog loopt en ze nog geen ander charismatisch deelnemer voor hem in de plaats gevonden hebben: ja.
Is gewoon nep. Zoiets wordt tijdens een opdracht al opgemerkt in het febohok en ze hebben 2-3 dagen speeltijd om het recht te zetten voor het daadwerkelijk wordt uitgezonden. Dit is gewoon zo'n shady site voor clickbait om gegevens te verzamelen en door te verkopen. Daar kom je alleen terecht door ads of links die mensen geven die zelf op de ads hebben gedrukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |