SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je bent zelf zelfstandigquote:
Je bent zelf matigjesquote:
Je bent zelf geweldigquote:
Nicequote:Op donderdag 8 mei 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had weer een goede frituursessie. Ben nu extra crispy
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat de vlucht naar europa nu 40 min langer kan duren omdat ze niet meer over pakistan vliegen. Maar ik heb nog geen wijziging gezien voor mijn vliegtijd.
12 en half uur geloof ik
ja idd. Je kan pas op de dag zelf kijken zie ik. nou ja dan weet ik het ook op tijdquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Je kan pas op de dag zelf kijken zie ik. nou ja dan weet ik het ook op tijd
Ik ben zelf wel eens een uur eerder geland omdat we flinke wind mee haddenquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.
Nee dat klopt. Hoop wind mee want vind het een lange vluchtquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.
Als ze sneller vliegt dan dat de aarde draait, komt ze eerder aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.
wat doen ze? Zonnepanelen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben dat ding net met een kraan naar boven gehesen.
Hopelijk zijn ze snel klaar met de rest.
Je gaat nu tegen de wind in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Hoop wind mee want vind het een lange vlucht
Warmtepompquote:
Ja. Nou ja ga mijn steam deck opladen. Series van netflix downloaden. Snacks kopen. Het is ook een dagvlucht. Land om 1930 NL tijd vooralsnogquote:
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Nou ja ga mijn steam deck opladen. Series van netflix downloaden. Snacks kopen. Het is ook een dagvlucht. Land om 1930 NL tijd vooralsnog
Nee geloof ik niet? Dat zou moeten blijven staan. Wat je kan doen als je de grens overgaat dat je je mobiele gegevens uitzetquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?
Als het goed is wel. Het is een hybride, dus niet volledig van het gas af. Maar ik zou dan alleen nog voor warm water wat gas verbruiken. Of het moet heel koud worden (-4 ofzo hadden ze het over), dan springt de CV ketel bij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh spannendGaat dat veel geld schelen ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Het is een hybride, dus niet volledig van het gas af. Maar ik zou dan alleen nog voor warm water wat gas verbruiken. Of het moet heel koud worden (-4 ofzo hadden ze het over), dan springt de CV ketel bij.
Maar dan heb ik nauwelijks nog gaskosten, en ik heb al zonnepanelen dus dan gaat mijn eigen verbruik ook omhoog
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?
Je bent zelf standig?quote:
dat staat er nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?
Thanksquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]tof dat je dat allemaal zo aanpakt. Hopelijk heb je er veel plezier van
dat vind ik echt zo'n luxequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks
Ja ik hoop het ook
Heb ook al vloerverwarming, daar draait ie ook beter op
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n luxe
enige wat nog ontbreekt in je huis essi is een japans toilet met bril verwarming
Het lastigste met brilverwarming is wel dat het snoertje de bril soms van je gezicht trekt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enige wat nog ontbreekt in je huis essi is een japans toilet met bril verwarming
Ja maar dat is ook niet handigquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet? Dat zou moeten blijven staan. Wat je kan doen als je de grens overgaat dat je je mobiele gegevens uitzet
Misschien dat iemand anders dit beter weet
Staat dat er?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lastigste met brilverwarming is wel dat het snoertje de bril soms van je gezicht trekt.
als ik ooit weer terug naar nederland moet verhuizen kom ik bij jou wonenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ja vloerverwarming is heerlijk comfortabel
En heb ook nog losse infraroodpanelen. Die zijn ook heerlijk voor als ik weer 'ik kan niet warm worden/blijven' gedoetjes heb
Ik heb spek op brood, en hamquote:
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik ooit weer terug naar nederland moet verhuizen kom ik bij jou wonen
Dat hebben wij niet. We denken wel aan die infraroodpanelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
En heb ook nog losse infraroodpanelen. Die zijn ook heerlijk voor als ik weer 'ik kan niet warm worden/blijven' gedoetjes heb
Oh die heb ik niet gezien. Dat zal wel een dure zijn denk ik?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb spek op brood, en hamEn hardgekookte eieren
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenEn die meteen registreert hoeveel er qua gewicht doorgespoeld wordt
ja gewoon elke bij de schutting staanquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.
Ja, even geen idee hoeveel dat kost maar het bestaat welquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien. Dat zal wel een dure zijn denk ik?
Rebel. Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Heb een officiële waarschuwing op reddit
Lol waaromquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt echt heerlijk. Die panelen wil ik ook naar kijken in de winter, en iets met lichtquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Jij hebt ook geen eiwitten tekort gok ik zoquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb spek op brood, en hamEn hardgekookte eieren
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denkenEn die meteen registreert hoeveel er qua gewicht doorgespoeld wordt
Kan je nu een extra ereader speciaal voor je reddit waarschuwingen kopen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Eiwitten zijn goed voor jequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk. Die panelen wil ik ook naar kijken in de winter, en iets met licht
[..]
Jij hebt ook geen eiwitten tekort gok ik zoGeniet ervan
ja kun je nooit te veel aan eten inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eiwitten zijn goed voor je
Er zijn plannen genoeg
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r buren kunnen ook nog eens lekker koken.
ik zou ook echt heel graag iets met regenwater willenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n Japans bidetding staat wel op een goede plek op m'n lijstje van dingen om te halen als ik op mezelf woon.
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rebel. Wat heb je gedaan?
zag ze op amazon voor zo'n 300 euro. Dan koop je zo'n bril met al die functies. Moet je wel een stroomaansluiting hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n Japans bidetding staat wel op een goede plek op m'n lijstje van dingen om te halen als ik op mezelf woon.
ehm, gaat ie?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Maar dat is blijkbaar aanzetten tot geweld jegens personen of dieren.
Is in Nederland een kwajongensstreek
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had het erover dat een buurvrouw ofzo smerige luiers bij haar gewoon zo in de kliko flikkerde en dat ze dat niet wilde hebben. Dus mensen kwamen met het idee om de luiers bij die buurvrouw op de stoep neer te flikkeren. Ik zei dat ze een smerige luier voor de deur neer moest leggen en in de fik moest steken, zodat die buurvrouw er dan op zou stampen en in de stront van haar eigen baby stampte. Ik zei wel dat je moest uitkijken dat het kon en dat niet het hele huis affikte, want als de OP in de VS woonde dan heb je houten veranda's en dat is niet handig bij droogte.
Telefoonnummer was nog niet klaar voor het afscheidquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Mijn ouders hebben 2 weken geleden ze vaste telefoon weggedaan. Ook gelijk afgesloten enzulks
Nu is mijn vader eerder deze week door hun oude telefoonnummer gebeld?
Die streek hebben we vroeger wel eens uitgehaald jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je die niet?Ik heb het zelf nooit gedaan maar het is een heel oud trucje.
Dat en grijs water recyclen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook echt heel graag iets met regenwater willen
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag ze op amazon voor zo'n 300 euro. Dan koop je zo'n bril met al die functies. Moet je wel een stroomaansluiting hebben
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh ja dat water had ik nog niet eens gedacht.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stroom, en het water voor je stortbak aftappen. Beide niet zo'n probleem.
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neemaar ik kan me ook een keer herinneren dat we belletje gingen trekken en bij de eerste keer had ik al spijt en ging ik mn excuses aanbieden
![]()
![]()
dus mweh, denk ook niet dat ik de persoon ben die ze mee zouden vragen
hoe komen ze aan die luiers?!
Nee daar gebeurt niet zoveel. Behalve dat veel mensen ineens anti-Amazon zijn en de boel gaan jailbreaken en verkopen en overstappen op Kobo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer in de clinch lag met de e-readerhoarders.
waarschijnlijk niet zo veel of wel maar is wel een hele dure aankoopquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en grijs water recyclen.Maar kijkend naar op wat voor plek ik realistisch zou komen te wonen straks, vraag ik me af hoeveel ik daarmee kan in een huurappartement.
wtfquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel ver gaan bij onschuldige mensenNet zoals hondenpoep door de brievenbus frotten enzo.
Het oorspronkelijke bericht is ook verwijderd, maar er was iemand die ging elke dag een eindje lopen met haar kinderen en dan verschoonde ze de baby ergens en pleurde ze de luier bij die OP in de kliko. Zonder extra plastic zakje ofzo erom. Sommige luiers vielen ook open en dan zat die OP daar met allemaal vliegen en maden en stank. En die had camera's hangen dus die kon zien wie het deed en had die vrouw er ook op aangesproken. Doe er dan in elk geval nog iets omheen ofzo. Maar die vrouw vond dat onzin en ging er gewoon mee door.
Dus toen begonnen mensen met ideeën wat ze met die luiers konden doen. Of ze moest de politie bellen.
Ze gaat de wereld veroveren met haar caafs.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben maar ik weet het echt niet. Zeg maar ik weet niet of het iets heel onschuldigs is of juist iets waarvan je denkt 'oh wacht'
Ja foei CLquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu aan het nadenken wat het meest stoute is wat CL gedaan zou hebben
ja geloof het wel.quote:
quote:
Rustig aan doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja geloof het wel.
Heb alleen geen doekjes oid om vingers schoon te maken zodat ik mn lenzen in kan doen
Doe ik sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles goed gegaan?
[..]
Rustig aan doen
Hie lang moet je blijven?quote:
Niet.quote:
Wat kinderachtigquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dat geval is de waarschuwing terecht.quote:
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeee Nizno![]()
![]()
welkom terug
![]()
![]()
![]()
hopelijk is alles goed gegaan en kun je weer blij en pijnloos verder in het leven. Oke misschien even genezen
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.quote:
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Ook maar beetje zin proberen te maken in Electric Callboy in januari. Ja is nog lang niet zo ver maar de hype is compleet verdwenen.Wacht dat zeg ik verkeerd.. ben nog wel fan hoor.
Wel benieuwd wie de nieuwe drummer gaat worden.
Wel.. mooi rood?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.
Hoop het wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Beterschapquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
D'awwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.
[ afbeelding ]
Ik struikelde laatste over deze minihonkjes toen ik uit m'n werk kwam.
en die zijn dan meteen overdreven agressief en engquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'awwww
Ze zijn zo knuffelig! Maar dan heb je meteen zo'n volwassen exemplaar in je nek.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar de Deka ės hier de supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Noem je draak nu een gans?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ganzen zijn afstammelingen van drakenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooi plekje om te zitten en te kijken
Excel is geen deo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
Watskeburt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
watquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Ontsmettingsmiddel overal en nergensquote:
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.
dat bedoelt ie toch niet, kutquote:
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat![]()
ja oke, als dat voor jou werkt
of misschien zijn dit nog de medicijnen
Ganzen zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplexquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingen
O trutquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat bedoelt ie toch niet, kut
ze heeft een ingreep gehad met narcose en alles, we moesten bijna afscheid nemen van onze nizno
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.quote:
Ganzijn voor tuin & gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ganzijn zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplex
Gek zijn is gezond.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
oh johquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.
En ben helder als wat. Loop al een half uur rond
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Jaja, ik had het al aangepastquote:
Das nie niks!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Stap 1: theropodaquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
Dat is een lekker roesjequote:Op donderdag 8 mei 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gek zijn is gezond.
Morgen ben ik God. Vandaag ben ik Napoleon
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.
Nee hoor ben volledig helder.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stap 5: kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap 1: theropoda
Stap 2: meteoriet
stap 3: ...
Stap 4: kip
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenoordopjes in en nog beter
Oke en neus dicht
Een gier een draak en een gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.quote:
Look at me being all petite and skinnyquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
Plaatje van een dinonugget laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
ja daar hou je wel of niet vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Daar kun je wel een goede portie saté van makenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatje van een dinonugget laten zien.
Lekker soeppiequote:
Stamp met je voeten op de grondquote:
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar hou je wel of niet vanbedoelde meer verkeer
Ga nu zitten met een zuchtquote:
Palingrokerij ruikt juist erg lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
De palingrokerij trek ik bijvoorbeeld erg slecht.
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Das geen plofkip meer das een al qaida kip.
Ja was ik net mee bezig. Wachten op mn vervoerders die bij de apotheek in de rij staanquote:
Dat snap ik heel goed!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Die zou al lang door zn pootjes gezakt zijn....quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.
Nee dank je, ik heb net al gelunchtquote:
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?quote:
niet te hardquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet te hard
[..]geen idee hoe dit ruikt maar het klinkt behoorlijk smerig
Charmant hequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]zag dit voor me met een tutu, mooi hoor
hoeft ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de rest is vrij specifiek, dan geef ik wel heel veel over m'n locatie weg.
Ik kan best lezen. Ben alleen baldadig en mocht het personeel niet dwars zittenquote:
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen visquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?
Als je wil checken kun je misschien met een pen de rand overtrekken, dan kun je zien of het erger wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik denk steeds dat mijn vinger roder aan het worden is richting de onderkant maar dat is nog van dat ontsmettingsspul wat ze gebruikt hebben want tja ik kan die vinger natuurlijk niet heel enthousiast met zeep schoonmaken nu.
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Onderweg in de auto.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik je geen succes gewenst![]()
Ben je al thuis?
Nou, als jouw moeder het zegt, dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat paling roken lekker euikt. Dat vindt zelfs mijn moeder en die lust geen vis
Nou tering, dan niet hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
En succes was voor mij niet nodig
De chirurg moest succes gewenst want die moest wat doen.
Ik sliep
Moeders wil is wet. Mijn vader lapt dat aan zijn laars. Als moeder weg is gaat een nieuwe wereld open.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onzin d'r moeders mening is wet, goed te weten.
Ik parkeer deze informatie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeders wil is wet. Mijn vader lapt dat aan zijn laars. Als moeder weg is gaat een nieuwe wereld open.
Liefje van kinderen voor kinderen
Ik zei al. Ben baldadigquote:
"Hoezo vind jij het nou meuren, het ruikt lekker"quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ik VIND het meuren"
"Nee, ruikt lekker"
Right.
Kan in de excel van @4EverBlackEyedquote:
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen idee hoe gerookte paling ruikt, dat hebben we hier allemaal niet
rustig maar schatje, het is al goed *geeft glaasje roosviceequote:
Immer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel netjes in een vakje graag.
Ik kreeg een perenijsje na de operatie!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?
[..]
rustig maar schatje, het is al goed *geeft glaasje roosvicee
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
Ik sliep
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Ja leo is de nieuwe brad pittquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw uit bergen op zoom die dacht dat ze een relatie had met leonardo di caprio en zo is opgelicht ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Slapenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onderweg in de auto.
Ik sliep
Kort geloof ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.
Hoe lang is het herstel?
Ja, had het in de krant gelezen en later ook nog op tv voorbij horen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw uit bergen op zoom die dacht dat ze een relatie had met leonardo di caprio en zo is opgelicht ?
Er was laatst ook een vrouw uit Frankrijk die dacht dat ze online iets had met Brad Pitt en bijna een miljoen naar hem had overgemaak.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik zwem liever in een septische put dan dat ik de palingrokerij moet ruiken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja was lekker!quote:
ik wil ook een ijsjequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kreeg een perenijsje na de operatie!!!
Was lekker
Nou kan je jezelf nu weer volvreten zonder zo ziek te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kort geloof ik.
Heb vanaf 1u al lekker rond gewaggeld.
Plassen lukte ook uitstekend
In het Zuiderzeemuseum hadden ze eerst ook gerookte palingquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
das wel een understatementquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had het in de krant gelezen en later ook nog op tv voorbij horen komen.
Ik vind het nogal naīef van haar gedacht.
ja en vroeg me meer af waarom mensen dit interessant vindenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja daar staat mij ook iets van bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was laatst ook een vrouw uit Frankrijk die dacht dat ze online iets had met Brad Pitt en bijna een miljoen naar hem had overgemaak.
Het is de nieuwe scam trend nu crypto niets meer oplevert denk ik?
Hmm.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zwem liever in een septische put dan dat ik de palingrokerij moet ruiken.
Valt tegenwoordig wel mee, ergste lucht is de ontluchter van de buisleidingenstraatquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
wat heeft jouw industrieterrein voor geurige dingen?
oh, waar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit niet al doe elke zaterdag
Schandalig!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja was lekker!
Tot ze ineens het nodig vonden me wakker te maken. Stelletje knurften
omdat het zo verschrikkelijk stom isquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en vroeg me meer af waarom mensen dit interessant vinden
Whoep whoepquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook een ijsjezo een meeting, daarna ga ik ijsjes halen
een aardbeienijsje, jij mag er ook wel eentje als je wilt
Jamaar...... kommop zeg....quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kan je jezelf nu weer volvreten zonder zo ziek te worden
oh, klinkt saaiquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee, ergste lucht is de ontluchter van de buisleidingenstraat
ik snap die kip nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhm.
Mijn middagprogramma is eerst het touw afmaken, en dan dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk maar je chirurg zit niet in deze sc.
ah ego voeden, ja niet mijn dingquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het zo verschrikkelijk stom is
Rook het dan ook anders met andere visjes?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het Zuiderzeemuseum hadden ze eerst ook gerookte paling
Deden ze op de ouderwetse manier met de museumstukken
Maar daar stopten ze mee toen de palingstand erg slecht werd. Daarna gingen ze andere vis roken
wat is dit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, fucking lol, ik had de verkeerde URL nog in m'n klembord staan.
[ afbeelding ]
Hmm ja wel een beetje, maar je ruikt met name de rooklucht zelf tijdens het rokenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rook het dan ook anders met andere visjes?
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig!
Ik heb ook tekort geslapen
Ik heb die niet durven eten in japanquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gecastreerde octopusquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat al om 8 uur beneden te wachten op de installateursquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dus
Hoax.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, waar?ik vraag dit voor een vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor ranjaquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was om 6u wakker. Heb ik ranja gepakt. Toen tot 7u geslapen. En toen van 10 tot 12 dus
Was wel een lekker dingquote:
Verbrande houtsnippers met visoliequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja wel een beetje, maar je ruikt met name de rooklucht zelf tijdens het roken
Net als dat in Budadorp bij een poelier altijd zo'n grillrek vol met kippetjes staat, dat zodra je die straat in komt al de gegrilde kippetjes ruiktquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja wel een beetje, maar je ruikt met name de rooklucht zelf tijdens het roken
Geen zorgen. Ik snap de kip ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, klinkt saai
[..]
ik snap die kip niet
en leuk?Denk ik? Ik weet niet wat touw afmaken is
En zijn ze al bezig/klaar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat al om 8 uur beneden te wachten op de installateurs
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat in Budadorp bij een poelier altijd zo'n grillrek vol met kippetjes staat, dat zodra je die straat in komt al de gegrilde kippetjes ruikt
Misschien is het er wel zo eentje die hier stiekem meeleest maar nooit postquote:
Peer vanquote:
Misschien mag ik wel een keer mee de operatiekamer inquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het er wel zo eentje die hier stiekem meeleest maar nooit post
En die kan dan niet hier zitten?quote:
Bijna, ze zijn aan het opruimenquote:
Zei ik niet.quote:
Ja, is zo'n Japans pakketje waarmee je met suiker en poedertjes een snoepvariant van eten maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dit?het ziet er uit als iets van de jamin ofzo?
Iw. En die komt niet eens vandaag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna, ze zijn aan het opruimen
Maar hij wordt nog niet jn werking gesteld vandaag.
Er moet nog iets geüpdatet worden ofzo en dat komt iemand anders doen?
Kanjersmerig die weeīge walmquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat in Budadorp bij een poelier altijd zo'n grillrek vol met kippetjes staat, dat zodra je die straat in komt al de gegrilde kippetjes ruikt
Ik heb ze zaterdag weer op.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb die niet durven eten in japan
Ja dan moet je niet aan de andere kant van de wereld zittenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel een keer mee de operatiekamer in
Spelenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, is zo'n Japans pakketje waarmee je met suiker en poedertjes een snoepvariant van eten maakt.
En ga je ze ook uitzwaaien?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna, ze zijn aan het opruimen
Maar hij wordt nog niet jn werking gesteld vandaag.
Er moet nog iets geüpdatet worden ofzo en dat komt iemand anders doen?
Jaquote:
Yes.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nog even naar die toko in Den Haag mensen
Wat eten we?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nog even naar die toko in Den Haag mensen
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straatquote:
Met een gat door de zijden van de spiesquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straat![]()
![]()
Bij mij doet de slager dat ook. Zo fijn om daar langs te lopenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gegrilde kippetjes door heel de straat![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, nou zeg ik heb wel wat vrienden hoor. Echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wel een gemis voor de buitenwereld. Denk ik.
Baby darling doll face honey
Het was even verwarrend.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag. Was op animecon met m'n zusje.
oh, ik wist niet dat dit moest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik snap de kip ook niet.
Ik heb een rugzak met mensenvastbindhenneptouw waar ik al een paar jaar niet meer naar omgekeken had, en besloot gisteravond om een begin te maken aan het opknappen er van. Dus opruwen, glad branden, oliën. Ik had het gisteren al een beetje overshared.
ohja duh, lekkerquote:
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, is zo'n Japans pakketje waarmee je met suiker en poedertjes een snoepvariant van eten maakt.
Keiduurquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doen![]()
Ik weet niet of dat ik al zo en plein public durf hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, nou zeg ik heb wel wat vrienden hoor. Echt wel![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wel een gemis voor de buitenwereld. Denk ik.
O dacht al, meteen een tour door Europa erbij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nederland toch![]()
moet eerst een nacht op samui slapen en heb dan nog 2 nachten in bangkok
Nou ja moeten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat dit moest?![]()
![]()
is dat veel werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is alweer jaren geleden, de vorige keer had ik een sushi dingetje waarbij ik gefascineerd was door de nep zalmeitjes die je moest maken met sferificatie. Zit je met je snoeppakketje stiekem moleculaire gastronomie te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor 20 euro en de smaak is semi-lekker maar wel leuk om te doen![]()
🐙
Ik zie dit mijn moedertje ook wel doen. Die komt nog thuis met 20 kilo paardenhaver puur omdat het in de aanbieding was.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb dus ooit 100 meter 6mm henneptouw op de spoel gekocht, omdat dat veel goedkoper was
Nou ja. 100 meter is niet zo gek. Voor een beetje geknoop heb je toch wel enkele tientallen meters nodig. En het is nog geen kwart van de prijs die jenmoet betalen als je het kant en klaar koopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dit mijn moedertje ook wel doen. Die komt nog thuis met 20 kilo paardenhaver puur omdat het in de aanbieding was.
Punt was meer dat een plan voor praktische inzetbaarheid enigszins volledig ontbrakquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. 100 meter is niet zo gek. Voor een beetje geknoop heb je toch wel enkele tientallen meters nodig. En het is nog geen kwart van de prijs die jenmoet betalen als je het kant en klaar koopt.
ik wil je wel aan-cheerleadenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ik al zo en plein public durf hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja moeten.maar ruw touw gaat niet? Of dat is next level?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja het is alweer jaren geleden, de vorige keer had ik een sushi dingetje waarbij ik gefascineerd was door de nep zalmeitjes die je moest maken met sferificatie. Zit je met je snoeppakketje stiekem moleculaire gastronomie te doen.
En verven, ja klinkt fancy en is vast leuk maar dat is meer secundair doel
Fijn om even alleen thuis te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja moeten.die druppeltjes maken is echt heel leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja het is alweer jaren geleden, de vorige keer had ik een sushi dingetje waarbij ik gefascineerd was door de nep zalmeitjes die je moest maken met sferificatie. Zit je met je snoeppakketje stiekem moleculaire gastronomie te doen.had wel verwacht dat dat door zou zetten en hip zou worden maar nee toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |