Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgevenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Flo was zo zeker van die 6 minuten dat ik medelijden heb met die miep van hem.
Ik weet het niet he ik las het hier dus vandaar dat ik het erneer zet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat nou? dat kut gespoiler hier elke keer, stond vanmiddag ook een spoiler
Iig aan botox.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Misschien is die d'r geld al aan een ander aan het uitgeven
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Jaaa 24 uur aangevraagd. Verlost van Floris
zoals in the Bohemian Rhapsody film “I pity your wife is 6 minutes is too longquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zitquote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De frustie is alláng aan een verse lekker meid toe, die gaat er vast nog komen
en ze weet nu, het duurt maar 6 minuten en dan kan ze weer gaan shoppen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Nu Floor.
Snel trouwen je aanstaande vrouw heeft wel die ton gewonnen.
Neen. Als je aangeeft/suggereert dat de spoiler over onderwerp X gaat, kan je dus niet ineens onderwerp Y bespreken. Anders moet je dit aangeven. Hartstikke flauw dit. Nou wist ik alle spoilers vorige week al dus ik rouw er niet om, maar een beetje respect voor de rest is wel zo netjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het in spoilertags staat, dan lees je het gewoon niet. Dat is een keuze.
En arme Floortje denkt dat écht, dat gewoonterecht op de finale of, jarenlang proberen ook echt een ton oplevertquote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En in zijn hoofd denkt hij dat alleen HIJ recht heeft op die ton ondat hij er al zo lang zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |